Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | AKTS | |
Suç Coğrafyası Çalışmaları | COĞ6013 | 3 + 0 | 7,5 |
Birim Bölüm | COĞRAFYA - DR |
Derece Seviye | Lisansüstü - Seçmeli - Türkçe |
Dersin Verilişi | Yüz yüze eğitim |
EBS Koordinatörü | |
Ders Veren | |
Amaç |
Suç coğrafyası, suç teorileri, suç mekan ilişkileri, suç coğrafyasında veri kaynakları, suç haritaları ve çalışmalarını inceleyip yapabilmek |
Ders İçeriği |
Suç kavramı, suç teorileri, suç-mekan ilişkileri, çeşitli suç coğrafyası çalışma örnekleri |
Ders Kaynakları |
2) İsmet Nezih Abanoz, ekonomik kriz, kapitalizm ve suç. Legal yay. 2012
1.Serkan Gölbaşı kentleşme ve suç, levha yay 2008, ist. 3. Ahmet polat, serdar kenan gül suçun ölçümü adalet yay 2010 4. osman dolu Suç teorileri seçkin yay 2011 5. idris güçlü halil akbaş Suç sosyolojisi |
Yarıyıl İçi Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Bu bilgi girilmemiştir. | |
Toplam | 0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Bu bilgi girilmemiştir. | |
Toplam | %0 |
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı | %0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | %0 |
Toplam | %0 |
Kategori | Ders İlişki Yüzdeleri (%) |
Aktarılabilir Beceri Dersleri
|
0
|
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
|
0
|
Destek Dersleri
|
0
|
Ek Dersler
|
0
|
Kategori
|
0
|
Mesleki Seçmeli Dersler
|
0
|
Temel Meslek Dersleri
|
0
|
Uygulama Dersleri
|
0
|
Uzmanlık / Alan Dersleri
|
0
|
Ders İş Yükü | Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu | Süresi (Saat) | Sayısı | Toplam İş Yükü (Saat) |
Toplam İş Yükü (Saat) | 0 | |||
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) | 0 | |||
AKTS |
Hafta | Konu | Öğretim Metodu |
---|
Ders Öğrenme Çıktısı | Ölçme Değerlendirme | Öğretim Metodu | Öğrenme Faaliyeti |
Suç oluşum sürecini algılar ve aktarır. | Vaka Çalışması | Önceden planlanmış özel beceriler | |
suç tipleri arasında mekansal farklılığın etkisini bilir | Yazılı Sınav | Gösterim | Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme |
Suç kavramını tanımlar. | Tartışmalı Ders | Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme | |
Suç mekan kavramlarını analiz eder. | Gösterim | Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme | |
Suç arazi kullanım düzenini yorumlar . | Vaka Çalışması | Önceden planlanmış özel beceriler |
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI |
PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Suç oluşum sürecini algılar ve aktarır. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
suç tipleri arasında mekansal farklılığın etkisini bilir | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Suç kavramını tanımlar. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Suç mekan kavramlarını analiz eder. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Suç arazi kullanım düzenini yorumlar . | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |