EN
  • Anasayfa
  • MAT5000 Tez Çalışması (2021 - 2022 / . Yarıyıl)
  • EN
MAT5000 - Tez Çalışması
Ders Adı Kodu Yarıyıl T+U Saat AKTS Pdf
Tez Çalışması MAT5000 0 + 1 20,0 Pdf
Birim Bölüm
MATEMATİK - YL
Derece Seviye Lisansüstü - Zorunlu - Türkçe
Dersin Verilişi Yüzyüze
EBS Koordinatörü
Ders Veren Prof. Dr. Osman Zeki OKUYUCU Dr. Öğr. Üyesi Osman ALAGÖZ Doç. Dr. Mehmet SOLGUN Dr. Öğr. Üyesi Emrah HASPOLAT Prof. Dr. İlker İNAM Doç. Dr. Önder Gökmen YILDIZ Dr. Öğr. Üyesi İlker Burak GİRESUNLU Dr. Öğr. Üyesi Bengi YILDIZ Prof. Dr. Tuğba YURDAKADİM Doç. Dr. Kemal TAŞKÖPRÜ Prof. Dr. Sıddıka ÖZKALDI KARAKUŞ Doç. Dr. Figen UYSAL
Amaç

Öğrencilerin tez sürecini yönetmek ve yönlendirmektir.

Ders İçeriği

Öğrenciler ilgilendikleri konuları belirler, bununla ilgili literatür taraması yapar, araştırma sürecini planlar, veri toplar, analiz eder, yorumlar, sonuçlar çıkarır, bulguları düzenler ve rapor haline getirir.

Ders Kaynakları http://w3.bilecik.edu.tr/lisansustu/tez/tez-yazim-kilavuzu/
California Berkeley University Library (2009). APA Style Citations (American Psychological Association). Erişim: [http://www.lib.berkeley.edu/instruct/guides/apastyle.pdf]. EriGim Tarihi: 29 Ağustos 2009
Murray Rowenna Anı Yayıncılık, Tez nasıl yazılır? (Çeviren :Şakir Çınkır) Ankara,2016
Karasar, Niyazi. Araştırmalarda Rapor Hazırlama. 8. Basım, Ankara: Alkım Yayınevi , 1995.
Day, A. Robert. Bilimsel Makale Nasıl Yazılır, Nasıl Yayımlanır. Gülay Aşkar Altay (çev.), 8.Basım, Ankara: TÜBİTAK Yayınları, 2003.
Türkiye Bilimler Akademisi. Bilimsel Araştırmada Etik ve Sorunları. Ankara: Türkiye Bilimler Akademisi, 2002.
Genç Bilimadamına Öğütler, P:B. Medevar
Üstdal, Muzaffer ve Kural Gülbahar. Bilimsel Araştırma Nasıl Yapılır, Nasıl Yazılır, İstanbul: Beta Basım Yayım, 1997
Matematik Sanatı J.P. King
Açıldığı Öğretim Yılı 2020 - 2021 2021 - 2022
Yarıyıl İçi Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Toplam 0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Toplam %0
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı %0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar %0
Toplam %0
Kategori Ders İlişki Yüzdeleri (%)
Aktarılabilir Beceri Dersleri
0
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
0
Destek Dersleri
0
Ek Dersler
0
Kategori
0
Mesleki Seçmeli Dersler
0
Temel Meslek Dersleri
100
Uygulama Dersleri
0
Uzmanlık / Alan Dersleri
0
Ders İş Yükü Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu Süresi (Saat) Sayısı Toplam İş Yükü (Saat)
Toplam İş Yükü (Saat) 0
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) 0
AKTS
Hafta Konu Öğretim Metodu
Ders Öğrenme Çıktısı Ölçme Değerlendirme Öğretim Metodu Öğrenme Faaliyeti
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI
PÇ 1 PÇ 2 PÇ 3 PÇ 4 PÇ 5 PÇ 6 PÇ 7 PÇ 8 PÇ 9 PÇ 10 PÇ 11 PÇ 12