EN
  • Anasayfa
  • BAF324 Finansal Hizmet Pazarlaması (2021 - 2022 / 6. Yarıyıl)
  • EN
BAF324 - Finansal Hizmet Pazarlaması
Ders Adı Kodu Yarıyıl T+U Saat AKTS Pdf
Finansal Hizmet Pazarlaması BAF324 6 3 + 0 3,0 Pdf
Birim Bölüm
FİNANS VE BANKACILIK
Derece Seviye Lisans - Seçmeli - Türkçe
Dersin Verilişi Yüz yüze
EBS Koordinatörü
Ders Veren
Amaç

Hizmet pazarlamasıyla ilgili temel kavramların öğrencilere anlatılmasıdır. Hizmet pazarlama karması elemanları, hizmet işletmelerinde genişletilmiş pazarlama karmasını analiz eder.

Ders İçeriği

Bu dersin içeriği, hizmet pazarlaması kavramının tanımı ile hizmet pazarlaması faaliyetlerinin etkilendiği çevresel şartların incelenmesi ve hizmet pazarlama sürecinin elemanları olan hizmet pazarlama karmasının anlatılması ve hizmet işletmelerinde yenı urun tasarımını (blue prınt)ve her hızmet sektorü için serviscape konusunda neler yapılması gerektıgının ortaya konmasıdır.

