EN
  • Anasayfa
  • TRO236 Turizm Pazarlaması (2020 - 2021 / 3. Yarıyıl)
  • EN
TRO236 - Turizm Pazarlaması
Ders Adı Kodu Yarıyıl T+U Saat AKTS Pdf
Turizm Pazarlaması TRO236 3 2 + 1 3,0 Pdf
Birim Bölüm
TURİZM VE OTEL İŞLETMECİLİĞİ
Derece Seviye Ön Lisans - Seçmeli - Türkçe
Dersin Verilişi Anlatım, Tartışma, Takım/GrupÇalışması
EBS Koordinatörü
Ders Veren
Amaç

Turizm alanında pazarlamanın nasıl işlediğini, pazarlamanın işlevselliğini öğretmeyi ve bu bilgileri başarılı pazarlama stratejileri geliştirmek ve uygulamakta kullanmayı amaçlar.

Ders İçeriği

Pazarlamanın turizm alanındaki yerine genel bir bakış olarak tasarlanan bu ders Pazarlamaya dair genel kavramları, teoriler ve yaklaşımları, turizm alanında pazarlamanın nasıl işlediğini gibi konuları harmanlayarak sunar.

Ders Kaynakları HİZMET PAZARLAMASI (PROF.DR. SEVGİ AYŞE ÖZTÜRK)
TURİZM PAZARLAMASI (AÖF)
Açıldığı Öğretim Yılı 2018 - 2019 2019 - 2020
Yarıyıl İçi Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Bu bilgi girilmemiştir.
Toplam 0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Bu bilgi girilmemiştir.
Toplam %0
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı %0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar %0
Toplam %0
Kategori Ders İlişki Yüzdeleri (%)
Aktarılabilir Beceri Dersleri
0
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
0
Destek Dersleri
0
Ek Dersler
0
Kategori
0
Mesleki Seçmeli Dersler
0
Temel Meslek Dersleri
0
Uygulama Dersleri
0
Uzmanlık / Alan Dersleri
0
Ders İş Yükü Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu Süresi (Saat) Sayısı Toplam İş Yükü (Saat)
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması Beyin Fırtınası 1 14 14
Dinleme ve anlamlandırma Ders 3 14 42
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Küçük Grup Tartışması 1 14 14
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Tartışmalı Ders 1 14 14
Final Final 1 1 1
Ara Sınav 1 Ara Sınav 1 1 1 1
Toplam İş Yükü (Saat) 86
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) 3,37
AKTS
Hafta Konu Öğretim Metodu
1 PAZARLAMANIN TEMEL KAVRAMLARI
2 PAZARLAMANIN TARİHSEL GELİŞİMİ
3 TURİZM SEKTÖRÜNDE PAZARLAMA
4 HİZMET PAZARLAMASI
5 ÇEVRE FAKTÖRLERİNİN SINIFLANDIRILMASI
6 TURİZM PAZARLAMASINDA ÜRÜN VE FİYAT
7 TURİZM PAZARLAMASINDA TUTUNDURMA VE DAĞITIM
8 VİZE HAFTASI
9 TURİZM PAZARLAMASINDA GENİŞLETİLMİŞ PAZARLAMA KARMASI ELEMANLARININ YERİ
10 PAZAR BÖLÜMLEME, HEDEF PAZAR SEÇME VE KONUMLANDIRMA
11 PAZARLAMA BİLGİ SİSTEMLERİ VE PAZAR ARAŞTIRMASI
12 TURİZM PAZARLAMASINDA SOSYAL MEDYA KULLANIMI
13 TURİZM PAZARLAMASININ GELECEĞİ
14 GENEL KONU TEKRARI VE FİNAL HAZIRLIĞI
Ders Öğrenme Çıktısı Ölçme Değerlendirme Öğretim Metodu Öğrenme Faaliyeti
PAZARLAMANIN TURİZMDEKİ ÖNEMİNİN EDİNİMİ
TURİZMDE PAZARLAMA İŞLEVSELLİĞİNİN EDİNİMİ
PAZARLAMA İLKELERİNİN VE ANAHTAR KELİMELERİNİN EDİNİMLERİ
TURİZMDE PAZARLAMA İŞLEVSELLİĞİNİN EDİNİMİ
PAZARLAMANIN TURİZMDEKİ ÖNEMİNİN EDİNİMİ
PAZARLAMA İLKELERİNİN VE ANAHTAR KELİMELERİNİN EDİNİMLERİ
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI
PÇ 1 PÇ 2 PÇ 3 PÇ 4 PÇ 5 PÇ 6 PÇ 7 PÇ 8 PÇ 9 PÇ 10 PÇ 11 PÇ 12 PÇ 13 PÇ 14
PAZARLAMANIN TURİZMDEKİ ÖNEMİNİN EDİNİMİ - - - - - - - - - - - - - -
TURİZMDE PAZARLAMA İŞLEVSELLİĞİNİN EDİNİMİ - - - - - - - - - - - - - -
PAZARLAMA İLKELERİNİN VE ANAHTAR KELİMELERİNİN EDİNİMLERİ - - - - - - - - - - - - - -
TURİZMDE PAZARLAMA İŞLEVSELLİĞİNİN EDİNİMİ - - - - - - - - - - - - - -
PAZARLAMANIN TURİZMDEKİ ÖNEMİNİN EDİNİMİ - - - - - - - - - - - - - -
PAZARLAMA İLKELERİNİN VE ANAHTAR KELİMELERİNİN EDİNİMLERİ - - - - - - - - - - - - - -