EN
  • Anasayfa
  • TRZ301 İngilizce V (2019 - 2020 / 5. Yarıyıl)
  • EN
TRZ301 - İngilizce V
Ders Adı Kodu Yarıyıl T+U Saat AKTS Pdf
İngilizce V TRZ301 5 4 + 4 6,0 Pdf
Birim Bölüm
TURİZM İŞLETMECİLİĞİ
Derece Seviye Lisans - Zorunlu - İngilizce
Dersin Verilişi Yüz-yüze
EBS Koordinatörü
Ders Veren Öğr. Gör. Çağrı ŞARLAR
Amaç

Öğrencilere B1 seviyesinde İngilizce okuma, yazma, konuşma ve dinleme becerileri kazandırmak.

Ders İçeriği

İngiliz diline ait dilbilgisi kuralları, İngilizce kelimeler vb.

Ders Kaynakları Step Up B1
Açıldığı Öğretim Yılı 2016 - 2017 2017 - 2018 2018 - 2019 2019 - 2020
Yarıyıl İçi Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Ara Sınav 1 40
Toplam 40
Yarıyıl Sonu Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Final %60
Toplam %60
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı %40
Yarıyıl Sonu Çalışmalar %60
Toplam %100
Kategori Ders İlişki Yüzdeleri (%)
Aktarılabilir Beceri Dersleri
0
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
100
Destek Dersleri
0
Ek Dersler
0
Kategori
0
Mesleki Seçmeli Dersler
0
Temel Meslek Dersleri
0
Uygulama Dersleri
0
Uzmanlık / Alan Dersleri
0
Ders İş Yükü Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu Süresi (Saat) Sayısı Toplam İş Yükü (Saat)
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma İnceleme / Anket Çalışması 1 14 14
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması Beyin Fırtınası 1 14 14
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Sınıf Dışı Çalışma 1 14 14
Dinleme ve anlamlandırma Ders 1 14 14
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Küçük Grup Tartışması 1 14 14
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme Gösterim 1 14 14
Önceden planlanmış özel beceriler Problem Çözme 1 14 14
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Tartışmalı Ders 1 14 14
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, eleştirel düşünme, soru geliştirme, yönetsel beceriler, takım çalışması Grup Çalışması 1 14 14
Önceden planlanmış özel beceriler Rol Yapma / Drama 1 14 14
Ara Sınav 1 Ara Sınav 1 1 1 1
Final Final 1 1 1
Toplam İş Yükü (Saat) 142
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) 5,57
AKTS
Hafta Konu Öğretim Metodu
1 Konu tekrarı (zamanlar), karakter sıfatları
2 Sorular, dönüşlülük zamirleri, soru eklentileri
3 İngilizcede bir konuya katılma/katılmamayı ifade etme
4 Gelecekteki planları ifade etme
5 Gelecekle ilgili tahminde bulunma, yerleri tanımlayan sıfatlar
6 Miktar belirleyiciler, İngilizce pazarlık yapabilme
7 Present Perfect Continuous, phrasal verbs with ‘put’
8 Çevre ve kirlilik, Future Perfect Continuous
9 İngilizce'de açıklama isteme ifadeleri
10 İngilizcede zorunlulukları anlatma, İşle ilgili kelimeler
11 Geçmişteki yetenekleri anlatabilme
12 İngilizcede izin isteme/izin verme
13 Konu Tekrarı
14 Konu Tekrarları
Ders Öğrenme Çıktısı Ölçme Değerlendirme Öğretim Metodu Öğrenme Faaliyeti
- B1 düzeyinde dinleme parçalarını anlayabilecek, yorumlayabilecektir
- B1 düzeyinde okuma parçalarını anlayabilecek
- B1 düzeyinde kendini tanıtabilecek, İngilizce diyaloglar kurabilecek
- B1 düzeyinde paragraflar yazabilecek
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI
PÇ 1 PÇ 2 PÇ 3 PÇ 4 PÇ 5 PÇ 6 PÇ 7 PÇ 8 PÇ 9 PÇ 10 PÇ 11 PÇ 12 PÇ 13 PÇ 14
- B1 düzeyinde dinleme parçalarını anlayabilecek, yorumlayabilecektir - - - - - - - - - - - - - -
- B1 düzeyinde okuma parçalarını anlayabilecek - - - - - - - - - - - - - -
- B1 düzeyinde kendini tanıtabilecek, İngilizce diyaloglar kurabilecek - - - - - - - - - - - - - -
- B1 düzeyinde paragraflar yazabilecek - - - - - - - - - - - - - -