EN
  • Anasayfa
  • YBS482 Sosyal Medya ve Halkla İlişkiler (2022 - 2023 / 7. Yarıyıl)
  • EN
YBS482 - Sosyal Medya ve Halkla İlişkiler
Ders Adı Kodu Yarıyıl T+U Saat AKTS Pdf
Sosyal Medya ve Halkla İlişkiler YBS482 7 2 + 0 3,0 Pdf
Birim Bölüm
İŞLETME
Derece Seviye Lisans - Seçmeli - Türkçe
Dersin Verilişi Yüz Yüze
EBS Koordinatörü Arş. Gör. Esra CENGİZ TIRPAN
Ders Veren
Amaç

Bu ders, öğrencileri yeni medya mecralarını ve sosyal medyayı daha iyi anlamalarını; alandaki gelişme ve trendleri takip etmelerini; ve alanda etkin bir performans sergilemelerini sağlamaya yönelik bilgi ve becerilerle donatmaktır. Yeni medyayı ve sosyal medyayı anlamaya, Yeni medyayı ve sosyal medyayı takibe (ölçme-değerlendirme) Yeni medya ve sosyal medyayı yönetmeye yönelik bilgilerden oluşmaktadır.

Ders İçeriği

Yeni medyayı ve sosyal medyayı anlamaya, Yeni medyayı ve sosyal medyayı takibe (ölçme-değerlendirme) Yeni medya ve sosyal medyayı yönetmeye yönelik bilgilerden oluşmaktadır. Bununla birlikte karşılıklı etkileşime dayanan bir halkla ilişkiler faaliyeti için sosyal medyanın sunduğu olanaklar sınırsızdır. Hem fırsatları hem de tehditleri sağlıklı bir şekilde değerlendirmeleri ve ele almaları hedeflenmektedir.

Ders Kaynakları Sarıoğlu, E. B. (2019). Dijital Halkla İlişkiler. SALON YAYINLARI.
Yarıyıl İçi Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Bu bilgi girilmemiştir.
Toplam 0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Bu bilgi girilmemiştir.
Toplam %0
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı %0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar %0
Toplam %0
Kategori Ders İlişki Yüzdeleri (%)
Aktarılabilir Beceri Dersleri
0
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
0
Destek Dersleri
0
Ek Dersler
0
Kategori
0
Mesleki Seçmeli Dersler
0
Temel Meslek Dersleri
0
Uygulama Dersleri
0
Uzmanlık / Alan Dersleri
0
Ders İş Yükü Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu Süresi (Saat) Sayısı Toplam İş Yükü (Saat)
Toplam İş Yükü (Saat) 0
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) 0
AKTS
Hafta Konu Öğretim Metodu
1 Gelenekselden yeniye medya Tartışmalı Ders
2 Dijital Halklailişkiler nedir? Tartışmalı Ders
3 Yeni medya ve sosyal medya kullanıcısını anlamak Tartışmalı Ders
4 Sosyal medyada itibar yönetimi ve Dijital PR Tartışmalı Ders
5 Sosyal medya içerik yönetimi ve analizi Tartışmalı Ders
6 Sosyal Medyada kriz yönetimi Tartışmalı Ders
7 Ara Sınav Tartışmalı Ders Sözlü
8 Dijital Medya Planlama Tartışmalı Ders
9 Dijital Medya Raporlama Tartışmalı Ders
10 Sosyal Medyada Medya Planlama Tartışmalı Ders
11 Sosyal Medyada Niteliksel ve Niceliksel araştırma metodları Tartışmalı Ders
12 Vaka analizleri ve sunumla Tartışmalı Ders
12 Vaka analizleri ve sunumla Tartışmalı Ders
12 Vaka analizleri ve sunumla Tartışmalı Ders
Ders Öğrenme Çıktısı Ölçme Değerlendirme Öğretim Metodu Öğrenme Faaliyeti
Sosyal medya uygulamalarını öğrenmek Yazılı Sınav Tartışmalı Ders Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme
Sosyal medya uygulamalarını öğrenmek Yazılı Sınav Tartışmalı Ders Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme
Sosyal medya ile ilgili kavramları öğrenmek Yazılı Sınav Tartışmalı Ders Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme
Sosyalmedya işletme ve tüketicilere etkilerini öğrenmek Yazılı Sınav Tartışmalı Ders Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI
PÇ 1 PÇ 2 PÇ 3 PÇ 4 PÇ 5 PÇ 6 PÇ 7 PÇ 8 PÇ 9 PÇ 10 PÇ 11 PÇ 12
Sosyal medya uygulamalarını öğrenmek - - - - - - - - - - - -
Sosyal medya uygulamalarını öğrenmek - - - - - - - - - - - -
Sosyal medya ile ilgili kavramları öğrenmek - - - - - - - - - - - -
Sosyalmedya işletme ve tüketicilere etkilerini öğrenmek - - - - - - - - - - - -