Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | AKTS | |
Tez Çalışması | İYO5000 | 0 + 1 | 20,0 |
Birim Bölüm | YÖNETİM VE ORGANİZASYON - YL TEZLİ İÖ |
Derece Seviye | Lisansüstü - Zorunlu - Türkçe |
Dersin Verilişi | Yüz yüze eğitim |
EBS Koordinatörü | Prof. Dr. İsa İPÇİOĞLU |
Ders Veren | Prof. Dr. Gürkan HAŞİT Prof. Dr. İsa İPÇİOĞLU Doç. Dr. Özüm EĞİLMEZ |
Amaç |
Öğrencinin özgün araştırma yapma yeteneğinin geliştirilmesi. |
Ders İçeriği |
Teorik çalışma, Nicel ve Nitel araştırma yöntemleri. |
Ders Kaynakları |
Bilimsel dergi ve kitaplar
Elektronik dergiler Güncel makaleler Internet kaynakları Güncel raporlar |
Açıldığı Öğretim Yılı | 2020 - 2021 2021 - 2022 |
Yarıyıl İçi Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Toplam | 0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Toplam | %0 |
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı | %0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | %0 |
Toplam | %0 |
Kategori | Ders İlişki Yüzdeleri (%) |
Aktarılabilir Beceri Dersleri
|
0
|
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
|
0
|
Destek Dersleri
|
0
|
Ek Dersler
|
0
|
Kategori
|
0
|
Mesleki Seçmeli Dersler
|
0
|
Temel Meslek Dersleri
|
0
|
Uygulama Dersleri
|
0
|
Uzmanlık / Alan Dersleri
|
0
|
Ders İş Yükü | Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu | Süresi (Saat) | Sayısı | Toplam İş Yükü (Saat) |
Toplam İş Yükü (Saat) | 0 | |||
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) | 0 | |||
AKTS |
Hafta | Konu | Öğretim Metodu |
---|---|---|
1 | Araştırma konusunun belirlenmesi sürecinin başlatılması | Sınıf Dışı Çalışma Vaka Çalışması İnceleme / Anket Çalışması |
2 | Araştırma konusunun belirlenmesi | Sınıf Dışı Çalışma Vaka Çalışması İnceleme / Anket Çalışması |
3 | Araştırma konusunun belirlenmesi | Sınıf Dışı Çalışma Vaka Çalışması İnceleme / Anket Çalışması |
4 | Kaynak araştırması ve değerlendirilmesi | Sınıf Dışı Çalışma Vaka Çalışması İnceleme / Anket Çalışması |
4 | Kaynak araştırması ve değerlendirilmesi | Sınıf Dışı Çalışma Vaka Çalışması İnceleme / Anket Çalışması |
6 | Çalışmada kullanılacak içeriğin ve yöntemin belirlenmesi | Sınıf Dışı Çalışma Vaka Çalışması İnceleme / Anket Çalışması |
6 | Çalışmada kullanılacak içeriğin ve yöntemin belirlenmesi | Sınıf Dışı Çalışma Vaka Çalışması İnceleme / Anket Çalışması |
8 | Araştırma planının yapılması | Sınıf Dışı Çalışma Vaka Çalışması Beyin Fırtınası İnceleme / Anket Çalışması |
9 | Verilerin toplanması | Sınıf Dışı Çalışma Vaka Çalışması İnceleme / Anket Çalışması |
9 | Verilerin toplanması | Sınıf Dışı Çalışma Vaka Çalışması İnceleme / Anket Çalışması |
12 | Verilerin analizi ve yorumu | Sınıf Dışı Çalışma Vaka Çalışması İnceleme / Anket Çalışması |
12 | Verilerin analizi ve yorumu | Sınıf Dışı Çalışma Vaka Çalışması İnceleme / Anket Çalışması |
13 | Araştırmanın raporlaştırılması | Sınıf Dışı Çalışma Vaka Çalışması İnceleme / Anket Çalışması |
13 | Araştırmanın raporlaştırılması | Sınıf Dışı Çalışma Vaka Çalışması İnceleme / Anket Çalışması |
Ders Öğrenme Çıktısı | Ölçme Değerlendirme | Öğretim Metodu | Öğrenme Faaliyeti |
Verileri çözümler | Yazılı Sınav Sözlü Sınav Ödev / Proje | Sözlü | Araştırma – yaşam boyu öğrenme, durumları işleme, soru geliştirme, yorumlama, sunum |
Verileri toplar | Yazılı Sınav Sözlü Sınav Ödev / Proje | Sözlü | Araştırma – yaşam boyu öğrenme, durumları işleme, soru geliştirme, yorumlama, sunum |
Sonuçları yorumlar | Yazılı Sınav Sözlü Sınav Ödev / Proje | Sözlü | Araştırma – yaşam boyu öğrenme, durumları işleme, soru geliştirme, yorumlama, sunum |
Araştırmayı uygun biçimde raporlaştırır | Yazılı Sınav Sözlü Sınav Ödev / Proje | Sözlü | Araştırma – yaşam boyu öğrenme, durumları işleme, soru geliştirme, yorumlama, sunum |
Literatürü tarar | Yazılı Sınav Sözlü Sınav Ödev / Proje | Sözlü | Araştırma – yaşam boyu öğrenme, durumları işleme, soru geliştirme, yorumlama, sunum |
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI |
PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ 1 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Verileri çözümler | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 |
Verileri toplar | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 |
Sonuçları yorumlar | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 |
Araştırmayı uygun biçimde raporlaştırır | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 |
Literatürü tarar | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 |