EN
  • Anasayfa
  • SAS145 Proje Yönetimi II (2022 - 2023 / 6. Yarıyıl)
  • EN
SAS145 - Proje Yönetimi II
Ders Adı Kodu Yarıyıl T+U Saat AKTS Pdf
Proje Yönetimi II SAS145 6 2 + 0 3,0 Pdf
Birim Bölüm
HEMŞİRELİK
Derece Seviye Lisans - Seçmeli - Türkçe
Dersin Verilişi Yüz yüze, tartışmalı, grup çalışması, sunum/proje
EBS Koordinatörü Doç. Dr. Fadime ÖZDEMİR
Ders Veren Doç. Dr. Fadime ÖZDEMİR
Amaç

Bu dersin amacı Proje yönetimi I kapsamında açıklanan tüm proje yönetim sürecinin farklı proje tiplerinde işlenmesi ve bu doğrultuda Tübitak Öğrenci Projelerinin hazırlanması hedeflenmektedir. Böylece bu derste proje yazılımı, proje organizasyonu, kapsamı, zaman ve maliyetlerini düzenleyebilmeyi, planlayabilme yeteneklerinin gelişmesi hedeflenmektedir.

Ders İçeriği

Dersin içeriği; proje tipleri nelerdir, BAP, Tübitak, Kosgeb be bebka projeleri ile Avrupa Birliği Projeleri ve by proje tiplerinin hazırlanmasındaki farklılıklar nelerdir? Öğrenci projeleri nasıl hazırlanır ve yürütülür? Proje nasıl gerçekleştirilir gibi konuları içermektedir.

Ders Kaynakları Tübitak Proje Hazırlama Klavuzları
Proje yazım kılavuzları
Harris, J. (2007) Proje Yönetimi, (Çev. Zaman, M.), Hayat Yayınları, İstanbul
Proje Yönetimi-İstanbul Üniversitesi-Prof. Dr. Halim Kazan
Açıldığı Öğretim Yılı 2022 - 2023
Yarıyıl İçi Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Ara Sınav 1 30
Ödev (Sunum) 20
Toplam 50
Yarıyıl Sonu Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Final %50
Toplam %50
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı %50
Yarıyıl Sonu Çalışmalar %50
Toplam %100
Kategori Ders İlişki Yüzdeleri (%)
Aktarılabilir Beceri Dersleri
0
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
0
Destek Dersleri
0
Ek Dersler
0
Kategori
0
Mesleki Seçmeli Dersler
0
Temel Meslek Dersleri
0
Uygulama Dersleri
0
Uzmanlık / Alan Dersleri
0
Ders İş Yükü Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu Süresi (Saat) Sayısı Toplam İş Yükü (Saat)
Toplam İş Yükü (Saat) 0
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) 0
AKTS
Hafta Konu Öğretim Metodu
1 BAP projeleri Tartışmalı Ders
2 BAP projelerinin hazırlanmasında dikkat edilecek noktalar Tartışmalı Ders
3 Tübitak Projeleri Tartışmalı Ders
3 Tübitak Projeleri Tartışmalı Ders
5 Tübitak Projelerinin hazırlanmasında dikkat edilecek noktalar Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası
6 Avrupa Birliği Projeleri Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası
7 Avrupa Birliği Projelerinin hazırlanmasında dikkat edilecek noktalar Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası
8 Ara Sınav Proje süreçleri Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası
9 KOSGEB-BEBKA projeleri Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası
10 KOSGEB-BEBKA projelerinin hazırlanmasında dikkat edilecek noktalar Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası
11 Tübitak Öğrenci projeleri Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası
12 Tübitak Öğrenci projelerinin kapsamı Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası
13 Tübitak Öğrenci projelerinin hazırlanmasında dikkat edilecek noktalar Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası
13 Tübitak Öğrenci projelerinin hazırlanmasında dikkat edilecek noktalar Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası
15 Proje sunumları Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası
15 Proje sunumları Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası
Ders Öğrenme Çıktısı Ölçme Değerlendirme Öğretim Metodu Öğrenme Faaliyeti
Proje tiplerini tanımlar. Yazılı Sınav Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması
BAP, TÜBİTAK, Avrupa Birliği ve KOSGEB proje tiplerini bilir. Yazılı Sınav Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması
Proje yazım sürecini yönetebilir. Yazılı Sınav Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması
Proje yazım sonrası proje uygulamasını gerçekleştirebilir. Yazılı Sınav Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması
Bir projeyi planlayabilir, yürütebilir ve sonuçlandırabilir. Yazılı Sınav Ödev / Proje Sunum / Seminer Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası Öğrenci Topluluğu Faaliyetleri / Projeleri Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması Gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması, Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, yönetsel beceriler, Önceden planlanmış özel beceriler
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI
PÇ 1 PÇ 2 PÇ 3 PÇ 4 PÇ 5 PÇ 6 PÇ 7 PÇ 8 PÇ 9 PÇ 10 PÇ 11 PÇ 12 PÇ 13 PÇ 14 PÇ 15
Proje tiplerini tanımlar. - - - - - - - - - - - - - - -
BAP, TÜBİTAK, Avrupa Birliği ve KOSGEB proje tiplerini bilir. - - - - - - - - - - - - - - -
Proje yazım sürecini yönetebilir. - - - - - - - - - - - - - - -
Proje yazım sonrası proje uygulamasını gerçekleştirebilir. - - - - - - - - - - - - - - -
Bir projeyi planlayabilir, yürütebilir ve sonuçlandırabilir. - - - - - - - - - - - - - - -