EN
  • Anasayfa
  • İŞL5009 Güncel Pazarlama Konuları (2021 - 2022 / . Yarıyıl)
  • EN
İŞL5009 - Güncel Pazarlama Konuları
Ders Adı Kodu Yarıyıl T+U Saat AKTS Pdf
Güncel Pazarlama Konuları İŞL5009 3 + 0 7,5 Pdf
Birim Bölüm
İŞLETME - YL
Derece Seviye Lisansüstü - Seçmeli - Türkçe
Dersin Verilişi Yüz Yüze Eğitim, Sınıf İçi Tartışma, Vaka Analizi, Grup Projesi
EBS Koordinatörü Prof. Dr. Sevgi GÖNÜLLÜOĞLU
Ders Veren
Amaç

Dersin ana amacı, pazarlama alanında yeni gelişen trendleri öğrencilerin tanımlayabilme ve açıklayabilme yetilerini geliştirmektir.

Ders İçeriği

Ders oturumları öğrencinin aktif katılımını gerektiren, haftalık belirlenmiş çalışma konuları hakkında etkileşimli ders anlatımlarını, öğrenilerin proje sunumlarını ve projeler hakkında sınıf içi tartışmaları içermektedir.

Ders Kaynakları Varinli, İnci (2012). 'Pazarlamada Yeni Yaklaşımlar', 3. Baskı, Detay Yayıncılık
Varinli, İnci ve Kahraman Çatı (2010). 'Güncel Pazarlama Yaklaşımlarından Seçmeler', 2. Baskı, Detay Yayıncılık
Güncel Pazarlama Konularına ilişkin güncel makale ve akademik eserler
Yarıyıl İçi Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Bu bilgi girilmemiştir.
Toplam 0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Bu bilgi girilmemiştir.
Toplam %0
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı %0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar %0
Toplam %0
Kategori Ders İlişki Yüzdeleri (%)
Aktarılabilir Beceri Dersleri
0
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
0
Destek Dersleri
0
Ek Dersler
0
Kategori
0
Mesleki Seçmeli Dersler
0
Temel Meslek Dersleri
0
Uygulama Dersleri
0
Uzmanlık / Alan Dersleri
0
Ders İş Yükü Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu Süresi (Saat) Sayısı Toplam İş Yükü (Saat)
Toplam İş Yükü (Saat) 0
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) 0
AKTS
Hafta Konu Öğretim Metodu
1 Tarihsel Süreç İçerisinde Pazarlama Yaklaşımlarında Gelişmeler Tartışmalı Ders
2 Günümüzdeki Yeni Pazarlama Trendleri Tartışmalı Ders
3 İlişkisel Pazarlama Tartışmalı Ders
4 Değer Temelli Pazarlama Tartışmalı Ders
5 Deneyimsel Pazarlama Tartışmalı Ders
6 İzinli Pazarlama Tartışmalı Ders
7 Gerilla Pazarlaması Tartışmalı Ders
8 Yeşil Pazarlama Tartışmalı Ders
9 Sürdürülebilrlik Tartışmalı Ders
10 Destinasyon Pazarlaması Tartışmalı Ders
11 Radikal Pazarlama Tartışmalı Ders
12 Virütik (Yayılmacı) Pazarlama Tartışmalı Ders
13 Tüketim karşıtı yaşam tarzları: Freeganizm Tartışmalı Ders
14 Tüketim karşıtı yaşam tarzları: Gönüllü sadelik Tartışmalı Ders
Ders Öğrenme Çıktısı Ölçme Değerlendirme Öğretim Metodu Öğrenme Faaliyeti
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI
PÇ 1 PÇ 2 PÇ 3 PÇ 4 PÇ 5 PÇ 6 PÇ 7 PÇ 8 PÇ 9 PÇ 10 PÇ 11 PÇ 12