EN
  • Anasayfa
  • TAR424 Türkiye Cumhuriyeti Tarihi Kaynakları (2019 - 2020 / 8. Yarıyıl)
  • EN
TAR424 - Türkiye Cumhuriyeti Tarihi Kaynakları
Ders Adı Kodu Yarıyıl T+U Saat AKTS Pdf
Türkiye Cumhuriyeti Tarihi Kaynakları TAR424 8 3 + 0 5,0 Pdf
Birim Bölüm
TARİH
Derece Seviye Lisans - Seçmeli - Türkçe
Dersin Verilişi yüz yüze
EBS Koordinatörü
Ders Veren Prof. Dr. Taner BİLGİN
Amaç

Türkiye Cumhuriyeti Tarihine ilişkin kaynakların tanıtımı.

Ders İçeriği

Türkiye Cumhuriyeti Tarihinin metodolojisi verilecek; kaynakları sınıflandırılarak sıralanacaktır.

Ders Kaynakları İslam Ansiklopedisi, MEB Yayınları
İslam Ansiklopedisi, TDV Yayınları
https://tez.yok.gov.tr/UlusalTezMerkezi/
https://dergipark.org.tr/tr/
https://www.devletarsivleri.gov.tr/
Armay, Ural. (1981), Bilimsel Araştırma ve Teknikleri El Kitabı, İstanbul; Arslan, Ahmet. (1983), İbn-i Haldun ve Tarih, İzmir: Ege Üniversitesi Edebiyat Fakültesi, c. I; Ataöv, Türkkaya. (1982), Bilimsel Araştırma El Kitabı, Ankara; Bernheim, Ernest. (1936), Tarih İlmine Giriş, İstanbul;
Açıldığı Öğretim Yılı 2018 - 2019 2019 - 2020
Yarıyıl İçi Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Ödev 1 40
Toplam 40
Yarıyıl Sonu Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Final %60
Toplam %60
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı %40
Yarıyıl Sonu Çalışmalar %60
Toplam %100
Kategori Ders İlişki Yüzdeleri (%)
Aktarılabilir Beceri Dersleri
0
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
0
Destek Dersleri
0
Ek Dersler
0
Kategori
0
Mesleki Seçmeli Dersler
0
Temel Meslek Dersleri
0
Uygulama Dersleri
0
Uzmanlık / Alan Dersleri
0
Ders İş Yükü Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu Süresi (Saat) Sayısı Toplam İş Yükü (Saat)
Toplam İş Yükü (Saat) 0
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) 0
AKTS
Hafta Konu Öğretim Metodu
Ders Öğrenme Çıktısı Ölçme Değerlendirme Öğretim Metodu Öğrenme Faaliyeti
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI
PÇ 1 PÇ 2 PÇ 3 PÇ 4 PÇ 5 PÇ 6 PÇ 7 PÇ 8 PÇ 9 PÇ 10 PÇ 11 PÇ 12 PÇ 13 PÇ 14