EN
  • Anasayfa
  • YBS372 Sosyal Medyada Pazarlama (2019 - 2020 / 5. Yarıyıl)
  • EN
YBS372 - Sosyal Medyada Pazarlama
Ders Adı Kodu Yarıyıl T+U Saat AKTS Pdf
Sosyal Medyada Pazarlama YBS372 5 3 + 0 5,0 Pdf
Birim Bölüm
YÖNETİM BİLİŞİM SİSTEMLERİ
Derece Seviye Lisans - Seçmeli - Türkçe
Dersin Verilişi ders içi anlatım ve uygulama
EBS Koordinatörü Dr. Öğr. Üyesi Esra CENGİZ TIRPAN (Yıl: 2025 - 2026) Prof. Dr. Tolga TORUN (Yıl: 2022 - 2023) Prof. Dr. Tolga TORUN (Yıl: 2020 - 2021)
Ders Veren
Amaç

Sosyal medya imkanlarını araştırmak

Ders İçeriği

Sosyal medyanın etki ettiği günümüzde pazarlama imkanlarının incelenmesi

Ders Kaynakları Dijital Çağda Internet Sosyal Medya ve Pazarlama
Açıldığı Öğretim Yılı 2017 - 2018 2018 - 2019
Yarıyıl İçi Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Bu bilgi girilmemiştir.
Toplam 0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Bu bilgi girilmemiştir.
Toplam %0
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı %0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar %0
Toplam %0
Kategori Ders İlişki Yüzdeleri (%)
Aktarılabilir Beceri Dersleri
0
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
0
Destek Dersleri
0
Ek Dersler
0
Kategori
0
Mesleki Seçmeli Dersler
0
Temel Meslek Dersleri
0
Uygulama Dersleri
0
Uzmanlık / Alan Dersleri
100
Yetkinlik Tamamlayıcı Ders
0
Ders İş Yükü Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu Süresi (Saat) Sayısı Toplam İş Yükü (Saat)
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, Dinleme ve anlamlandırma, yönetsel beceriler Seminer 1 1 1
Dinleme ve anlamlandırma Ders 2 1 2
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Sınıf Dışı Çalışma 1 14 14
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme Panel 1 1 1
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma İnceleme / Anket Çalışması 1 1 1
Gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması, Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, yönetsel beceriler, Önceden planlanmış özel beceriler Öğrenci Topluluğu Faaliyetleri / Projeleri 1 1 1
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Tartışmalı Ders 1 14 14
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Küçük Grup Tartışması 1 1 1
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, eleştirel düşünme, soru geliştirme, yönetsel beceriler, takım çalışması Grup Çalışması 1 1 1
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, Bilişim becerileri Benzetim 1 1 1
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, durumları işleme, soru geliştirme, yorumlama, sunum Sözlü 1 1 1
Önceden planlanmış özel beceriler Rol Yapma / Drama 1 1 1
Gözlem/durumları işleme, Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma Saha / Arazi Çalışması 1 14 14
Gözlem/durumları işleme, Bilişim, yönetsel beceriler, takım çalışması Laboratuar 1 1 1
Önceden planlanmış özel beceriler Problem Çözme 3 6 18
Önceden planlanmış özel beceriler Vaka Çalışması 2 6 12
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması Beyin Fırtınası 3 14 42
Önceden planlanmış özel beceriler Özel Destek / Yapısal Örnekler 1 1 1
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme Konuk Konuşmacı 1 1 1
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme Gösterim 1 1 1
Ödev (Sunum) Ödev (Sunum) 1 1 1
Final Final 1 1 1
Ara Sınav 1 Ara Sınav 1 1 1 1
Uygulama 1 Uygulama 1 1 1 1
Toplam İş Yükü (Saat) 133
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) 5,22
AKTS 5,0
Hafta Konu Öğretim Metodu
1 Doğrudan pazarlama tanımı Sınıf Dışı Çalışma
2 doğrudan pazarlamanın gelişimi
Ders Öğrenme Çıktısı Ölçme Değerlendirme Öğretim Metodu Öğrenme Faaliyeti
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI
PÇ 1 PÇ 2 PÇ 3 PÇ 4 PÇ 5 PÇ 6 PÇ 7 PÇ 8 PÇ 9 PÇ 10 PÇ 11 PÇ 12
Ortalama Değer - - - - - - - - - - - -