EN
  • Anasayfa
  • MAT318 Mesleki İngilizce II (2019 - 2020 / 6. Yarıyıl)
  • EN
MAT318 - Mesleki İngilizce II
Ders Adı Kodu Yarıyıl T+U Saat AKTS Pdf
Mesleki İngilizce II MAT318 6 2 + 1 6,0 Pdf
Birim Bölüm
MATEMATİK
Derece Seviye Lisans - Seçmeli - Türkçe
Dersin Verilişi yüz yüze
EBS Koordinatörü
Ders Veren
Amaç

Bu dersin amacı öğrencinin matematiksel kavramların İngilizce karşılıklarını öğrenmesidir. Ayrıca matematik alan bilgisi için güncel yabancı literatürü de takip edebilmesi amaçlanmaktadır.

Ders İçeriği

Matematiksel terimlerin (semboller, işlemler, geometrik şekiller, eşitsizlikler, indisler, aralıklar, kısaltmalar) ingilizce karşılıkları Yunan harflerin okunuşları, tanım, teorem ve önermelerin kalıpları Matematiksel ifadelerin ingilizce okunuşları Analiz I-II dersinde sık kullanılan terimlerin ingilizce anlamları ve örnek tanım ve teoremlerin çevirileri Lineer Cebir I-II dersinde sık kullanılan terimlerin ingilizce anlamları ve örnek tanım ve teoremlerin çevirileri Analitik Geometri dersinde sık kullanılan terimlerin ingilizce anlamları ve örnek tanım ve teoremlerin çevirileri Topoloji dersinde sık kullanılan terimlerin ingilizce anlamları ve örnek tanım ve teoremlerin çevirileri Fonksiyonel Analiz dersinde sık kullanılan terimlerin ingilizce anlamları ve örnek tanım ve teoremlerin çevirileri Kompleks Fonksiyonlar Teorisi I-II dersinde sık kullanılan terimlerin ingilizce anlamları ve örnek tanım ve teoremlerin çevirileri Diferensiyel Geometri dersinde sık kullanılan terimlerin ingilizce anlamları ve örnek tanım ve teoremlerin çevirileri Reel Analiz dersinde sık kullanılan terimlerin ingilizce anlamları ve örnek tanım ve teoremlerin çevirileri Diferensiyel Denklemler dersinde sık kullanılan terimlerin ingilizce anlamları ve örnek tanım ve teoremlerin çevirileri Hilbert’in 23 Problemi

