EN
  • Anasayfa
  • ECE6057 Yazılım Mühendisliğinde Güncel Konular (2021 - 2022 / . Yarıyıl)
  • EN
ECE6057 - Yazılım Mühendisliğinde Güncel Konular
Ders Adı Kodu Yarıyıl T+U Saat AKTS Pdf
Yazılım Mühendisliğinde Güncel Konular ECE6057 3 + 0 7,5 Pdf
Birim Bölüm
ELEKTRONİK VE BİLGİSAYAR MÜHENDİSLİĞİ - DR
Derece Seviye Lisansüstü - Seçmeli - Türkçe
Dersin Verilişi
EBS Koordinatörü Dr. Öğr. Üyesi Nihan KAZAK
Ders Veren
Amaç

Ders İçeriği

Ders Kaynakları Yazılım Mühendisliği, Dr.Erhan SARIDOĞAN, ISBN: 975-6797-57-6.
Yazılım Mühendisliği, Dr.Erhan SARIDOĞAN, ISBN: 975-6797-57-6.
Yarıyıl İçi Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Bu bilgi girilmemiştir.
Toplam 0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Bu bilgi girilmemiştir.
Toplam %0
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı %0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar %0
Toplam %0
Kategori Ders İlişki Yüzdeleri (%)
Aktarılabilir Beceri Dersleri
0
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
0
Destek Dersleri
0
Ek Dersler
0
Kategori
0
Mesleki Seçmeli Dersler
0
Temel Meslek Dersleri
0
Uygulama Dersleri
0
Uzmanlık / Alan Dersleri
0
Ders İş Yükü Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu Süresi (Saat) Sayısı Toplam İş Yükü (Saat)
Toplam İş Yükü (Saat) 0
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) 0
AKTS
Hafta Konu Öğretim Metodu
1 aa
Ders Öğrenme Çıktısı Ölçme Değerlendirme Öğretim Metodu Öğrenme Faaliyeti
İş çözümlerini ve uygulamaları nasıl geliştireceğine dair süreçleri bilir
Yazılım geliştirmede takım çalışması yapabilir. Bir yazılım projesine ait kullanıcı arayüzlerini belirleyebilir.
Yazılım Mühendisliği hakkında temel bilgi sahibi olur.
Bir yazılım projesine ait gereksinimleri belirleyebilir. Yazılım projelerinde prototiplemeyi değerlendirebilir
İş çözümlerini ve uygulamaları nasıl geliştireceğine dair süreçleri bilir
Yazılım geliştirmede takım çalışması yapabilir. Bir yazılım projesine ait kullanıcı arayüzlerini belirleyebilir.
Yazılım Mühendisliği hakkında temel bilgi sahibi olur.
Bir yazılım projesine ait gereksinimleri belirleyebilir. Yazılım projelerinde prototiplemeyi değerlendirebilir
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI
PÇ 1 PÇ 2 PÇ 3 PÇ 4 PÇ 5 PÇ 6 PÇ 7 PÇ 8 PÇ 9 PÇ 10 PÇ 11 PÇ 12 PÇ 13 PÇ 14 PÇ 15
İş çözümlerini ve uygulamaları nasıl geliştireceğine dair süreçleri bilir - - - - - - - - - - - - - - -
Yazılım geliştirmede takım çalışması yapabilir. Bir yazılım projesine ait kullanıcı arayüzlerini belirleyebilir. - - - - - - - - - - - - - - -
Yazılım Mühendisliği hakkında temel bilgi sahibi olur. - - - - - - - - - - - - - - -
Bir yazılım projesine ait gereksinimleri belirleyebilir. Yazılım projelerinde prototiplemeyi değerlendirebilir - - - - - - - - - - - - - - -
İş çözümlerini ve uygulamaları nasıl geliştireceğine dair süreçleri bilir - - - - - - - - - - - - - - -
Yazılım geliştirmede takım çalışması yapabilir. Bir yazılım projesine ait kullanıcı arayüzlerini belirleyebilir. - - - - - - - - - - - - - - -
Yazılım Mühendisliği hakkında temel bilgi sahibi olur. - - - - - - - - - - - - - - -
Bir yazılım projesine ait gereksinimleri belirleyebilir. Yazılım projelerinde prototiplemeyi değerlendirebilir - - - - - - - - - - - - - - -