EN
  • Anasayfa
  • İŞL5000 Tez Çalışması (2021 - 2022 / . Yarıyıl)
  • EN
İŞL5000 - Tez Çalışması
Ders Adı Kodu Yarıyıl T+U Saat AKTS Pdf
Tez Çalışması İŞL5000 0 + 1 20,0 Pdf
Birim Bölüm
İŞLETME - YL
Derece Seviye Lisansüstü - Zorunlu - Türkçe
Dersin Verilişi Yüz yüze eğitim,
EBS Koordinatörü
Ders Veren Dr. Öğr. Üyesi Mustafa ARI Prof. Dr. Rifat YILMAZ Doç. Dr. Gözde KOCA Doç. Dr. Şerife SUBAŞI Dr. Öğr. Üyesi Atıl TAŞER Doç. Dr. Buket BORA SEMİZ Prof. Dr. Gürkan HAŞİT Doç. Dr. Özüm EĞİLMEZ Prof. Dr. Sevgi GÖNÜLLÜOĞLU Doç. Dr. Nur Kuban TORUN Prof. Dr. Meral EROL FİDAN Prof. Dr. İsa İPÇİOĞLU
Amaç

Öğrencinin özgün araştırma yapma yeteneğinin geliştirilmesi.

Ders İçeriği

Teorik çalışma, Nicel ve Nitel araştırma yöntemleri.

Ders Kaynakları Internet kaynakları
Güncel makaleler
Güncel raporlar
Bilimsel dergi ve kitaplar
Elektronik dergiler
Açıldığı Öğretim Yılı 2020 - 2021 2021 - 2022
Yarıyıl İçi Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Toplam 0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Toplam %0
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı %0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar %0
Toplam %0
Kategori Ders İlişki Yüzdeleri (%)
Aktarılabilir Beceri Dersleri
0
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
0
Destek Dersleri
0
Ek Dersler
0
Kategori
0
Mesleki Seçmeli Dersler
0
Temel Meslek Dersleri
0
Uygulama Dersleri
0
Uzmanlık / Alan Dersleri
100
Ders İş Yükü Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu Süresi (Saat) Sayısı Toplam İş Yükü (Saat)
Dinleme ve anlamlandırma Ders 1 14 14
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Sınıf Dışı Çalışma 10 14 140
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Tartışmalı Ders 1 14 14
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma İnceleme / Anket Çalışması 42 1 42
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, Dinleme ve anlamlandırma, yönetsel beceriler Seminer 6 14 84
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, durumları işleme, soru geliştirme, yorumlama, sunum Sözlü 6 14 84
Dönem Sonu Uygulaması Dönem Sonu Uygulaması 140 1 140
Toplam İş Yükü (Saat) 518
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) 20,31
AKTS
Hafta Konu Öğretim Metodu
1 Bilimsel Yöntem ve Bilimsel Bilgi Sınıf Dışı Çalışma Seminer
2 Alanyazının taranması Sınıf Dışı Çalışma Seminer
2 Alanyazının taranması Sınıf Dışı Çalışma Seminer
4 Tez Önerisinin Geliştirilmesi Seminer
5 Tez önerisinin savunulması Seminer
6 Verilerin toplanması Sınıf Dışı Çalışma İnceleme / Anket Çalışması
6 Verilerin toplanması Sınıf Dışı Çalışma İnceleme / Anket Çalışması
8 Verilerin çözümlenmesi Seminer
8 Verilerin çözümlenmesi Seminer
11 Sonuçların yorumlanması Seminer
11 Sonuçların yorumlanması Seminer
12 Araştırmanın uygun biçimde raporlaştırılması Seminer
12 Araştırmanın uygun biçimde raporlaştırılması Seminer
14 Öz-değerlendirme Seminer
Ders Öğrenme Çıktısı Ölçme Değerlendirme Öğretim Metodu Öğrenme Faaliyeti
Literatürü tarar Sınıf Dışı Çalışma Sözlü İnceleme / Anket Çalışması Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Araştırma – yaşam boyu öğrenme, durumları işleme, soru geliştirme, yorumlama, sunum Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma
Verileri toplar Sınıf Dışı Çalışma Vaka Çalışması Sözlü İnceleme / Anket Çalışması Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Önceden planlanmış özel beceriler Araştırma – yaşam boyu öğrenme, durumları işleme, soru geliştirme, yorumlama, sunum Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma
Verilerin toplanması Sınıf Dışı Çalışma Vaka Çalışması İnceleme / Anket Çalışması Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Önceden planlanmış özel beceriler Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI
PÇ 1 PÇ 2 PÇ 3 PÇ 4 PÇ 5 PÇ 6 PÇ 7 PÇ 8 PÇ 9 PÇ 10 PÇ 11 PÇ 12
Literatürü tarar - - - - - - - - - - - -
Verileri toplar - - - - - - - - - - - -
Verilerin toplanması - - - - - - - - - - - -