EN
  • Anasayfa
  • İMZ200 Staj (2020 - 2021 / 4. Yarıyıl)
  • EN
İMZ200 - Staj
Ders Adı Kodu Yarıyıl T+U Saat AKTS Pdf
Staj İMZ200 4 0 + 2 4,0 Pdf
Birim Bölüm
İÇ MEKAN TASARIMI
Derece Seviye Ön Lisans - Zorunlu -
Dersin Verilişi
EBS Koordinatörü Dr. Öğr. Üyesi Murat ARAS
Ders Veren Dr. Öğr. Üyesi Gizem Büke ÖZTÜRK
Amaç

Ders İçeriği

Ders Kaynakları
Açıldığı Öğretim Yılı 2019 - 2020 2020 - 2021
Yarıyıl İçi Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Toplam 0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Toplam %0
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı %0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar %0
Toplam %0
Kategori Ders İlişki Yüzdeleri (%)
Aktarılabilir Beceri Dersleri
0
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
0
Destek Dersleri
0
Ek Dersler
0
Kategori
0
Mesleki Seçmeli Dersler
0
Temel Meslek Dersleri
0
Uygulama Dersleri
0
Uzmanlık / Alan Dersleri
0
Ders İş Yükü Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu Süresi (Saat) Sayısı Toplam İş Yükü (Saat)
Toplam İş Yükü (Saat) 0
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) 0
AKTS
Hafta Konu Öğretim Metodu
Ders Öğrenme Çıktısı Ölçme Değerlendirme Öğretim Metodu Öğrenme Faaliyeti
Mimarlık eğitiminde elde edilen bilgi, kavrayış, becerileri ofis/büro, şantiye/uygulama vb meslek pratiği ortamlarında kullanılabilmek
Ofis/büro, şantiye/uygulama vb meslek pratiği ortamları konusunda bilgi ve kavrayış sahibi olmak
Mesleki etik ve ilgili kanun, yönetmelik ve şartnamelere uygun davranabilmek
Mimarlığın farklı disiplinler ile ilişkisi konusunda bilgi ve kavrayış sahibi olmak
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI
PÇ 1 PÇ 2 PÇ 3 PÇ 4 PÇ 5 PÇ 6 PÇ 7 PÇ 8 PÇ 9 PÇ 10 PÇ 11 PÇ 12 PÇ 13
Mimarlık eğitiminde elde edilen bilgi, kavrayış, becerileri ofis/büro, şantiye/uygulama vb meslek pratiği ortamlarında kullanılabilmek - - - - - - - - - - - - -
Ofis/büro, şantiye/uygulama vb meslek pratiği ortamları konusunda bilgi ve kavrayış sahibi olmak - - - - - - - - - - - - -
Mesleki etik ve ilgili kanun, yönetmelik ve şartnamelere uygun davranabilmek - - - - - - - - - - - - -
Mimarlığın farklı disiplinler ile ilişkisi konusunda bilgi ve kavrayış sahibi olmak - - - - - - - - - - - - -