Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | AKTS | |
Karşılaştırmalı İlmihal | İİF342 | 6 | 2 + 0 | 3,0 |
Birim Bölüm | İSLAMİ İLİMLER |
Derece Seviye | Lisans - Seçmeli - Türkçe |
Dersin Verilişi | Yüz yüze |
EBS Koordinatörü | |
Ders Veren | |
Amaç |
İbadetler fıkhında mezheplerin görüşlerini karşılaştırmak |
Ders İçeriği |
Temizlik, namaz, zekât, oruç ve hac |
Ders Kaynakları |
Lütfi Şentürk-Seyfettin Yazıcı, İslam İlmihali
Ömer Nasuhi Bilmen, Büyük İslam İlmihali Mehmet Keskin, Şafii İlmihali Halil Gönenç, Şafii İlmihali Komisyon, İlmihal |
Yarıyıl İçi Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Bu bilgi girilmemiştir. | |
Toplam | 0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Bu bilgi girilmemiştir. | |
Toplam | %0 |
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı | %0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | %0 |
Toplam | %0 |
Kategori | Ders İlişki Yüzdeleri (%) |
Aktarılabilir Beceri Dersleri
|
0
|
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
|
0
|
Destek Dersleri
|
0
|
Ek Dersler
|
0
|
Kategori
|
0
|
Mesleki Seçmeli Dersler
|
0
|
Temel Meslek Dersleri
|
0
|
Uygulama Dersleri
|
0
|
Uzmanlık / Alan Dersleri
|
0
|
Ders İş Yükü | Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu | Süresi (Saat) | Sayısı | Toplam İş Yükü (Saat) |
Toplam İş Yükü (Saat) | 0 | |||
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) | 0 | |||
AKTS |
Hafta | Konu | Öğretim Metodu |
---|
Ders Öğrenme Çıktısı | Ölçme Değerlendirme | Öğretim Metodu | Öğrenme Faaliyeti |
İlmihal konularını mukayeseli olarak değerlendirebilmek | Yazılı Sınav | Ders | Dinleme ve anlamlandırma |
ihtilaflı konularda mezheplerin delillerini ve argümanlarını bilmek | Yazılı Sınav | Ders | Dinleme ve anlamlandırma |
İlmihal konularına dair ihtilaflı meseleler hakkında bilgi sahibi olur | Yazılı Sınav | Ders | Dinleme ve anlamlandırma |
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI |
PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
İlmihal konularını mukayeseli olarak değerlendirebilmek | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
ihtilaflı konularda mezheplerin delillerini ve argümanlarını bilmek | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
İlmihal konularına dair ihtilaflı meseleler hakkında bilgi sahibi olur | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |