EN
  • Anasayfa
  • SGK232 Halkla İlişkiler Yönetimi (2021 - 2022 / 3. Yarıyıl)
  • EN
SGK232 - Halkla İlişkiler Yönetimi
Ders Adı Kodu Yarıyıl T+U Saat AKTS Pdf
Halkla İlişkiler Yönetimi SGK232 3 3 + 0 4,0 Pdf
Birim Bölüm
SOSYAL GÜVENLİK
Derece Seviye Ön Lisans - Seçmeli - Türkçe
Dersin Verilişi sözlü, Yüz yüze
EBS Koordinatörü Öğr. Gör. Sibel GÜRSEL
Ders Veren
Amaç

Halkla ilişkiler, reklamcılık, marka iletişimi, pazarlama iletişimi, ikna edici iletişim, iletişim yönetimi, kurumsal iletişim alanlarına ilişkin yasa ve mevzuatın bilincinde olur ve bunlara uygun davranır. X 2 Alanın dinamiklerine bütünleşik bir bakış açısı ile yaklaşabilir; yaratıcı ve eleştirel düşünerek özgün ve yaratıcı stratejiler geliştirir. X 3 Sosyal bilimler alanında ortaöğrenimde kazanılan bilgi, beceri ve yetkinlikler üzerine inşa edilmiş, halkla ilişkiler, reklamcılık, marka iletişimi, pazarlama iletişimi, ikna edici iletişim, iletişim yönetimi, kurumsal iletişim alanları ile ilgili kavramları ve kavramlar arası ilişkileri açıklar X 4 Halkla ilişkiler, reklamcılık, marka iletişimi, pazarlama iletişimi, ikna edici iletişim, iletişim yönetimi, kurumsal iletişim alanların en yeni bilgilerini içeren ders malzemeleri ve diğer kaynaklarla desteklenen ileri düzeyde kavramsal ve uygulamalı konularındabilgi sahibidir X 5 Halkla ilişkiler ve reklamcılık alanındaki sorunları hakkında bilgi sahibidir. X 6 Halkla ilişkiler, reklamcılık, marka iletişimi, pazarlama iletişimi, ikna edici iletişim, iletişim yönetimi, kurumsal iletişim alanlarında faaliyet gösteren kurumların yapısal ve yönetsel özelliklerini tanır. X 7 Halkla ilişkiler, reklamcılık, marka iletişimi, pazarlama iletişimi, ikna edici iletişim, iletişim yönetimi, kurumsal iletişim alanlarının ulusal, uluslararası, toplumsal ve kültürlerarası boyutlarını tanır. X 8 Halkla ilişkiler, reklamcılık, marka iletişimi, pazarlama iletişimi, ikna edici iletişim, iletişim yönetimi, kurumsal iletişim alanlarında edindiği ileri düzeydeki kavramsal ve uygulamalı bilgileri kullanır X 9 Halkla ilişkiler, reklamcılık, marka iletişimi, pazarlama iletişimi, ikna edici iletişim, iletişim yönetimi, kurumsal iletişim alanları ile ilişkili olay ve olgular arasındaki ilişkileri, problemleri saptama ve açıklama becerisine sahiptir X 10 Halkla ilişkiler, reklamcılık, marka iletişimi, pazarlama iletişimi, ikna edici iletişim, iletişim yönetimi, kurumsal iletişim alanları ile ilgili özgün fikirleri yaratıcı bir şekilde açıklar. X 11 Halkla ilişkiler, reklamcılık, marka iletişimi, pazarlama iletişimi, ikna edici iletişim, iletişim yönetimi, kurumsal iletişim alanlarındaki paydaşların iletişim özelliklerini, ihtiyaçlarını ya da farklılıklarını dikkate alarak uygun iletişim strateji yöntem ve teknikleri geliştirir ve uygular. X 12 Halkla ilişkiler, reklamcılık, marka iletişimi, pazarlama iletişimi, ikna edici iletişim, iletişim yönetimi, kurumsal iletişim alanlarında bireysel ya da grup çalışmalarında sorumluluk alır ve alınan görevleri yerine getirir ya da bağımsız olarak yürütür. X 13 Halkla ilişkiler, reklamcılık, marka iletişimi, pazarlama iletişimi, ikna edici iletişim, iletişim yönetimi, kurumsal iletişim alanlarında edindiği bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirir. X 14 Öğrenme gereksinimlerini belirler ve bu gereksinimleri karşılar. X 15 Bireysel ve ekip üyesi olarak mesleki gelişimine yönelik Halkla ilişkiler, reklamcılık, marka iletişimi, pazarlama iletişimi, ikna edici iletişim, iletişim yönetimi, kurumsal iletişim alanlarında etkinlikleri planlar ve yönetir. X 16 Bilgiye ulaşma yolarını bilir, Halkla ilişkiler, reklamcılık, marka iletişimi, pazarlama iletişimi, ikna edici iletişim, iletişim yönetimi, kurumsal iletişim alanlarıyla ilgili yeni yöntem ve teknolojileri takip eder ve kullanır. X 17 Yaşam boyu öğrenmeye ilişkin olumlu tutum ve davranış geliştirir. X 18 Uzman ve uzman olmayan dinleyici gruplarına, halkla ilişkiler, reklamcılık, marka iletişimi, pazarlama iletişimi, ikna edici iletişim, iletişim yönetimi, kurumsal iletişim alanlarında ya da bu alanlarla kesişen toplumsal konularda yazılı ve sözlü açıklamalar yapar ve dili etkin biçimde kullanır. X 19 Halkla ilişkiler, reklamcılık, marka iletişimi, pazarlama iletişimi, ikna edici iletişim, iletişim yönetimi, kurumsal iletişim alanlarında, problemleri ve çözüm önerilerini nicel ve nitel veriler ile destekleyerek, uzman olan ve olmayan kişilerle paylaşır X 20 Sanatsal kültürel ve sosyal etkinlik yakında takip eder etkin olarak katılır ve düzenler. X 21 Farklı kültürlerin iletişim biçimlerini tanır ve bunlarauyum sağlar. X 22 Alanı ile ilgili verilerin toplanması, yorumlanması, duyurulması ve uygulanması aşamalarında toplumsal, bilimsel ve mesleki etik değerlere uygun davranır

