EN
  • Anasayfa
  • SCT403 Portfolyo ve Sunum Teknikleri I (2018 - 2019 / 7. Yarıyıl)
  • EN
SCT403 - Portfolyo ve Sunum Teknikleri I
Ders Adı Kodu Yarıyıl T+U Saat AKTS Pdf
Portfolyo ve Sunum Teknikleri I SCT403 7 2 + 2 4,0 Pdf
Birim Bölüm
SERAMİK VE CAM
Derece Seviye Lisans - Zorunlu - Türkçe
Dersin Verilişi Anlatım, soru-cevap, uygulama.
EBS Koordinatörü
Ders Veren Doç. İrfan DÖNMEZ
Amaç

Doğru ve özgün öz geçmiş hazırlamak, sunum teknik ve ortamlarına göre portfolyo hazırlama yöntemlerini öğrenmek.

Ders İçeriği

Öz geçmiş hazırlama, çalışmaların kronolojik sıralanması ve sunum için fotoğraflanması, koruma ve sergilemeye yönelik basılı ve dijital sunum biçimleri.

Ders Kaynakları Berryman, G., Yaratıcı Portfolyo Tasarlamak
Barrett, C., Beni İşe al! Portfolyo El Kitabı
Açıldığı Öğretim Yılı 2017 - 2018 2018 - 2019
Yarıyıl İçi Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Ara Sınav 1 40
Toplam 40
Yarıyıl Sonu Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Dönem Sonu Uygulaması %60
Toplam %60
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı %40
Yarıyıl Sonu Çalışmalar %60
Toplam %100
Kategori Ders İlişki Yüzdeleri (%)
Aktarılabilir Beceri Dersleri
0
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
50
Destek Dersleri
0
Ek Dersler
0
Kategori
0
Mesleki Seçmeli Dersler
0
Temel Meslek Dersleri
50
Uygulama Dersleri
0
Uzmanlık / Alan Dersleri
0
Ders İş Yükü Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu Süresi (Saat) Sayısı Toplam İş Yükü (Saat)
Dinleme ve anlamlandırma Ders 4 14 56
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Sınıf Dışı Çalışma 11 2 22
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Küçük Grup Tartışması 5 3 15
Ara Sınav 1 Ara Sınav 1 4 1 4
Dönem Sonu Uygulaması Dönem Sonu Uygulaması 4 1 4
Toplam İş Yükü (Saat) 101
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) 3,96
AKTS
Hafta Konu Öğretim Metodu
1 Kişisel sunum hakkında bilgi, Kişisel sunum teknikleri,Monogram ve kartvizit tasarımı. Öz geçmiş ve niyet mektubu hazırlama.
2 Özgeçmiş oluşturma ve tasarım örneklerinin gösterilmesi
3 Portfolyo türleri. Dijital portfolyo. Dijital portfolyo ortamları. Dijital portfolyo yazılımları.
4 Dijital portfolyo tasarım süreçleri. Dijital portfolyo ortamının seçimi.
5 Dijital portfolyo tasarım süreçleri. Dijital portfolyo ortamının seçimi.
6 Dijital portfolyo tasarım süreçleri. Dijital portfolyo ortamının seçimi.
7 Dijital portfolyo akış çizelgesinin oluşturulması. Sunulacak çalışmaların gruplandırırlması.
7 Dijital portfolyo akış çizelgesinin oluşturulması. Sunulacak çalışmaların gruplandırırlması.
7 Dijital portfolyo akış çizelgesinin oluşturulması. Sunulacak çalışmaların gruplandırırlması.
10 Portfolyoda yer alacak çalışma görsellerinin özgün tasarıma aktarılması süreçleri.
11 Portfolyoda yer alacak çalışma görsellerinin özgün tasarıma aktarılması süreçleri.
10 Portfolyoda yer alacak çalışma görsellerinin özgün tasarıma aktarılması süreçleri.
10 Portfolyoda yer alacak çalışma görsellerinin özgün tasarıma aktarılması süreçleri.
14 Dönem boyunca yapılan işlerin sunulduğu değerlendirme.
Ders Öğrenme Çıktısı Ölçme Değerlendirme Öğretim Metodu Öğrenme Faaliyeti
Portfolyonun alt yapısını hazırlamak.
Portfolyo için seçilen çalışmaları toparlamak.
Kendi koleksiyonunu hazırlamak.
Portfolyoyu kişiselleştirmek.
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI
PÇ 1 PÇ 2 PÇ 3 PÇ 4 PÇ 5 PÇ 6 PÇ 7 PÇ 8 PÇ 9 PÇ 10 PÇ 11 PÇ 12 PÇ 13 PÇ 14 PÇ 15
Portfolyonun alt yapısını hazırlamak. - - - - - - - - - - - - - - -
Portfolyo için seçilen çalışmaları toparlamak. - - - - - - - - - - - - - - -
Kendi koleksiyonunu hazırlamak. - - - - - - - - - - - - - - -
Portfolyoyu kişiselleştirmek. - - - - - - - - - - - - - - -