Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | AKTS | |
Herbisit Fizyolojisi | BYT5074 | 3 + 0 | 7,5 |
Birim Bölüm | BİYOTEKNOLOJİ - YL |
Derece Seviye | Lisansüstü - Seçmeli - Türkçe |
Dersin Verilişi | Yüz yüze |
EBS Koordinatörü | Doç. Dr. Ahmet Tansel SERİM |
Ders Veren | |
Amaç |
Türkiye’de ve dünyada kullanılan herbisitlerin etki mekanizmaları ve bu herbisitlerin kültür bitkilerinde oluşturduğu simptomların öğrenilmesidir. |
Ders İçeriği |
Herbisit grupları, herbisitlerin etki mekanizmaları, dayanıklılık, dayanıklılık mekanizmasının belirlenmesi |
Ders Kaynakları |
Herbicides, Physiology of Action, and Safety (Andrew PRICE)
Herbicide Handbook (WSSA) Herbicide Physiology (Stephen O. DUKE) Biochemistry and Physiology of Herbicide Action (Carl FEDTKE) |
Yarıyıl İçi Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Bu bilgi girilmemiştir. | |
Toplam | 0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Bu bilgi girilmemiştir. | |
Toplam | %0 |
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı | %0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | %0 |
Toplam | %0 |
Kategori | Ders İlişki Yüzdeleri (%) |
Aktarılabilir Beceri Dersleri
|
0
|
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
|
0
|
Destek Dersleri
|
0
|
Ek Dersler
|
0
|
Kategori
|
0
|
Mesleki Seçmeli Dersler
|
0
|
Temel Meslek Dersleri
|
0
|
Uygulama Dersleri
|
0
|
Uzmanlık / Alan Dersleri
|
0
|
Ders İş Yükü | Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu | Süresi (Saat) | Sayısı | Toplam İş Yükü (Saat) |
Toplam İş Yükü (Saat) | 0 | |||
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) | 0 | |||
AKTS |
Hafta | Konu | Öğretim Metodu |
---|
Ders Öğrenme Çıktısı | Ölçme Değerlendirme | Öğretim Metodu | Öğrenme Faaliyeti |
Herbisit gruplarını ve önemli herbisitleri öğrenir | Yazılı Sınav | Tartışmalı Ders | Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme |
Herbisitlerin etki mekanizmalarını öğrenir | Yazılı Sınav | Tartışmalı Ders | Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme |
Herbisit bitki fizyolojisine olan etkilerini öğrenir | Yazılı Sınav | Tartışmalı Ders | Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme |
Herbisit dayanıklılığını öğrenir | Yazılı Sınav | Tartışmalı Ders | Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme |
Herbisit dayanıklılık fizyolojisine ait bilgileri öğrenir | Yazılı Sınav | Tartışmalı Ders | Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme |
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI |
PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | PÇ 11 | PÇ 12 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Herbisit gruplarını ve önemli herbisitleri öğrenir | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Herbisitlerin etki mekanizmalarını öğrenir | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Herbisit bitki fizyolojisine olan etkilerini öğrenir | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Herbisit dayanıklılığını öğrenir | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Herbisit dayanıklılık fizyolojisine ait bilgileri öğrenir | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |