EN
  • Anasayfa
  • TAB5000 Tez Çalışması (2022 - 2023 / . Yarıyıl)
  • EN
TAB5000 - Tez Çalışması
Ders Adı Kodu Yarıyıl T+U Saat AKTS Pdf
Tez Çalışması TAB5000 0 + 1 20,0 Pdf
Birim Bölüm
TARLA BİTKİLERİ - YL
Derece Seviye Lisansüstü - Zorunlu - Türkçe
Dersin Verilişi Yüz yüze
EBS Koordinatörü Dr. Öğr. Üyesi Nurgül ERGİN
Ders Veren Prof. Dr. Zeki MUT Prof. Dr. Hanife MUT Doç. Dr. Emine Serap KIZIL AYDEMİR Doç. Dr. Erdem GÜLÜMSER Doç. Dr. Özge Doğanay ERBAŞ KÖSE
Amaç

Tez konusunu oluşturma ve tamamlama

Ders İçeriği

Tez konusuyla ilgili konuları kapsar.

Ders Kaynakları Bu derse ait ders notları ve slaytlar
Açıldığı Öğretim Yılı 2020 - 2021 2021 - 2022 2022 - 2023
Yarıyıl İçi Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Toplam 0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Toplam %0
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı %0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar %0
Toplam %0
Kategori Ders İlişki Yüzdeleri (%)
Aktarılabilir Beceri Dersleri
0
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
0
Destek Dersleri
0
Ek Dersler
0
Kategori
0
Mesleki Seçmeli Dersler
0
Temel Meslek Dersleri
0
Uygulama Dersleri
60
Uzmanlık / Alan Dersleri
40
Ders İş Yükü Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu Süresi (Saat) Sayısı Toplam İş Yükü (Saat)
Dinleme ve anlamlandırma Ders 2 14 28
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Tartışmalı Ders 2 14 28
Gözlem/durumları işleme, Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma Saha / Arazi Çalışması 12 14 168
Gözlem/durumları işleme, Bilişim, yönetsel beceriler, takım çalışması Laboratuar 12 14 168
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Sınıf Dışı Çalışma 2 14 28
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, Dinleme ve anlamlandırma, yönetsel beceriler Seminer 1 14 14
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, eleştirel düşünme, soru geliştirme, yönetsel beceriler, takım çalışması Grup Çalışması 1 14 14
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, durumları işleme, soru geliştirme, yorumlama, sunum Sözlü 1 14 14
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması Beyin Fırtınası 1 14 14
Ödev 1 Ödev 1 14 1 14
Ödev (Sunum) Ödev (Sunum) 11 1 11
Toplam İş Yükü (Saat) 501
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) 19,65
AKTS
Hafta Konu Öğretim Metodu
1 Derse giriş ve tanıtım Tartışmalı Ders
2 Tez danışmanının sorumluluğunda yaptıkları çalışmadır Tartışmalı Ders
2 Tez danışmanının sorumluluğunda yaptıkları çalışmadır Tartışmalı Ders
2 Tez danışmanının sorumluluğunda yaptıkları çalışmadır Tartışmalı Ders
2 Tez danışmanının sorumluluğunda yaptıkları çalışmadır Tartışmalı Ders
2 Tez danışmanının sorumluluğunda yaptıkları çalışmadır Tartışmalı Ders
2 Tez danışmanının sorumluluğunda yaptıkları çalışmadır Tartışmalı Ders
2 Tez danışmanının sorumluluğunda yaptıkları çalışmadır Tartışmalı Ders
2 Tez danışmanının sorumluluğunda yaptıkları çalışmadır Tartışmalı Ders
2 Tez danışmanının sorumluluğunda yaptıkları çalışmadır Tartışmalı Ders
2 Tez danışmanının sorumluluğunda yaptıkları çalışmadır Tartışmalı Ders
2 Tez danışmanının sorumluluğunda yaptıkları çalışmadır Tartışmalı Ders
2 Tez danışmanının sorumluluğunda yaptıkları çalışmadır Tartışmalı Ders
2 Tez danışmanının sorumluluğunda yaptıkları çalışmadır Tartışmalı Ders
2 Tez danışmanının sorumluluğunda yaptıkları çalışmadır Tartışmalı Ders
Ders Öğrenme Çıktısı Ölçme Değerlendirme Öğretim Metodu Öğrenme Faaliyeti
Tez yazımı hakkında bilgi sahibi olur Yazılı Sınav Tartışmalı Ders Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme
Tez konusu kavramını tanır. Yazılı Sınav Tartışmalı Ders Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme
Literatür hakkında bilgi sahibi olur Yazılı Sınav Tartışmalı Ders Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI
PÇ 1 PÇ 2 PÇ 3 PÇ 4 PÇ 5 PÇ 6 PÇ 7 PÇ 8 PÇ 9 PÇ 10 PÇ 11 PÇ 12 PÇ 13 PÇ 14 PÇ 15
Tez yazımı hakkında bilgi sahibi olur 3 3 4 5 5 5 5 4 3 2 3 5 5 5 3
Tez konusu kavramını tanır. 3 2 4 5 5 4 5 4 4 3 3 5 5 3 4
Literatür hakkında bilgi sahibi olur 5 5 5 5 4 5 5 3 5 2 2 3 5 5 3