Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | AKTS | |
Mesleki İngilizce II | MAT318 | 6 | 2 + 1 | 6,0 |
Birim Bölüm | MATEMATİK |
Derece Seviye | Lisans - Seçmeli - Türkçe |
Dersin Verilişi | yüz yüze |
EBS Koordinatörü | |
Ders Veren | |
Amaç |
Bu dersin amacı öğrencinin matematiksel kavramların İngilizce karşılıklarını öğrenmesidir. Ayrıca matematik alan bilgisi için güncel yabancı literatürü de takip edebilmesi amaçlanmaktadır. |
Ders İçeriği |
Matematiksel terimlerin (semboller, işlemler, geometrik şekiller, eşitsizlikler, indisler, aralıklar, kısaltmalar) ingilizce karşılıkları Yunan harflerin okunuşları, tanım, teorem ve önermelerin kalıpları Matematiksel ifadelerin ingilizce okunuşları Analiz I-II dersinde sık kullanılan terimlerin ingilizce anlamları ve örnek tanım ve teoremlerin çevirileri Lineer Cebir I-II dersinde sık kullanılan terimlerin ingilizce anlamları ve örnek tanım ve teoremlerin çevirileri Analitik Geometri dersinde sık kullanılan terimlerin ingilizce anlamları ve örnek tanım ve teoremlerin çevirileri Topoloji dersinde sık kullanılan terimlerin ingilizce anlamları ve örnek tanım ve teoremlerin çevirileri Fonksiyonel Analiz dersinde sık kullanılan terimlerin ingilizce anlamları ve örnek tanım ve teoremlerin çevirileri Kompleks Fonksiyonlar Teorisi I-II dersinde sık kullanılan terimlerin ingilizce anlamları ve örnek tanım ve teoremlerin çevirileri Diferensiyel Geometri dersinde sık kullanılan terimlerin ingilizce anlamları ve örnek tanım ve teoremlerin çevirileri Reel Analiz dersinde sık kullanılan terimlerin ingilizce anlamları ve örnek tanım ve teoremlerin çevirileri Diferensiyel Denklemler dersinde sık kullanılan terimlerin ingilizce anlamları ve örnek tanım ve teoremlerin çevirileri Hilbert’in 23 Problemi |
Ders Kaynakları |
Cambridge bussines vocabulary in use (elementary)
https://www.youtube.com/watch?v=MNkNHD7Sj70&t=107s Cambridge bussines vocabulary in use (elementary) |
Açıldığı Öğretim Yılı | 2013 - 2014 2014 - 2015 2018 - 2019 |
Yarıyıl İçi Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Bu bilgi girilmemiştir. | |
Toplam | 0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Bu bilgi girilmemiştir. | |
Toplam | %0 |
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı | %0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | %0 |
Toplam | %0 |
Kategori | Ders İlişki Yüzdeleri (%) |
Aktarılabilir Beceri Dersleri
|
0
|
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
|
0
|
Destek Dersleri
|
0
|
Ek Dersler
|
0
|
Kategori
|
0
|
Mesleki Seçmeli Dersler
|
0
|
Temel Meslek Dersleri
|
0
|
Uygulama Dersleri
|
0
|
Uzmanlık / Alan Dersleri
|
0
|
Ders İş Yükü | Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu | Süresi (Saat) | Sayısı | Toplam İş Yükü (Saat) |
Toplam İş Yükü (Saat) | 0 | |||
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) | 0 | |||
AKTS |
Hafta | Konu | Öğretim Metodu |
---|---|---|
1 | Giriş | |
2 | İkili işlemlere giriş | |
3 | İkili olmayan işlemlerin tanıtılması | |
4 | Sayılarla işlemler | |
4 | Sayılarla işlemler | |
6 | sıralama sayıları | |
7 | Ara sınav | |
8 | Değişme özelliği | |
9 | Birleşme Özelliği | |
10 | Kesirler | |
11 | kesirleri ondalık sayılara çevirme | |
12 | ondalık sayıları kesirlere çevirme | |
13 | Üstel gösterim | |
14 | Üstel İfadeler |
Ders Öğrenme Çıktısı | Ölçme Değerlendirme | Öğretim Metodu | Öğrenme Faaliyeti |
Öğrenci temel matematiksel terimlerin İngilizce karşılıklarını bilir. | |||
Öğrenci tercüme konusunda tecrübe edinir. | |||
Öğrenci tercüme konusunda tecrübe edinir. | |||
Öğrenci temel matematiksel terimlerin İngilizce karşılıklarını bilir. | |||
Öğrenci tercüme konusunda tecrübe edinir. | |||
Öğrenci temel matematiksel terimlerin İngilizce karşılıklarını bilir. | |||
Öğrenci tercüme konusunda tecrübe edinir. | |||
Öğrenci temel matematiksel terimlerin İngilizce karşılıklarını bilir. | |||
Öğrenci tercüme konusunda tecrübe edinir. | |||
Öğrenci temel matematiksel terimlerin İngilizce karşılıklarını bilir. | |||
Öğrenci tercüme konusunda tecrübe edinir. | |||
Öğrenci temel matematiksel terimlerin İngilizce karşılıklarını bilir. | |||
Öğrenci tercüme konusunda tecrübe edinir. | |||
Öğrenci temel matematiksel terimlerin İngilizce karşılıklarını bilir. | |||
Öğrenci tercüme konusunda tecrübe edinir. | |||
Öğrenci temel matematiksel terimlerin İngilizce karşılıklarını bilir. | |||