Ders Kaynakları Cambridge bussines vocabulary in use (elementary)
https://www.youtube.com/watch?v=MNkNHD7Sj70&t=107s
Cambridge bussines vocabulary in use (elementary)
Açıldığı Öğretim Yılı 2013 - 2014 2014 - 2015 2018 - 2019
Yarıyıl İçi Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Bu bilgi girilmemiştir.
Toplam 0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Bu bilgi girilmemiştir.
Toplam %0
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı %0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar %0
Toplam %0
Kategori Ders İlişki Yüzdeleri (%)
Aktarılabilir Beceri Dersleri
0
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
0
Destek Dersleri
0
Ek Dersler
0
Kategori
0
Mesleki Seçmeli Dersler
0
Temel Meslek Dersleri
0
Uygulama Dersleri
0
Uzmanlık / Alan Dersleri
0
Ders İş Yükü Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu Süresi (Saat) Sayısı Toplam İş Yükü (Saat)
Toplam İş Yükü (Saat) 0
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) 0
AKTS
Hafta Konu Öğretim Metodu
1 Giriş
2 İkili işlemlere giriş
3 İkili olmayan işlemlerin tanıtılması
4 Sayılarla işlemler
4 Sayılarla işlemler
6 sıralama sayıları
7 Ara sınav
8 Değişme özelliği
9 Birleşme Özelliği
10 Kesirler
11 kesirleri ondalık sayılara çevirme
12 ondalık sayıları kesirlere çevirme
13 Üstel gösterim
14 Üstel İfadeler
Ders Öğrenme Çıktısı Ölçme Değerlendirme Öğretim Metodu Öğrenme Faaliyeti
Öğrenci temel matematiksel terimlerin İngilizce karşılıklarını bilir.
Öğrenci tercüme konusunda tecrübe edinir.
Öğrenci tercüme konusunda tecrübe edinir.
Öğrenci temel matematiksel terimlerin İngilizce karşılıklarını bilir.
Öğrenci tercüme konusunda tecrübe edinir.
Öğrenci temel matematiksel terimlerin İngilizce karşılıklarını bilir.
Öğrenci tercüme konusunda tecrübe edinir.
Öğrenci temel matematiksel terimlerin İngilizce karşılıklarını bilir.
Öğrenci tercüme konusunda tecrübe edinir.
Öğrenci temel matematiksel terimlerin İngilizce karşılıklarını bilir.
Öğrenci tercüme konusunda tecrübe edinir.
Öğrenci temel matematiksel terimlerin İngilizce karşılıklarını bilir.
Öğrenci tercüme konusunda tecrübe edinir.
Öğrenci temel matematiksel terimlerin İngilizce karşılıklarını bilir.
Öğrenci tercüme konusunda tecrübe edinir.
Öğrenci temel matematiksel terimlerin İngilizce karşılıklarını bilir.
Öğrenci tercüme konusunda tecrübe edinir.
Öğrenci temel matematiksel terimlerin İngilizce karşılıklarını bilir.
Öğrenci tercüme konusunda tecrübe edinir.
Öğrenci temel matematiksel terimlerin İngilizce karşılıklarını bilir.
Öğrenci tercüme konusunda tecrübe edinir.
Öğrenci temel matematiksel terimlerin İngilizce karşılıklarını bilir.
Öğrenci tercüme konusunda tecrübe edinir.
Öğrenci temel matematiksel terimlerin İngilizce karşılıklarını bilir.
Öğrenci tercüme konusunda tecrübe edinir.
Öğrenci temel matematiksel terimlerin İngilizce karşılıklarını bilir.
Öğrenci tercüme konusunda tecrübe edinir.
Öğrenci temel matematiksel terimlerin İngilizce karşılıklarını bilir.
Öğrenci tercüme konusunda tecrübe edinir.
Öğrenci temel matematiksel terimlerin İngilizce karşılıklarını bilir.
Öğrenci tercüme konusunda tecrübe edinir.
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI
PÇ 1 PÇ 2 PÇ 3 PÇ 4 PÇ 5 PÇ 6 PÇ 7 PÇ 8 PÇ 9 PÇ 10
Öğrenci temel matematiksel terimlerin İngilizce karşılıklarını bilir. - - - - - - - - - -
Öğrenci tercüme konusunda tecrübe edinir. - - - - - - - - - -
Öğrenci tercüme konusunda tecrübe edinir. - - - - - - - - - -
Öğrenci temel matematiksel terimlerin İngilizce karşılıklarını bilir. - - - - - - - - - -
Öğrenci tercüme konusunda tecrübe edinir. - - - - - - - - - -
Öğrenci temel matematiksel terimlerin İngilizce karşılıklarını bilir. - - - - - - - - - -
Öğrenci tercüme konusunda tecrübe edinir. - - - - - - - - - -
Öğrenci temel matematiksel terimlerin İngilizce karşılıklarını bilir. - - - - - - - - - -
Öğrenci tercüme konusunda tecrübe edinir. - - - - - - - - - -
Öğrenci temel matematiksel terimlerin İngilizce karşılıklarını bilir. - - - - - - - - - -
Öğrenci tercüme konusunda tecrübe edinir. - - - - - - - - - -
Öğrenci temel matematiksel terimlerin İngilizce karşılıklarını bilir. - - - - - - - - - -
Öğrenci tercüme konusunda tecrübe edinir. - - - - - - - - - -
Öğrenci temel matematiksel terimlerin İngilizce karşılıklarını bilir. - - - - - - - - - -
Öğrenci tercüme konusunda tecrübe edinir. - - - - - - - - - -
Öğrenci temel matematiksel terimlerin İngilizce karşılıklarını bilir. - - - - - - - - - -
Öğrenci tercüme konusunda tecrübe edinir. - - - - - - - - - -
Öğrenci temel matematiksel terimlerin İngilizce karşılıklarını bilir. - - - - - - - - - -
Öğrenci tercüme konusunda tecrübe edinir. - - - - - - - - - -
Öğrenci temel matematiksel terimlerin İngilizce karşılıklarını bilir. - - - - - - - - - -
Öğrenci tercüme konusunda tecrübe edinir. - - - - - - - - - -
Öğrenci temel matematiksel terimlerin İngilizce karşılıklarını bilir. - - - - - - - - - -
Öğrenci tercüme konusunda tecrübe edinir. - - - - - - - - - -
Öğrenci temel matematiksel terimlerin İngilizce karşılıklarını bilir. - - - - - - - - - -
Öğrenci tercüme konusunda tecrübe edinir. - - - - - - - - - -
Öğrenci temel matematiksel terimlerin İngilizce karşılıklarını bilir. - - - - - - - - - -
Öğrenci tercüme konusunda tecrübe edinir. - - - - - - - - - -
Öğrenci temel matematiksel terimlerin İngilizce karşılıklarını bilir. - - - - - - - - - -
Öğrenci tercüme konusunda tecrübe edinir. - - - - - - - - - -
Öğrenci temel matematiksel terimlerin İngilizce karşılıklarını bilir. - - - - - - - - - -
Öğrenci tercüme konusunda tecrübe edinir. - - - - - - - - - -