Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | AKTS | |
Tez Çalışması | İŞL5000 | 0 + 1 | 20,0 |
Birim Bölüm | İŞLETME - YL |
Derece Seviye | Lisansüstü - Zorunlu - Türkçe |
Dersin Verilişi | Yüz yüze eğitim, |
EBS Koordinatörü | |
Ders Veren | Dr. Öğr. Üyesi Mustafa ARI Prof. Dr. Rifat YILMAZ Doç. Dr. Gözde KOCA Doç. Dr. Şerife SUBAŞI Dr. Öğr. Üyesi Atıl TAŞER Doç. Dr. Buket BORA SEMİZ Prof. Dr. Gürkan HAŞİT Doç. Dr. Özüm EĞİLMEZ Prof. Dr. Sevgi GÖNÜLLÜOĞLU Doç. Dr. Nur Kuban TORUN Prof. Dr. Meral EROL FİDAN Prof. Dr. İsa İPÇİOĞLU |
Amaç |
Öğrencinin özgün araştırma yapma yeteneğinin geliştirilmesi. |
Ders İçeriği |
Teorik çalışma, Nicel ve Nitel araştırma yöntemleri. |
Ders Kaynakları |
Internet kaynakları
Güncel makaleler Güncel raporlar Bilimsel dergi ve kitaplar Elektronik dergiler |
Açıldığı Öğretim Yılı | 2020 - 2021 2021 - 2022 |
Yarıyıl İçi Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Toplam | 0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Toplam | %0 |
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı | %0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | %0 |
Toplam | %0 |
Kategori | Ders İlişki Yüzdeleri (%) |
Aktarılabilir Beceri Dersleri
|
0
|
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
|
0
|
Destek Dersleri
|
0
|
Ek Dersler
|
0
|
Kategori
|
0
|
Mesleki Seçmeli Dersler
|
0
|
Temel Meslek Dersleri
|
0
|
Uygulama Dersleri
|
0
|
Uzmanlık / Alan Dersleri
|
100
|
Ders İş Yükü | Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu | Süresi (Saat) | Sayısı | Toplam İş Yükü (Saat) |
Dinleme ve anlamlandırma | Ders | 1 | 14 | 14 |
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim | Sınıf Dışı Çalışma | 10 | 14 | 140 |
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme | Tartışmalı Ders | 1 | 14 | 14 |
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma | İnceleme / Anket Çalışması | 42 | 1 | 42 |
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, Dinleme ve anlamlandırma, yönetsel beceriler | Seminer | 6 | 14 | 84 |
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, durumları işleme, soru geliştirme, yorumlama, sunum | Sözlü | 6 | 14 | 84 |
Dönem Sonu Uygulaması | Dönem Sonu Uygulaması | 140 | 1 | 140 |
Toplam İş Yükü (Saat) | 518 | |||
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) | 20,31 | |||
AKTS |
Hafta | Konu | Öğretim Metodu |
---|---|---|
1 | Bilimsel Yöntem ve Bilimsel Bilgi | Sınıf Dışı Çalışma Seminer |
2 | Alanyazının taranması | Sınıf Dışı Çalışma Seminer |
2 | Alanyazının taranması | Sınıf Dışı Çalışma Seminer |
4 | Tez Önerisinin Geliştirilmesi | Seminer |
5 | Tez önerisinin savunulması | Seminer |
6 | Verilerin toplanması | Sınıf Dışı Çalışma İnceleme / Anket Çalışması |
6 | Verilerin toplanması | Sınıf Dışı Çalışma İnceleme / Anket Çalışması |
8 | Verilerin çözümlenmesi | Seminer |
8 | Verilerin çözümlenmesi | Seminer |
11 | Sonuçların yorumlanması | Seminer |
11 | Sonuçların yorumlanması | Seminer |
12 | Araştırmanın uygun biçimde raporlaştırılması | Seminer |
12 | Araştırmanın uygun biçimde raporlaştırılması | Seminer |
14 | Öz-değerlendirme | Seminer |
Ders Öğrenme Çıktısı | Ölçme Değerlendirme | Öğretim Metodu | Öğrenme Faaliyeti |
Literatürü tarar | Sınıf Dışı Çalışma Sözlü İnceleme / Anket Çalışması | Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Araştırma – yaşam boyu öğrenme, durumları işleme, soru geliştirme, yorumlama, sunum Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma | |
Verileri toplar | Sınıf Dışı Çalışma Vaka Çalışması Sözlü İnceleme / Anket Çalışması | Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Önceden planlanmış özel beceriler Araştırma – yaşam boyu öğrenme, durumları işleme, soru geliştirme, yorumlama, sunum Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma | |
Verilerin toplanması | Sınıf Dışı Çalışma Vaka Çalışması İnceleme / Anket Çalışması | Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Önceden planlanmış özel beceriler Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma |
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI |
PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | PÇ 11 | PÇ 12 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Literatürü tarar | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Verileri toplar | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Verilerin toplanması | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |