EN
  • Anasayfa
  • TDE6900 Seminer (2021 - 2022 / . Yarıyıl)
  • EN
TDE6900 - Seminer
Ders Adı Kodu Yarıyıl T+U Saat AKTS Pdf
Seminer TDE6900 3 + 0 7,5 Pdf
Birim Bölüm
TÜRK DİLİ VE EDEBİYATI - DR
Derece Seviye Lisansüstü - Seçmeli - Türkçe
Dersin Verilişi Sunum
EBS Koordinatörü Dr. Öğr. Üyesi Metin SAMANCI
Ders Veren Dr. Öğr. Üyesi Zeliha ÖZTÜRK
Amaç

Türk Dili ve Edebiyatına dair bir meseleyi sözlü olarak sunabilme.

Ders İçeriği

Öğrenciler tarafından yapılan sunumlar

Ders Kaynakları Sarısu, Ayhan. (2018) Etkili Tez ve Rapor Yazım ve Sunum Teknikleri Pratik El Kitabı, Ankara
Açıldığı Öğretim Yılı 2020 - 2021 2021 - 2022
Yarıyıl İçi Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Toplam 0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Toplam %0
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı %0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar %0
Toplam %0
Kategori Ders İlişki Yüzdeleri (%)
Aktarılabilir Beceri Dersleri
0
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
0
Destek Dersleri
0
Ek Dersler
0
Kategori
0
Mesleki Seçmeli Dersler
0
Temel Meslek Dersleri
0
Uygulama Dersleri
0
Uzmanlık / Alan Dersleri
0
Ders İş Yükü Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu Süresi (Saat) Sayısı Toplam İş Yükü (Saat)
Dinleme ve anlamlandırma Ders 3 14 42
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Sınıf Dışı Çalışma 3 14 42
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Tartışmalı Ders 3 8 24
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması Beyin Fırtınası 3 6 18
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma İnceleme / Anket Çalışması 3 14 42
Ödev 1 Ödev 1 14 1 14
Ödev 2 Ödev 2 1 1 1
Dönem Sonu Uygulaması Dönem Sonu Uygulaması 14 1 14
Toplam İş Yükü (Saat) 197
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) 7,73
AKTS
Hafta Konu Öğretim Metodu
1 Öğrenciler bir araştırmayı veya tezi sözlü bir sunum şeklinde sunar. Seminer
1 Öğrenciler bir araştırmayı veya tezi sözlü bir sunum şeklinde sunar. Seminer
1 Öğrenciler bir araştırmayı veya tezi sözlü bir sunum şeklinde sunar. Seminer
1 Öğrenciler bir araştırmayı veya tezi sözlü bir sunum şeklinde sunar. Seminer
1 Öğrenciler bir araştırmayı veya tezi sözlü bir sunum şeklinde sunar. Seminer
1 Öğrenciler bir araştırmayı veya tezi sözlü bir sunum şeklinde sunar. Seminer
1 Öğrenciler bir araştırmayı veya tezi sözlü bir sunum şeklinde sunar. Seminer
1 Öğrenciler bir araştırmayı veya tezi sözlü bir sunum şeklinde sunar. Seminer
1 Öğrenciler bir araştırmayı veya tezi sözlü bir sunum şeklinde sunar. Seminer
1 Öğrenciler bir araştırmayı veya tezi sözlü bir sunum şeklinde sunar. Seminer
1 Öğrenciler bir araştırmayı veya tezi sözlü bir sunum şeklinde sunar. Seminer
1 Öğrenciler bir araştırmayı veya tezi sözlü bir sunum şeklinde sunar. Seminer
1 Öğrenciler bir araştırmayı veya tezi sözlü bir sunum şeklinde sunar. Seminer
1 Öğrenciler bir araştırmayı veya tezi sözlü bir sunum şeklinde sunar. Seminer
Ders Öğrenme Çıktısı Ölçme Değerlendirme Öğretim Metodu Öğrenme Faaliyeti
Öğrenciler bir araştırmayı veya tezi sözlü bir sunum şeklinde sunar. Sunum / Seminer Sınıf Dışı Çalışma Özel Destek / Yapısal Örnekler Seminer Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Önceden planlanmış özel beceriler Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, Dinleme ve anlamlandırma, yönetsel beceriler
Öğrenciler bir araştırmayı veya tezi sözlü bir sunum şeklinde sunar. Sunum / Seminer Sınıf Dışı Çalışma Özel Destek / Yapısal Örnekler Seminer Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Önceden planlanmış özel beceriler Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, Dinleme ve anlamlandırma, yönetsel beceriler
Öğrenciler bir araştırmayı veya tezi sözlü bir sunum şeklinde sunar. Sunum / Seminer Sınıf Dışı Çalışma Özel Destek / Yapısal Örnekler Seminer Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Önceden planlanmış özel beceriler Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, Dinleme ve anlamlandırma, yönetsel beceriler
Öğrenciler bir araştırmayı veya tezi sözlü bir sunum şeklinde sunar. Sunum / Seminer Sınıf Dışı Çalışma Özel Destek / Yapısal Örnekler Seminer Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Önceden planlanmış özel beceriler Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, Dinleme ve anlamlandırma, yönetsel beceriler
Öğrenciler bir araştırmayı veya tezi sözlü bir sunum şeklinde sunar. Sunum / Seminer Sınıf Dışı Çalışma Özel Destek / Yapısal Örnekler Seminer Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Önceden planlanmış özel beceriler Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, Dinleme ve anlamlandırma, yönetsel beceriler
Öğrenciler bir araştırmayı veya tezi sözlü bir sunum şeklinde sunar. Sunum / Seminer Sınıf Dışı Çalışma Özel Destek / Yapısal Örnekler Seminer Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Önceden planlanmış özel beceriler Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, Dinleme ve anlamlandırma, yönetsel beceriler
Öğrenciler bir araştırmayı veya tezi sözlü bir sunum şeklinde sunar. Sunum / Seminer Sınıf Dışı Çalışma Özel Destek / Yapısal Örnekler Seminer Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Önceden planlanmış özel beceriler Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, Dinleme ve anlamlandırma, yönetsel beceriler
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI
PÇ 1 PÇ 2 PÇ 3 PÇ 4 PÇ 5 PÇ 6 PÇ 7 PÇ 8 PÇ 9 PÇ 10 PÇ 11 PÇ 12 PÇ 13 PÇ 14 PÇ 15
Öğrenciler bir araştırmayı veya tezi sözlü bir sunum şeklinde sunar. - - - - - - - - - - - - - - -
Öğrenciler bir araştırmayı veya tezi sözlü bir sunum şeklinde sunar. - - - - - - - - - - - - - - -
Öğrenciler bir araştırmayı veya tezi sözlü bir sunum şeklinde sunar. - - - - - - - - - - - - - - -
Öğrenciler bir araştırmayı veya tezi sözlü bir sunum şeklinde sunar. - - - - - - - - - - - - - - -
Öğrenciler bir araştırmayı veya tezi sözlü bir sunum şeklinde sunar. - - - - - - - - - - - - - - -
Öğrenciler bir araştırmayı veya tezi sözlü bir sunum şeklinde sunar. - - - - - - - - - - - - - - -
Öğrenciler bir araştırmayı veya tezi sözlü bir sunum şeklinde sunar. - - - - - - - - - - - - - - -