Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | AKTS | |
İngilizce V | TRZ301 | 5 | 4 + 4 | 6,0 |
Birim Bölüm | TURİZM İŞLETMECİLİĞİ |
Derece Seviye | Lisans - Zorunlu - İngilizce |
Dersin Verilişi | Yüz-yüze |
EBS Koordinatörü | |
Ders Veren | Öğr. Gör. Çağrı ŞARLAR |
Amaç |
Öğrencilere B1 seviyesinde İngilizce okuma, yazma, konuşma ve dinleme becerileri kazandırmak. |
Ders İçeriği |
İngiliz diline ait dilbilgisi kuralları, İngilizce kelimeler vb. |
Ders Kaynakları |
Step Up B1
|
Açıldığı Öğretim Yılı | 2016 - 2017 2017 - 2018 2018 - 2019 2019 - 2020 |
Yarıyıl İçi Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Ara Sınav 1 | 40 |
Toplam | 40 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Final | %60 |
Toplam | %60 |
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı | %40 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | %60 |
Toplam | %100 |
Kategori | Ders İlişki Yüzdeleri (%) |
Aktarılabilir Beceri Dersleri
|
0
|
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
|
100
|
Destek Dersleri
|
0
|
Ek Dersler
|
0
|
Kategori
|
0
|
Mesleki Seçmeli Dersler
|
0
|
Temel Meslek Dersleri
|
0
|
Uygulama Dersleri
|
0
|
Uzmanlık / Alan Dersleri
|
0
|
Ders İş Yükü | Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu | Süresi (Saat) | Sayısı | Toplam İş Yükü (Saat) |
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma | İnceleme / Anket Çalışması | 1 | 14 | 14 |
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması | Beyin Fırtınası | 1 | 14 | 14 |
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim | Sınıf Dışı Çalışma | 1 | 14 | 14 |
Dinleme ve anlamlandırma | Ders | 1 | 14 | 14 |
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme | Küçük Grup Tartışması | 1 | 14 | 14 |
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme | Gösterim | 1 | 14 | 14 |
Önceden planlanmış özel beceriler | Problem Çözme | 1 | 14 | 14 |
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme | Tartışmalı Ders | 1 | 14 | 14 |
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, eleştirel düşünme, soru geliştirme, yönetsel beceriler, takım çalışması | Grup Çalışması | 1 | 14 | 14 |
Önceden planlanmış özel beceriler | Rol Yapma / Drama | 1 | 14 | 14 |
Ara Sınav 1 | Ara Sınav 1 | 1 | 1 | 1 |
Final | Final | 1 | 1 | 1 |
Toplam İş Yükü (Saat) | 142 | |||
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) | 5,57 | |||
AKTS |
Hafta | Konu | Öğretim Metodu |
---|---|---|
1 | Konu tekrarı (zamanlar), karakter sıfatları | |
2 | Sorular, dönüşlülük zamirleri, soru eklentileri | |
3 | İngilizcede bir konuya katılma/katılmamayı ifade etme | |
4 | Gelecekteki planları ifade etme | |
5 | Gelecekle ilgili tahminde bulunma, yerleri tanımlayan sıfatlar | |
6 | Miktar belirleyiciler, İngilizce pazarlık yapabilme | |
7 | Present Perfect Continuous, phrasal verbs with ‘put’ | |
8 | Çevre ve kirlilik, Future Perfect Continuous | |
9 | İngilizce'de açıklama isteme ifadeleri | |
10 | İngilizcede zorunlulukları anlatma, İşle ilgili kelimeler | |
11 | Geçmişteki yetenekleri anlatabilme | |
12 | İngilizcede izin isteme/izin verme | |
13 | Konu Tekrarı | |
14 | Konu Tekrarları |
Ders Öğrenme Çıktısı | Ölçme Değerlendirme | Öğretim Metodu | Öğrenme Faaliyeti |
- B1 düzeyinde dinleme parçalarını anlayabilecek, yorumlayabilecektir | |||
- B1 düzeyinde okuma parçalarını anlayabilecek | |||
- B1 düzeyinde kendini tanıtabilecek, İngilizce diyaloglar kurabilecek | |||
- B1 düzeyinde paragraflar yazabilecek |
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI |
PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | PÇ 11 | PÇ 12 | PÇ 13 | PÇ 14 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
- B1 düzeyinde dinleme parçalarını anlayabilecek, yorumlayabilecektir | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
- B1 düzeyinde okuma parçalarını anlayabilecek | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
- B1 düzeyinde kendini tanıtabilecek, İngilizce diyaloglar kurabilecek | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
- B1 düzeyinde paragraflar yazabilecek | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |