Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | AKTS | |
Konuşma İngilizcesi I | MUF405 | 7 | 4 + 0 | 4,0 |
Birim Bölüm | MUHASEBE VE FİNANS YÖNETİMİ |
Derece Seviye | Lisans - Zorunlu - Türkçe |
Dersin Verilişi | Ders vermek, sunum, yorumlama, Ödevlendirme |
EBS Koordinatörü | |
Ders Veren | |
Amaç |
Öğrencilere A2 seviyesinde İngilizce okuma, yazma, konuşma ve dinleme becerileri kazandırmak. |
Ders İçeriği |
İngiliz diline ait dilbilgisi kuralları, İngilizce kelimeler vb. |
Ders Kaynakları |
Boost Speaking Pearson Longman
|
Yarıyıl İçi Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Bu bilgi girilmemiştir. | |
Toplam | 0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Bu bilgi girilmemiştir. | |
Toplam | %0 |
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı | %0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | %0 |
Toplam | %0 |
Kategori | Ders İlişki Yüzdeleri (%) |
Aktarılabilir Beceri Dersleri
|
0
|
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
|
0
|
Destek Dersleri
|
0
|
Ek Dersler
|
0
|
Kategori
|
0
|
Mesleki Seçmeli Dersler
|
0
|
Temel Meslek Dersleri
|
0
|
Uygulama Dersleri
|
0
|
Uzmanlık / Alan Dersleri
|
0
|
Ders İş Yükü | Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu | Süresi (Saat) | Sayısı | Toplam İş Yükü (Saat) |
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme | Gösterim | 60 | 4 | 240 |
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması | Beyin Fırtınası | 37 | 4 | 148 |
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme | Tartışmalı Ders | 40 | 7 | 280 |
Dinleme ve anlamlandırma | Ders | 60 | 7 | 420 |
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim | Sınıf Dışı Çalışma | 60 | 4 | 240 |
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, durumları işleme, soru geliştirme, yorumlama, sunum | Sözlü | 60 | 4 | 240 |
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, Bilişim becerileri | Benzetim | 20 | 4 | 80 |
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, Dinleme ve anlamlandırma, yönetsel beceriler | Seminer | 65 | 1 | 65 |
Önceden planlanmış özel beceriler | Vaka Çalışması | 60 | 4 | 240 |
Ödev 1 | Ödev 1 | 60 | 1 | 60 |
Ödev 2 | Ödev 2 | 60 | 1 | 60 |
Uygulama 1 | Uygulama 1 | 60 | 1 | 60 |
Uygulama 2 | Uygulama 2 | 60 | 1 | 60 |
Ara Sınav 1 | Ara Sınav 1 | 60 | 1 | 60 |
Dönem Sonu Uygulaması | Dönem Sonu Uygulaması | 15 | 1 | 15 |
Final | Final | 45 | 1 | 45 |
Ödev (Sunum) | Ödev (Sunum) | 60 | 4 | 240 |
Toplam İş Yükü (Saat) | 2553 | |||
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) | 100,12 | |||
AKTS |
Hafta | Konu | Öğretim Metodu |
---|---|---|
1 | Geniş zaman ve günlük rutinler | Sözlü |
2 | Geniş zaman ve şimdiki zaman | |
3 | Zaman edatları, hoşlandığın ve hoşlanmadığın şeylerden bahsetmek | |
4 | Basit geçmiş zaman, Ev türleri | |
5 | Sürekli geçmiş zaman, Aile ilişkileri, Bağlaçlar | |
6 | Used to ve would kelimelerinin kullanımı | |
7 | Olasılıklar, Yeterlilikler ve Meslekler | |
8 | Zorunlulukları ve tavsiyeleri belirtme | |
9 | Kıyaslamalarda bulunmak, fikir sormak ve beyan etmek | |
10 | Basit gelecek zaman ve yaş grupları | |
11 | Gelecek zaman cümlecikleri, be going to | |
12 | Dolaylı sorular, Telefon konuşması | |
14 | Tekrar | |
14 | Tekrar |
Ders Öğrenme Çıktısı | Ölçme Değerlendirme | Öğretim Metodu | Öğrenme Faaliyeti |
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI |
PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | PÇ 11 | PÇ 12 | PÇ 13 | PÇ 14 |
---|