Ders Kaynakları Hizmet Pazarlaması (Nazmi Kozak, Çağıl Hale Özel, Deniz Karagöz Yüncü)
Hizmet Pazarlaması Stratejik Bir Yaklaşımla (Berrin Onaran, Alparslan Özmen)
Hizmet Pazarlaması ve Stratejileri (Remzi Altınışık)
Hizmet Pazarlaması (A. Hamdi İslamoğlu, Kenan Aydın)
Hizmet Pazarlaması Kuram Uygulama ve Örnekler- Sevgi Ayşe Öztürk
Hizmet Pazarlaması (Nazmi Kozak, Çağıl Hale Özel, Deniz Karagöz Yüncü)
Hizmet Pazarlaması Stratejik Bir Yaklaşımla (Berrin Onaran, Alparslan Özmen)
Hizmet Pazarlaması ve Stratejileri (Remzi Altınışık)
Hizmet Pazarlaması (A. Hamdi İslamoğlu, Kenan Aydın)
Hizmet Pazarlaması Kuram Uygulama ve Örnekler- Sevgi Ayşe Öztürk
Yarıyıl İçi Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Bu bilgi girilmemiştir.
Toplam 0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Bu bilgi girilmemiştir.
Toplam %0
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı %0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar %0
Toplam %0
Kategori Ders İlişki Yüzdeleri (%)
Aktarılabilir Beceri Dersleri
0
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
0
Destek Dersleri
0
Ek Dersler
0
Kategori
0
Mesleki Seçmeli Dersler
0
Temel Meslek Dersleri
0
Uygulama Dersleri
0
Uzmanlık / Alan Dersleri
0
Ders İş Yükü Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu Süresi (Saat) Sayısı Toplam İş Yükü (Saat)
Toplam İş Yükü (Saat) 0
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) 0
AKTS
Hafta Konu Öğretim Metodu
1 Hizmet Kavramı, Hizmetlerin Rolü ve Önemi Ders Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası Grup Çalışması Sözlü
2 Hizmetlerin Özellikleri ve Hizmet Sektörü Ders Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası Grup Çalışması Sözlü
3 Hizmet Karması ve Hizmetlerin Sınıflandırılması Ders Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası Grup Çalışması Sözlü
4 Hizmet Pazarlaması ve Hizmet İşletmelerinin Pazarlama Yönetim Süreci Ders Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası Grup Çalışması Sözlü
5 Hizmet Pazarlaması ve Stratejileri Ders Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası Grup Çalışması Sözlü
6 Hizmetlerin Düzenlenmesi ve Hizmet Kalitesi Ders Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası Grup Çalışması Sözlü
7 Hizmetler Bağlamında Tüketici Ders Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası Grup Çalışması Sözlü
8 Hizmet Tasarımı ve Yeni Hizmetler Ders Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası Grup Çalışması Sözlü
9 Hizmet Sunumunda Fiziksel Deliller ve Hizmet Ortamı Ders Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası Grup Çalışması Sözlü
10 Hizmetlerde Dağıtım ve Sunum Ders Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası Grup Çalışması Sözlü
11 Hizmetlerde Kapasite ve Talep Yönetimi Ders Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası Grup Çalışması Sözlü
12 Hizmetlerin Fiyatlandırılması Ders Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası Grup Çalışması Sözlü
13 Hizmetlerde İletişim ve Bilgilendirme Ders Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası Grup Çalışması Sözlü
14 Hizmet Pazarlaması ve Yeni Yaklaşımlar Ders Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası Grup Çalışması Sözlü
Ders Öğrenme Çıktısı Ölçme Değerlendirme Öğretim Metodu Öğrenme Faaliyeti
Müşteriyi tutma ve kaybedilen müşteriyi kazanma programlarını kavrayabilir Ders Dinleme ve anlamlandırma
Müşteri ilişkileri yönetimi sürecine uygun bilgi teknolojilerini tanır ve seçer. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Müşteri sadakat programlarını tanır Ders Dinleme ve anlamlandırma
Müşteri değer yönetim sürecini tanır. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Müşteri ilişkileri yönetimi sürecine hakim olur Ders Dinleme ve anlamlandırma
Müşteriyi tutma ve kaybedilen müşteriyi kazanma programlarını kavrayabilir Ders Dinleme ve anlamlandırma
Müşteri ilişkileri yönetimi sürecine uygun bilgi teknolojilerini tanır ve seçer. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Müşteri sadakat programlarını tanır Ders Dinleme ve anlamlandırma
Müşteri değer yönetim sürecini tanır. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Müşteri ilişkileri yönetimi sürecine hakim olur Ders Dinleme ve anlamlandırma
Müşteriyi tutma ve kaybedilen müşteriyi kazanma programlarını kavrayabilir Ders Dinleme ve anlamlandırma
Müşteri ilişkileri yönetimi sürecine uygun bilgi teknolojilerini tanır ve seçer. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Müşteri sadakat programlarını tanır Ders Dinleme ve anlamlandırma
Müşteri değer yönetim sürecini tanır. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Müşteri ilişkileri yönetimi sürecine hakim olur Ders Dinleme ve anlamlandırma
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI
PÇ 1 PÇ 2 PÇ 3 PÇ 4 PÇ 5 PÇ 6 PÇ 7 PÇ 8 PÇ 9 PÇ 10 PÇ 11 PÇ 12 PÇ 13 PÇ 14 PÇ 15
Müşteriyi tutma ve kaybedilen müşteriyi kazanma programlarını kavrayabilir 3 2 5 4 3 2 4 4 5 5 2 5 4 3 3
Müşteri ilişkileri yönetimi sürecine uygun bilgi teknolojilerini tanır ve seçer. 2 5 4 3 4 5 4 3 4 5 4 4 3 5 3
Müşteri sadakat programlarını tanır 2 3 4 5 3 4 2 4 5 3 4 5 4 3 5
Müşteri değer yönetim sürecini tanır. 3 4 3 3 4 3 3 3 5 3 3 2 4 3 3
Müşteri ilişkileri yönetimi sürecine hakim olur 3 5 3 4 4 5 4 5 3 4 5 3 4 3 5
Müşteriyi tutma ve kaybedilen müşteriyi kazanma programlarını kavrayabilir 3 2 5 4 3 2 4 4 5 5 2 5 4 3 3
Müşteri ilişkileri yönetimi sürecine uygun bilgi teknolojilerini tanır ve seçer. 2 5 4 3 4 5 4 3 4 5 4 4 3 5 3
Müşteri sadakat programlarını tanır 2 3 4 5 3 4 2 4 5 3 4 5 4 3 5
Müşteri değer yönetim sürecini tanır. 3 4 3 3 4 3 3 3 5 3 3 2 4 3 3
Müşteri ilişkileri yönetimi sürecine hakim olur 3 5 3 4 4 5 4 5 3 4 5 3 4 3 5
Müşteriyi tutma ve kaybedilen müşteriyi kazanma programlarını kavrayabilir 3 2 5 4 3 2 4 4 5 5 2 5 4 3 3
Müşteri ilişkileri yönetimi sürecine uygun bilgi teknolojilerini tanır ve seçer. 2 5 4 3 4 5 4 3 4 5 4 4 3 5 3
Müşteri sadakat programlarını tanır 2 3 4 5 3 4 2 4 5 3 4 5 4 3 5
Müşteri değer yönetim sürecini tanır. 3 4 3 3 4 3 3 3 5 3 3 2 4 3 3
Müşteri ilişkileri yönetimi sürecine hakim olur 3 5 3 4 4 5 4 5 3 4 5 3 4 3 5