EN
  • Anasayfa
  • İKT5000 Tez Çalışması (2021 - 2022 / . Yarıyıl)
  • EN
İKT5000 - Tez Çalışması
Ders Adı Kodu Yarıyıl T+U Saat AKTS Pdf
Tez Çalışması İKT5000 0 + 1 20,0 Pdf
Birim Bölüm
İKTİSAT - YL
Derece Seviye Lisansüstü - Zorunlu - Türkçe
Dersin Verilişi Yüz Yüze
EBS Koordinatörü
Ders Veren Dr. Öğr. Üyesi Serkan VARSAK Doç. Dr. Hüseyin TEZER Prof. Dr. Aykut EKİNCİ Prof. Dr. Mevlüdiye ŞİMŞEK Doç. Dr. Muhammed BENLİ Prof. Dr. Ceyhun HAYDAROĞLU Dr. Öğr. Üyesi Havva Nesrin TİRYAKİ Doç. Dr. Resül YAZICI Prof. Dr. Necati ÇİFTÇİ Prof. Dr. Jülide YALÇINKAYA KOYUNCU Doç. Dr. Eda ÖZEN Prof. Dr. Cüneyt KOYUNCU
Amaç

Öğrencinin çalıştığı bilimsel alanla ilgili belirli bir problemin çözümü için bilgiye erişme, bilgiyi değerlendirme ve yorumlamaya yönelik etik kurallara uygun bir çalışma yapmasını sağlamaktır.

Ders İçeriği

Yüksek lisans tezi bir öğretim üyesinin danışmanlığında teorik ve uygulamalı derslerin tamamlanmasından sonra öğrencini bağımsız bir çalışma yürütebilmesini içerir. Bu nedenle tez çalışması süresince öğrenci literatür tarama, veri toplama ve değerlendirme, analiz yapma ve sonuçlarını yazılı olarak sunmaya yönelik olarak danışmanının gözetiminde çalışmalar yapar.

Ders Kaynakları Çalışma konusu ile ilgili kitap, makale ve diğer yayınlar.
Açıldığı Öğretim Yılı 2020 - 2021 2021 - 2022
Yarıyıl İçi Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Toplam 0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Toplam %0
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı %0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar %0
Toplam %0
Kategori Ders İlişki Yüzdeleri (%)
Aktarılabilir Beceri Dersleri
0
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
0
Destek Dersleri
0
Ek Dersler
0
Kategori
0
Mesleki Seçmeli Dersler
0
Temel Meslek Dersleri
20
Uygulama Dersleri
30
Uzmanlık / Alan Dersleri
50
Ders İş Yükü Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu Süresi (Saat) Sayısı Toplam İş Yükü (Saat)
Dinleme ve anlamlandırma Ders 1 14 14
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Sınıf Dışı Çalışma 5 14 70
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması Beyin Fırtınası 3 14 42
Gözlem/durumları işleme, Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma Saha / Arazi Çalışması 3 14 42
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma İnceleme / Anket Çalışması 3 14 42
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme Gösterim 3 14 42
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, Dinleme ve anlamlandırma, yönetsel beceriler Seminer 3 14 42
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Tartışmalı Ders 5 14 70
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, Bilişim becerileri Benzetim 5 14 70
Dönem Sonu Uygulaması Dönem Sonu Uygulaması 12 3 36
Ödev (Sunum) Ödev (Sunum) 12 3 36
Toplam İş Yükü (Saat) 506
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) 19,84
AKTS
Hafta Konu Öğretim Metodu
Ders Öğrenme Çıktısı Ölçme Değerlendirme Öğretim Metodu Öğrenme Faaliyeti
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI
PÇ 1 PÇ 2 PÇ 3 PÇ 4 PÇ 5 PÇ 6 PÇ 7 PÇ 8 PÇ 9 PÇ 10 PÇ 11 PÇ 12 PÇ 13 PÇ 14