Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | AKTS | |
Uzmanlık Alan | İKT7000 | 6 + 0 | 10,0 |
Birim Bölüm | İKTİSAT - YL |
Derece Seviye | Lisansüstü - Zorunlu - Türkçe |
Dersin Verilişi | Yüz Yüze |
EBS Koordinatörü | |
Ders Veren | Dr. Öğr. Üyesi Serkan VARSAK Doç. Dr. Hüseyin TEZER Prof. Dr. İsmail Hakki İŞCAN Prof. Dr. Aykut EKİNCİ Prof. Dr. Mevlüdiye ŞİMŞEK Doç. Dr. Muhammed BENLİ Prof. Dr. Ceyhun HAYDAROĞLU Dr. Öğr. Üyesi Havva Nesrin TİRYAKİ Prof. Dr. Necati ÇİFTÇİ Prof. Dr. Jülide YALÇINKAYA KOYUNCU Doç. Dr. Resül YAZICI Prof. Dr. Cüneyt KOYUNCU Doç. Dr. Eda ÖZEN |
Amaç |
Dersin amacı öğrencinin doktora veya yüksek lisans programını tamamlama safhasında bir rapor halinde hazırlayıp suntuğu teze ilişkin bir hazırlık aşaması niteliğindedir. Tez danışmanının sorumluluğu ve gözetiminde öğrenci çalışmayı düşündüğü konu/problem alanı ile ilgili literatürü tarama, okuma, yorumlama ve değerlendirme ile ilgili entelektüel bilgi birikimini bu ders içeriği sayesinde kazanabilmektir. Dersin içeriği tez konusu ve ilgili alan dahilinde belirlenmektedir. Dersin içeriği öğrencinin doktora programını tamamlama safhasında bir rapor halinde hazırlayıp sunduğu teze ilişkin bir hazırlık aşaması niteliğindedir. Tez danışmanının sorumluluğu ve gözetiminde öğrenci çalışmayı düşündüğü konu/problem alanı ile ilgili literatürü tarama, okuma, yorumlama ve değerlendirme ile ilgili entelektüel bilgi birikimini bu ders içeriği sayesinde kazanabilmektedir. Dersin içeriği tez konusu ve ilgili alan dahilinde belirlenmektedir. |
Ders İçeriği |
Dersin içeriği öğrencinin doktora veya yüksek lisans programını tamamlama safhasında bir rapor halinde hazırlayıp sunduğu teze ilişkin bir hazırlık aşaması niteliğindedir. Tez danışmanının sorumluluğu ve gözetiminde öğrenci çalışmayı düşündüğü konu/problem alanı ile ilgili literatürü tarama, okuma, yorumlama ve değerlendirme ile ilgili entelektüel bilgi birikimini bu ders içeriği sayesinde kazanabilmektedir. Dersin içeriği tez konusu ve ilgili alan dahilinde belirlenmektedir. |
Ders Kaynakları |
Çalışma konusu ile ilgili kitap, makale ve diğer yayınlar.
|
Açıldığı Öğretim Yılı | 2020 - 2021 2021 - 2022 |
Yarıyıl İçi Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Toplam | 0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Toplam | %0 |
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı | %0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | %0 |
Toplam | %0 |
Kategori | Ders İlişki Yüzdeleri (%) |
Aktarılabilir Beceri Dersleri
|
20
|
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
|
20
|
Destek Dersleri
|
0
|
Ek Dersler
|
0
|
Kategori
|
0
|
Mesleki Seçmeli Dersler
|
0
|
Temel Meslek Dersleri
|
0
|
Uygulama Dersleri
|
40
|
Uzmanlık / Alan Dersleri
|
20
|
Ders İş Yükü | Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu | Süresi (Saat) | Sayısı | Toplam İş Yükü (Saat) |
Dinleme ve anlamlandırma | Ders | 1 | 14 | 14 |
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim | Sınıf Dışı Çalışma | 3 | 14 | 42 |
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme | Tartışmalı Ders | 3 | 14 | 42 |
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması | Beyin Fırtınası | 3 | 14 | 42 |
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme | Gösterim | 1 | 14 | 14 |
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, Bilişim becerileri | Benzetim | 1 | 14 | 14 |
Dönem Sonu Uygulaması | Dönem Sonu Uygulaması | 3 | 14 | 42 |
Ödev (Sunum) | Ödev (Sunum) | 3 | 14 | 42 |
Toplam İş Yükü (Saat) | 252 | |||
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) | 9,88 | |||
AKTS |
Hafta | Konu | Öğretim Metodu |
---|
Ders Öğrenme Çıktısı | Ölçme Değerlendirme | Öğretim Metodu | Öğrenme Faaliyeti |
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI |
PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | PÇ 11 | PÇ 12 | PÇ 13 | PÇ 14 |
---|