EN
  • Anasayfa
  • MUF5000 Tez Çalışması (2021 - 2022 / . Yarıyıl)
  • EN
MUF5000 - Tez Çalışması
Ders Adı Kodu Yarıyıl T+U Saat AKTS Pdf
Tez Çalışması MUF5000 0 + 1 20,0 Pdf
Birim Bölüm
MUHASEBE VE FİNANSMAN - YL
Derece Seviye Lisansüstü - Zorunlu - Türkçe
Dersin Verilişi Yüz yüze
EBS Koordinatörü
Ders Veren Dr. Öğr. Üyesi Muhittin ZÜGÜL Prof. Dr. Meral EROL FİDAN Prof. Dr. Rifat YILMAZ Doç. Dr. Şerife SUBAŞI Prof. Dr. İsa İPÇİOĞLU Dr. Öğr. Üyesi Mustafa ARI Dr. Öğr. Üyesi Mustafa ZEYTİN
Amaç

Tez çalışmasını sürdüren öğrencilerin konularındaki yeni gelişmelerin ve yayınların incelenmesi ve tartışılması amaçlanmaktadır.

Ders İçeriği

Danışmanın yönetimindeki tez seviyesinde olan tüm yüksek lisans öğrencilerinin çalışma konularının ve bu konulardaki yeni gelişmelerin değerlendirilmesi, mevcut bilimsel yayınların takip edilmesi.

Ders Kaynakları Yüksek lisans teziyle ilgili kitaplar ve makaleler
Bilimsel dergi ve kitaplar
Elektronik dergiler
Güncel makaleler
Internet kaynakları
Güncel raporlar
Açıldığı Öğretim Yılı 2020 - 2021 2021 - 2022
Yarıyıl İçi Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Toplam 0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Toplam %0
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı %0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar %0
Toplam %0
Kategori Ders İlişki Yüzdeleri (%)
Aktarılabilir Beceri Dersleri
0
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
0
Destek Dersleri
0
Ek Dersler
0
Kategori
0
Mesleki Seçmeli Dersler
0
Temel Meslek Dersleri
100
Uygulama Dersleri
0
Uzmanlık / Alan Dersleri
0
Ders İş Yükü Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu Süresi (Saat) Sayısı Toplam İş Yükü (Saat)
Dinleme ve anlamlandırma Ders 1 14 14
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Sınıf Dışı Çalışma 10 14 140
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Tartışmalı Ders 1 14 14
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, Dinleme ve anlamlandırma, yönetsel beceriler Seminer 6 14 84
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, durumları işleme, soru geliştirme, yorumlama, sunum Sözlü 6 14 84
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma İnceleme / Anket Çalışması 42 1 42
Dönem Sonu Uygulaması Dönem Sonu Uygulaması 140 1 140
Toplam İş Yükü (Saat) 518
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) 20,31
AKTS
Hafta Konu Öğretim Metodu
1 Araştırma konusunun belirlenmesi sürecinin başlatılması Sınıf Dışı Çalışma
2 araştırma yöntemleri üzerine tartışma Sınıf Dışı Çalışma
3 Araştırma konusunun belirlenmesi Sınıf Dışı Çalışma
4 Araştırma yönteminin belirlenmesi Sınıf Dışı Çalışma
5 Kaynak araştırması ve değerlendirilmesi Sınıf Dışı Çalışma
6 Yüksek lisans tez konusu ile ilgili kitap ve makalelerin gözden geçirilmesi Sınıf Dışı Çalışma
7 Çalışmada kullanılacak yöntemin gözden geçirilmesi Sınıf Dışı Çalışma
8 Araştırma planının yapılması Sınıf Dışı Çalışma
9 Verilen toplanması Sınıf Dışı Çalışma
10 Verilerin analiz edilmesi Sınıf Dışı Çalışma
12 Verilerin analizi ve yorumu Sınıf Dışı Çalışma
12 Verilerin analizi ve yorumu Sınıf Dışı Çalışma
13 Veri analizinin gözden geçirilmesi Sınıf Dışı Çalışma
14 Araştırmanın raporlaştırılması Sınıf Dışı Çalışma
Ders Öğrenme Çıktısı Ölçme Değerlendirme Öğretim Metodu Öğrenme Faaliyeti
Çalışma konusuyla ilgili karşılaştığı problemleri çözmek için model oluşturma ve elde edilen sonuçları değerlendirme yetisini kazanırlar. Ödev / Proje Sunum / Seminer Sınıf Dışı Çalışma Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim
Çalışma konusuyla ilgili güncel bilgileri takip etme ve tez yazabilme becerisi geliştirirler. Ödev / Proje Sunum / Seminer Sınıf Dışı Çalışma Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim
Öğrenciler lisans düzeyi yeterliliklerine dayalı olarak, ilgili program alanında bilgilerini uzmanlık düzeyinde geliştirir ve derinleştirirler. Ödev / Proje Sunum / Seminer Sınıf Dışı Çalışma Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI
PÇ 1
Çalışma konusuyla ilgili karşılaştığı problemleri çözmek için model oluşturma ve elde edilen sonuçları değerlendirme yetisini kazanırlar. 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5
Çalışma konusuyla ilgili güncel bilgileri takip etme ve tez yazabilme becerisi geliştirirler. 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5
Öğrenciler lisans düzeyi yeterliliklerine dayalı olarak, ilgili program alanında bilgilerini uzmanlık düzeyinde geliştirir ve derinleştirirler. 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5