Öğrenci tercüme konusunda tecrübe edinir. | |||
Öğrenci temel matematiksel terimlerin İngilizce karşılıklarını bilir. | |||
Öğrenci tercüme konusunda tecrübe edinir. | |||
Öğrenci temel matematiksel terimlerin İngilizce karşılıklarını bilir. | |||
Öğrenci tercüme konusunda tecrübe edinir. | |||
Öğrenci temel matematiksel terimlerin İngilizce karşılıklarını bilir. | |||
Öğrenci tercüme konusunda tecrübe edinir. | |||
Öğrenci temel matematiksel terimlerin İngilizce karşılıklarını bilir. | |||
Öğrenci tercüme konusunda tecrübe edinir. | |||
Öğrenci temel matematiksel terimlerin İngilizce karşılıklarını bilir. | |||
Öğrenci tercüme konusunda tecrübe edinir. | |||
Öğrenci temel matematiksel terimlerin İngilizce karşılıklarını bilir. | |||
Öğrenci tercüme konusunda tecrübe edinir. | |||
Öğrenci temel matematiksel terimlerin İngilizce karşılıklarını bilir. | |||
Öğrenci tercüme konusunda tecrübe edinir. |
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI |
PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Öğrenci temel matematiksel terimlerin İngilizce karşılıklarını bilir. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Öğrenci tercüme konusunda tecrübe edinir. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Öğrenci tercüme konusunda tecrübe edinir. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Öğrenci temel matematiksel terimlerin İngilizce karşılıklarını bilir. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Öğrenci tercüme konusunda tecrübe edinir. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Öğrenci temel matematiksel terimlerin İngilizce karşılıklarını bilir. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Öğrenci tercüme konusunda tecrübe edinir. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Öğrenci temel matematiksel terimlerin İngilizce karşılıklarını bilir. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Öğrenci tercüme konusunda tecrübe edinir. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Öğrenci temel matematiksel terimlerin İngilizce karşılıklarını bilir. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Öğrenci tercüme konusunda tecrübe edinir. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Öğrenci temel matematiksel terimlerin İngilizce karşılıklarını bilir. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Öğrenci tercüme konusunda tecrübe edinir. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Öğrenci temel matematiksel terimlerin İngilizce karşılıklarını bilir. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Öğrenci tercüme konusunda tecrübe edinir. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Öğrenci temel matematiksel terimlerin İngilizce karşılıklarını bilir. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Öğrenci tercüme konusunda tecrübe edinir. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Öğrenci temel matematiksel terimlerin İngilizce karşılıklarını bilir. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Öğrenci tercüme konusunda tecrübe edinir. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Öğrenci temel matematiksel terimlerin İngilizce karşılıklarını bilir. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Öğrenci tercüme konusunda tecrübe edinir. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Öğrenci temel matematiksel terimlerin İngilizce karşılıklarını bilir. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Öğrenci tercüme konusunda tecrübe edinir. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Öğrenci temel matematiksel terimlerin İngilizce karşılıklarını bilir. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Öğrenci tercüme konusunda tecrübe edinir. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Öğrenci temel matematiksel terimlerin İngilizce karşılıklarını bilir. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Öğrenci tercüme konusunda tecrübe edinir. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Öğrenci temel matematiksel terimlerin İngilizce karşılıklarını bilir. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Öğrenci tercüme konusunda tecrübe edinir. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Öğrenci temel matematiksel terimlerin İngilizce karşılıklarını bilir. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Öğrenci tercüme konusunda tecrübe edinir. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |