EN
  • Anasayfa
  • BAF402 Bankacılık ve Finans Bitirme Projesi (2021 - 2022 / 8. Yarıyıl)
  • EN
BAF402 - Bankacılık ve Finans Bitirme Projesi
Ders Adı Kodu Yarıyıl T+U Saat AKTS Pdf
Bankacılık ve Finans Bitirme Projesi BAF402 8 0 + 2 6,0 Pdf
Birim Bölüm
FİNANS VE BANKACILIK
Derece Seviye Lisans - Zorunlu - Türkçe
Dersin Verilişi Yüz yüze
EBS Koordinatörü
Ders Veren Prof. Dr. Faruk AKIN Prof. Dr. Feride HAYIRSEVER BAŞTÜRK Doç. Dr. Melik KAMIŞLI Doç. Dr. İbrahim Orkun ORAL
Amaç

Bitirme projesi dersi ile öğrencilerin seçtikleri konu doğrultusunda inceleme, derleme veya uygulama çalışmaları yapabilme konusunda bilgiye ulaşma, bilgiyi kullanma ve bağımsız bir rapor hazırlayabilme yeteneğinin kazandırılması amaçlanmaktadır.

Ders İçeriği

Araştırma konularının genel özelliklerinin tanıtılması, Tez çalışması için araştırma konusunu belirlenmesi, Araştırma konusunun genel planının hazırlanması, Literatür taraması, Tez yazımının izlenmesi ve bunlarla ilgili gerekli değerlendirmelerin yapılması

Ders Kaynakları Makale, Tez, Kitap ve süreli yayınlar
Açıldığı Öğretim Yılı 2018 - 2019 2019 - 2020 2020 - 2021 2021 - 2022
Yarıyıl İçi Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Ara Sınav 1 30
Toplam 30
Yarıyıl Sonu Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Dönem Sonu Uygulaması %70
Toplam %70
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı %30
Yarıyıl Sonu Çalışmalar %70
Toplam %100
Kategori Ders İlişki Yüzdeleri (%)
Aktarılabilir Beceri Dersleri
0
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
0
Destek Dersleri
0
Ek Dersler
0
Kategori
0
Mesleki Seçmeli Dersler
0
Temel Meslek Dersleri
0
Uygulama Dersleri
0
Uzmanlık / Alan Dersleri
0
Ders İş Yükü Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu Süresi (Saat) Sayısı Toplam İş Yükü (Saat)
Toplam İş Yükü (Saat) 0
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) 0
AKTS
Hafta Konu Öğretim Metodu
Ders Öğrenme Çıktısı Ölçme Değerlendirme Öğretim Metodu Öğrenme Faaliyeti
tez yazım sürecinin kavranması Ödev / Proje Seminer Beyin Fırtınası Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, Dinleme ve anlamlandırma, yönetsel beceriler Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması
tez yazım sürecinin kavranması Ödev / Proje Seminer Sözlü Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, Dinleme ve anlamlandırma, yönetsel beceriler Araştırma – yaşam boyu öğrenme, durumları işleme, soru geliştirme, yorumlama, sunum
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI
PÇ 1 PÇ 2 PÇ 3 PÇ 4 PÇ 5 PÇ 6 PÇ 7 PÇ 8 PÇ 9 PÇ 10 PÇ 11 PÇ 12 PÇ 13 PÇ 14 PÇ 15
tez yazım sürecinin kavranması - - - - - - - - - - - - - - -
tez yazım sürecinin kavranması - - - - - - - - - - - - - - -