EN
  • Anasayfa
  • PZL228 Mesleki Çalışma ve Seminer (2021 - 2022 / 4. Yarıyıl)
  • EN
PZL228 - Mesleki Çalışma ve Seminer
Ders Adı Kodu Yarıyıl T+U Saat AKTS Pdf
Mesleki Çalışma ve Seminer PZL228 4 2 + 2 4,0 Pdf
Birim Bölüm
PAZARLAMA
Derece Seviye Ön Lisans - Seçmeli - Türkçe
Dersin Verilişi Dersin temel yöntemi anlatım ve ele alınacak çeşitli vakaları tartışma şeklindedir.
EBS Koordinatörü Dr. Öğr. Üyesi Önder GÜRSEL
Ders Veren
Amaç

Mesleki derslerde edindikleri deneyimleri aktarmaya sunu çalışmaları yapar. Mesleki derslerde edindikleri deneyimlerle ilgili yapılan sunu çalışmalarını değerlendirir. Sektörde gözlemleyerek edindikleri deneyimleri rapor halinde sunar. Sektörde gözlemleyerek edindikleri mesleki deneyimlerin uygulamasını yapar. Sektörde gözlemleyerek edindikleri mesleki deneyimleri( uygulamasını) sunu hazırlayarak sınıfa sunar. Sektörde gözlemleyerek edindikleri mesleki deneyimleri( uygulamasını) sunu hazırlayarak sınıfta değerlendirmesini yapar.

Ders İçeriği

İlaç firmalarının analizi, sektör bazında pazar payları, ilaç firmalarının gelişim süreçleri, ilaç firmalarının AR-GE çalışmaları, ilaç portföyleri, kullandıkları pazarlama teknikleri ve sunum.

Ders Kaynakları Çeşitli websitelerinden konular ile ilgili ilişkili kullanılabilecek kaynaklar ve öğrencilerin alanlarına yönelik gelişmeleri yakından takip edebilecekleri websiteleri, güncel makale ve araştırmalar.
Öğretim görevlilerimiz tarafından tamamen öğrencilerimizin alanlarına yönelik olarak hazırlanmış kitapçıklar.
Açıldığı Öğretim Yılı 2013 - 2014 2014 - 2015
Yarıyıl İçi Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Bu bilgi girilmemiştir.
Toplam 0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Bu bilgi girilmemiştir.
Toplam %0
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı %0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar %0
Toplam %0
Kategori Ders İlişki Yüzdeleri (%)
Aktarılabilir Beceri Dersleri
0
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
0
Destek Dersleri
0
Ek Dersler
0
Kategori
0
Mesleki Seçmeli Dersler
0
Temel Meslek Dersleri
0
Uygulama Dersleri
0
Uzmanlık / Alan Dersleri
0
Ders İş Yükü Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu Süresi (Saat) Sayısı Toplam İş Yükü (Saat)
Toplam İş Yükü (Saat) 0
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) 0
AKTS
Hafta Konu Öğretim Metodu
1 Tıbbi Tanıtım ve Pazarlama konularında uygulama ve seminer çalışmalarının öğrencilere verilecek projeler aracılığı ile yaptırılması.
2 Tıbbi Tanıtım ve Pazarlama konularında uygulama ve seminer çalışmalarının öğrencilere verilecek projeler aracılığı ile yaptırılması. Dosyalar(0) Tartışmalı Ders
1 Tıbbi Tanıtım ve Pazarlama konularında uygulama ve seminer çalışmalarının öğrencilere verilecek projeler aracılığı ile yaptırılması.
1 Tıbbi Tanıtım ve Pazarlama konularında uygulama ve seminer çalışmalarının öğrencilere verilecek projeler aracılığı ile yaptırılması.
7 Tıbbi Tanıtım ve Pazarlama konularında uygulama ve seminer çalışmalarının öğrencilere verilecek projeler aracılığı ile yaptırılması Tartışmalı Ders
7 Tıbbi Tanıtım ve Pazarlama konularında uygulama ve seminer çalışmalarının öğrencilere verilecek projeler aracılığı ile yaptırılması Tartışmalı Ders
7 Tıbbi Tanıtım ve Pazarlama konularında uygulama ve seminer çalışmalarının öğrencilere verilecek projeler aracılığı ile yaptırılması Tartışmalı Ders
7 Tıbbi Tanıtım ve Pazarlama konularında uygulama ve seminer çalışmalarının öğrencilere verilecek projeler aracılığı ile yaptırılması Tartışmalı Ders
11 Sunum Grup Çalışması
11 Sunum Grup Çalışması
11 Sunum Grup Çalışması
11 Sunum Grup Çalışması
11 Sunum Grup Çalışması
11 Sunum Grup Çalışması
Ders Öğrenme Çıktısı Ölçme Değerlendirme Öğretim Metodu Öğrenme Faaliyeti
Bağımsız çalışma yapabilir Yazılı Sınav Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması
Öğrencinin mesleki ilgisini ve bilgi derinliği artabilir Yazılı Sınav Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması
Kariyer ve kariyer yönetimi kavramlarını bilir Yazılı Sınav Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası Küçük Grup Tartışması Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI
PÇ 1 PÇ 2 PÇ 3 PÇ 4 PÇ 5 PÇ 6 PÇ 7 PÇ 8 PÇ 9 PÇ 10 PÇ 11 PÇ 12 PÇ 13
Bağımsız çalışma yapabilir - - - - - - - - - - - - -
Öğrencinin mesleki ilgisini ve bilgi derinliği artabilir - - - - - - - - - - - - -
Kariyer ve kariyer yönetimi kavramlarını bilir - - - - - - - - - - - - -