EN
  • Anasayfa
  • BSİ7000 Uzmanlık Alan (2022 - 2023 / . Yarıyıl)
  • EN
BSİ7000 - Uzmanlık Alan
Ders Adı Kodu Yarıyıl T+U Saat AKTS Pdf
Uzmanlık Alan BSİ7000 6 + 0 10,0 Pdf
Birim Bölüm
BANKACILIK VE SİGORTACILIK - YL
Derece Seviye Lisansüstü - Zorunlu - Türkçe
Dersin Verilişi Uzaktan eğitim
EBS Koordinatörü Prof. Dr. Feride HAYIRSEVER BAŞTÜRK
Ders Veren Prof. Dr. Feride HAYIRSEVER BAŞTÜRK Dr. Öğr. Üyesi Serap KAMIŞLI Dr. Öğr. Üyesi İbrahim Orkun ORAL Doç. Dr. Melik KAMIŞLI Prof. Dr. Faruk AKIN
Amaç

Tez aşamasında olan öğrencilere danışman öğretim üyesinin çalıştığı bilimsel alandaki bilgi, görgü ve deneyimlerinin aktarılması, öğrencilere bilimsel etik ve çalışma disiplininin, tez konuları ile ilgili güncel literatürü, yeni gelişmeleri izleyebilme, değerlendirebilme ve tartışabilme yeteneğinin kazandırılmasıdır.

Ders İçeriği

Tez konusu araştırması, Tez çalışmasının planlanması, muhasebe ve denetim araştırma alanlarının tanıtılması, muhasebe ve denetim alanındaki paradigmalar, muhasebe ve denetim alanındaki tezlerdeki genel eğilimler, Tez yazımına ilişkin önemli noktalar, SBE tez yazım kılavuzunun incelenmesi, tez konusu belirlenmesi, araştırma tasarımı

Ders Kaynakları Makale, Tez, Kitap ve süreli yayınlar
Açıldığı Öğretim Yılı 2020 - 2021 2021 - 2022 2022 - 2023
Yarıyıl İçi Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Toplam 0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Toplam %0
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı %0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar %0
Toplam %0
Kategori Ders İlişki Yüzdeleri (%)
Aktarılabilir Beceri Dersleri
0
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
0
Destek Dersleri
0
Ek Dersler
0
Kategori
0
Mesleki Seçmeli Dersler
0
Temel Meslek Dersleri
0
Uygulama Dersleri
0
Uzmanlık / Alan Dersleri
100
Ders İş Yükü Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu Süresi (Saat) Sayısı Toplam İş Yükü (Saat)
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Sınıf Dışı Çalışma 6 14 84
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması Beyin Fırtınası 6 14 84
Önceden planlanmış özel beceriler Problem Çözme 6 14 84
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma İnceleme / Anket Çalışması 3 5 15
Toplam İş Yükü (Saat) 267
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) 10,47
AKTS
Hafta Konu Öğretim Metodu
1 Tez konusu araştırması Seminer
1 Tez konusu araştırması Seminer
3 Tez çalışmasının planlanması Seminer
4 Finans ve Bankacılık araştırma alanlarının tanıtılması Seminer
4 Finans ve Bankacılık araştırma alanlarının tanıtılması Seminer
6 Tez yazımına ilişkin önemli noktalar Seminer
7 Tez yazım kılavuzunun incelenmesi Seminer
7 Tez yazım kılavuzunun incelenmesi Seminer
9 Tez konusu belirlenmesi Seminer
10 Tez çalışmasının değerlendirmesi Seminer
10 Tez çalışmasının değerlendirmesi Seminer
10 Tez çalışmasının değerlendirmesi Seminer
10 Tez çalışmasının değerlendirmesi Seminer
10 Tez çalışmasının değerlendirmesi Seminer
Ders Öğrenme Çıktısı Ölçme Değerlendirme Öğretim Metodu Öğrenme Faaliyeti
Tez sürecinin kavranması ve tezin yazılması Ödev / Proje Beyin Fırtınası Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması
Literatür taraması yapma Ödev / Proje Beyin Fırtınası Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması
Tez konusuyla ilgili uygulama geliştirme Ödev / Proje Beyin Fırtınası Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI
PÇ 1 PÇ 2 PÇ 3 PÇ 4 PÇ 5 PÇ 6 PÇ 7 PÇ 8 PÇ 9 PÇ 10 PÇ 11 PÇ 12 PÇ 13 PÇ 14 PÇ 15
Tez sürecinin kavranması ve tezin yazılması 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5
Literatür taraması yapma 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5
Tez konusuyla ilgili uygulama geliştirme 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5