Ders İçeriği

örgütlerin paydaşları ile iletişim ve etkileşiminin önemini açıklayabilecek.Halkla ilişkiler yönetiminin stratejik yönetimle bağlantısını ve rolünü açıklayabilecek.Stratejik halkla ilişkiler sürecini açıklayabilecek.Halkla ilişkiler bölümlerinin örgüt yapısı içindeki konumunu ve organizasyonun diğer birimleriyle ilişkisini açıklayabilecektir.

Ders Kaynakları
Yarıyıl İçi Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Bu bilgi girilmemiştir.
Toplam 0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Bu bilgi girilmemiştir.
Toplam %0
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı %0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar %0
Toplam %0
Kategori Ders İlişki Yüzdeleri (%)
Aktarılabilir Beceri Dersleri
0
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
0
Destek Dersleri
0
Ek Dersler
0
Kategori
0
Mesleki Seçmeli Dersler
0
Temel Meslek Dersleri
0
Uygulama Dersleri
0
Uzmanlık / Alan Dersleri
0
Ders İş Yükü Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu Süresi (Saat) Sayısı Toplam İş Yükü (Saat)
Toplam İş Yükü (Saat) 0
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) 0
AKTS
Hafta Konu Öğretim Metodu
Ders Öğrenme Çıktısı Ölçme Değerlendirme Öğretim Metodu Öğrenme Faaliyeti
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI
PÇ 1 PÇ 2 PÇ 3 PÇ 4 PÇ 5 PÇ 6 PÇ 7 PÇ 8 PÇ 9 PÇ 10 PÇ 11 PÇ 12