EN
  • Anasayfa
  • SAK233 Sağlık Kurumlarında Otomasyon I (2020 - 2021 / 3. Yarıyıl)
  • EN
SAK233 - Sağlık Kurumlarında Otomasyon I
Ders Adı Kodu Yarıyıl T+U Saat AKTS Pdf
Sağlık Kurumlarında Otomasyon I SAK233 3 1 + 2 4,0 Pdf
Birim Bölüm
SAĞLIK KURUMLARI İŞLETMECİLİĞİ
Derece Seviye Ön Lisans - Seçmeli - Türkçe
Dersin Verilişi
EBS Koordinatörü
Ders Veren
Amaç

Ders İçeriği

Ders Kaynakları Karmed Otomasyon Sistemi
Yarıyıl İçi Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Bu bilgi girilmemiştir.
Toplam 0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Bu bilgi girilmemiştir.
Toplam %0
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı %0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar %0
Toplam %0
Kategori Ders İlişki Yüzdeleri (%)
Aktarılabilir Beceri Dersleri
0
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
0
Destek Dersleri
0
Ek Dersler
0
Kategori
0
Mesleki Seçmeli Dersler
0
Temel Meslek Dersleri
0
Uygulama Dersleri
0
Uzmanlık / Alan Dersleri
0
Ders İş Yükü Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu Süresi (Saat) Sayısı Toplam İş Yükü (Saat)
Toplam İş Yükü (Saat) 0
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) 0
AKTS
Hafta Konu Öğretim Metodu
1 Programın yapımı ve hastaneye kurulumu
2 Otomasyon tanıtımı
3 Hasta kayıt / Hasta türlerine göre yapılacak kayıtlar
4 Hasta türlerine göre yapılacak kayıtlar
5 Poliklinik işlemleri (Ayaktan hasta işlemleri)
6 Muayene Girişi
7 Ara İmtihan
8 Online Tetkik İstek
9 Uygulama (Hasta kayıt, muayene girişi ve online tetkik istek)
10 Klinik işlemleri (Yatan hasta işlemleri) hasta yatış, detaylı epikriz
11 Klinik işlemleri (Yatan hasta işlemleri) ameliyat raporu ve hasta çıkış
12 Labaratuvar işlemleri ve Tetkik Girişi
13 Labaratuvar işlemleri (Biyokimya ve Radyoloji)
14 Labaratuvar işlemleri (Patoloji ve Mikrobiyoloji)
Ders Öğrenme Çıktısı Ölçme Değerlendirme Öğretim Metodu Öğrenme Faaliyeti
Otomasyon programı hakkında bilgi ve beceri sahibi olup ekranları kullanmak
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI
PÇ 1 PÇ 2 PÇ 3 PÇ 4 PÇ 5 PÇ 6 PÇ 7 PÇ 8 PÇ 9 PÇ 10 PÇ 11 PÇ 12 PÇ 13 PÇ 14 PÇ 15
Otomasyon programı hakkında bilgi ve beceri sahibi olup ekranları kullanmak - - - - - - - - - - - - - - -