EN
  • Anasayfa
  • BSM211 Hidrolik (2022 - 2023 / 3. Yarıyıl)
  • EN
BSM211 - Hidrolik
Ders Adı Kodu Yarıyıl T+U Saat AKTS Pdf
Hidrolik BSM211 3 2 + 1 4,0 Pdf
Birim Bölüm
BİYOSİSTEM MÜHENDİSLİĞİ
Derece Seviye Lisans - Zorunlu - Türkçe
Dersin Verilişi
EBS Koordinatörü Dr. Öğr. Üyesi Hüseyin Tevfik GÜLTAŞ
Ders Veren Prof. Dr. Bahadır SAYINCI
Amaç

Ders İçeriği

Ders Kaynakları • Hidrolik, B. Mutlu Sümer, İstemi Ünsal, Mehmetçik Bayazıt, Birsen Yayınevi.
Açıldığı Öğretim Yılı 2019 - 2020 2020 - 2021 2021 - 2022 2022 - 2023
Yarıyıl İçi Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Ara Sınav 1 40
Toplam 40
Yarıyıl Sonu Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Final %60
Toplam %60
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı %40
Yarıyıl Sonu Çalışmalar %60
Toplam %100
Kategori Ders İlişki Yüzdeleri (%)
Aktarılabilir Beceri Dersleri
0
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
0
Destek Dersleri
0
Ek Dersler
0
Kategori
0
Mesleki Seçmeli Dersler
0
Temel Meslek Dersleri
0
Uygulama Dersleri
0
Uzmanlık / Alan Dersleri
0
Ders İş Yükü Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu Süresi (Saat) Sayısı Toplam İş Yükü (Saat)
Toplam İş Yükü (Saat) 0
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) 0
AKTS
Hafta Konu Öğretim Metodu
15 Uygulama Ders
16 Final Sınavı Problem Çözme
Ders Öğrenme Çıktısı Ölçme Değerlendirme Öğretim Metodu Öğrenme Faaliyeti
Öğrenciler hidrolik mühendisliği ile ilgili tasarım derslerine ait temel esasları öğrenerek bu konuların anlaşılmasını sağlayacak becerileri kazanır. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Öğrenciler hidrolik mühendisliği uygulamalarını yapma becerisini kazanır. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Öğrenciler hidrolik problemlerini çözebilecek ve hidrolik yapıların tasarımını öğrenir. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Hidrolik Mühendisliğine ait temel denklemleri çözme yeteneği kazanır. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Karmaşık problemleri çözme yeteneği kazanır. Ders Dinleme ve anlamlandırma
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI
PÇ 1 PÇ 2 PÇ 3 PÇ 4 PÇ 5 PÇ 6 PÇ 7 PÇ 8 PÇ 9 PÇ 10 PÇ 11 PÇ 12 PÇ 13
Öğrenciler hidrolik mühendisliği ile ilgili tasarım derslerine ait temel esasları öğrenerek bu konuların anlaşılmasını sağlayacak becerileri kazanır. - - - - - - - - - - - - -
Öğrenciler hidrolik mühendisliği uygulamalarını yapma becerisini kazanır. - - - - - - - - - - - - -
Öğrenciler hidrolik problemlerini çözebilecek ve hidrolik yapıların tasarımını öğrenir. - - - - - - - - - - - - -
Hidrolik Mühendisliğine ait temel denklemleri çözme yeteneği kazanır. - - - - - - - - - - - - -
Karmaşık problemleri çözme yeteneği kazanır. - - - - - - - - - - - - -