Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | AKTS | |
İngilizce IV | ENG302 | 6 | 3 + 0 | 5,0 |
Birim Bölüm | SİYASET BİLİMİ VE KAMU YÖNETİMİ |
Derece Seviye | Lisans - Seçmeli - Türkçe |
Dersin Verilişi | Ders, ödev, sınıf içi çalışma, tartışma, sözel, görsel ve işitsel iletişim. |
EBS Koordinatörü | Öğr. Gör. Kadir BERK |
Ders Veren | |
Amaç |
ENG301 kodlu İngilizce III dersinin devamı niteliğinde olan bu derste dinleme, okuma, yazma ve konuşma becerilerini geliştirmek suretiyle İş İngilizcesini ileri seviyeye çıkararak Akademik İngilizce için altyapı oluşturmak. |
Ders İçeriği |
Ülke ekonomileri, sunum ve toplantı hazırlama, suç, düzen ve kanun kavramları, Avrupa pazarı, bürokrasi, vergi, reklamcılık ve pazarlama, mesleki kısaltmalar, insan kaynakları, özgeçmiş hazırlama, meslek seçimi ve iş mülakatları, iş yaşamı, görevler, gelir ve çalışma koşulları |
Ders Kaynakları |
Marks, J. Banking and Finance, A & C Black, London, 2007
Flinders, S. Professional English, Business: General, Penguin, Edinburgh, 2003 Mascull, B., Business Vocabulary in Use, Cambridge University Press, Cambridge, 2006 Wyatt, R., Business and Administration, A & C Black, London, 2003 Marks, J., Computers and Information Technology, A & C Black, London, 2007 Redman, S., English Vocabulary in Use, Cambridge University Press, Cambridge, 2004 Williams, D., H., Herd, C., Essential Business English Vocabulary: Business Words, Heinemann, Glasgow, 1992 |
Yarıyıl İçi Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Bu bilgi girilmemiştir. | |
Toplam | 0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Bu bilgi girilmemiştir. | |
Toplam | %0 |
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı | %0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | %0 |
Toplam | %0 |
Kategori | Ders İlişki Yüzdeleri (%) |
Aktarılabilir Beceri Dersleri
|
0
|
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
|
0
|
Destek Dersleri
|
0
|
Ek Dersler
|
0
|
Kategori
|
0
|
Mesleki Seçmeli Dersler
|
0
|
Temel Meslek Dersleri
|
0
|
Uygulama Dersleri
|
0
|
Uzmanlık / Alan Dersleri
|
0
|
Ders İş Yükü | Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu | Süresi (Saat) | Sayısı | Toplam İş Yükü (Saat) |
Toplam İş Yükü (Saat) | 0 | |||
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) | 0 | |||
AKTS |
Hafta | Konu | Öğretim Metodu |
---|---|---|
1 | Giriş: Dersin tanımı, özellikleri ve değerlendirme süreci | |
3 | İngilizce Mesleki Çalışmaları Okuma | |
3 | İngilizce Mesleki Çalışmaları Okuma | |
4 | İngilizce Mesleki Çalışmaları Dinleme | |
5 | İngilizce Mesleki Çalışma Dinleme-Konuşma | |
6 | Mesleki Çalışmalar hakkında dinleme ve konuşma | |
7 | Mesleki Çalışmalar Hakkında Araştırma | |
8 | Ara sınav- Mesleki çalışmalar hakkında yazı çalışmaları | |
9 | Mesleki çalışmalar hakkında yazı çalışmaları | |
9 | Mesleki çalışmalar hakkında yazı çalışmaları | |
9 | Mesleki çalışmalar hakkında yazı çalışmaları | |
12 | Konuların tekrarı | |
13 | Çalışmaların Sunulması | |
14 | Çalışmaların sunulması |
Ders Öğrenme Çıktısı | Ölçme Değerlendirme | Öğretim Metodu | Öğrenme Faaliyeti |
Akademik bir konu üzerinde kendi görüşlerini sözlü olarak belirtir | |||
Gündelik, sosyal ve akademik ortamlarda dil seviyesine uygun olarak kullanılan İngilizce kelimeleri tanıma ve kullanma yetisi kazanır | |||
Akademik bir konu üzerinde kendi görüşlerini belirten metinler yazar | |||
Daha etkili dinleme becerisi geliştirmek için, farklı dinleme stratejileri kullanır |
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI |
PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | PÇ 11 | PÇ 12 | PÇ 13 | PÇ 14 | PÇ 15 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Akademik bir konu üzerinde kendi görüşlerini sözlü olarak belirtir | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Gündelik, sosyal ve akademik ortamlarda dil seviyesine uygun olarak kullanılan İngilizce kelimeleri tanıma ve kullanma yetisi kazanır | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Akademik bir konu üzerinde kendi görüşlerini belirten metinler yazar | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Daha etkili dinleme becerisi geliştirmek için, farklı dinleme stratejileri kullanır | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |