Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | AKTS | |
Grafik Tasarım | HİT271 | 3 | 3 + 1 | 4,0 |
Birim Bölüm | HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM |
Derece Seviye | Ön Lisans - Seçmeli - Türkçe |
Dersin Verilişi | yüz yüze |
EBS Koordinatörü | |
Ders Veren | |
Amaç |
Bu dersin amacı tasarım kavramı ve tasarım teorilerini öğreterek reklamda yaratıcı sürecin planlanması ve uygulanması için gerekli teorik donanımın kazandırılmasıdır. |
Ders İçeriği |
Öğrencilerin yaratıcılığı yeni iletişim teknolojilerini kullanarak fikirleri iletişim ürünlerine dönüştürmeleri amaçlanır. |
Ders Kaynakları |
Ders Not ve Uygulamaları
The Best of brochure design. – Gloucester, Mass. : Rockport, c1996.Becer, Emre. İletişim ve grafik tasarım / Emre Becer. Ankara : Dost Kitabevi, Modern Sanat Ve Yeni Tipografi, Ankara: Dost Yayınları Bektaş, D., Çağdaş Grafik Tasarımın Gelişimi, İstanbul: Yapı Kredi YayınlarıBerger, J., Görme Biçimler, İstanbul:Metis Yayınları |
Yarıyıl İçi Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Bu bilgi girilmemiştir. | |
Toplam | 0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Bu bilgi girilmemiştir. | |
Toplam | %0 |
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı | %0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | %0 |
Toplam | %0 |
Kategori | Ders İlişki Yüzdeleri (%) |
Aktarılabilir Beceri Dersleri
|
0
|
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
|
0
|
Destek Dersleri
|
0
|
Ek Dersler
|
0
|
Kategori
|
0
|
Mesleki Seçmeli Dersler
|
0
|
Temel Meslek Dersleri
|
0
|
Uygulama Dersleri
|
0
|
Uzmanlık / Alan Dersleri
|
0
|
Ders İş Yükü | Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu | Süresi (Saat) | Sayısı | Toplam İş Yükü (Saat) |
Toplam İş Yükü (Saat) | 0 | |||
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) | 0 | |||
AKTS |
Hafta | Konu | Öğretim Metodu |
---|
Ders Öğrenme Çıktısı | Ölçme Değerlendirme | Öğretim Metodu | Öğrenme Faaliyeti |
Grafik Tasarım disiplini hakkında giriş seviyesinde bilgi sahibi olur | Yazılı Sınav Laboratuvar Çalışması | Laboratuar Ders Gösterim | Gözlem/durumları işleme, Bilişim, yönetsel beceriler, takım çalışması Dinleme ve anlamlandırma Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme |
Grafik Tasarım yazılımlarını kullanma becerisi geliştirir | Yazılı Sınav Laboratuvar Çalışması | Problem Çözme Ders Gösterim | Önceden planlanmış özel beceriler Dinleme ve anlamlandırma Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme |
Piksel ve vektör grafik oluşturur | Yazılı Sınav Laboratuvar Çalışması | Beyin Fırtınası Ders Gösterim | Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması Dinleme ve anlamlandırma Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme |
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI |
PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | PÇ 11 | PÇ 12 | PÇ 13 | PÇ 14 | PÇ 15 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Grafik Tasarım disiplini hakkında giriş seviyesinde bilgi sahibi olur | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Grafik Tasarım yazılımlarını kullanma becerisi geliştirir | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Piksel ve vektör grafik oluşturur | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |