Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | AKTS | |
İngilizce III | ENG103 | 3 | 2 + 0 | 2,0 |
Birim Bölüm | SAĞLIK YÖNETİMİ |
Derece Seviye | Lisans - Zorunlu - Türkçe |
Dersin Verilişi | Ders Moodle ekranıyla Uzem portalı üzerinden verilmektedir. |
EBS Koordinatörü | Öğr. Gör. Aslı SEKENDİZ |
Ders Veren | Öğr. Gör. Aslı SEKENDİZ |
Amaç |
Öğrencilerin verilen seviyede İngilizce becerilerinin geliştirilmesi ve teşvik edilmesi. |
Ders İçeriği |
Detaylı dilbilgisi konularına değinilmekte ve kelime bilgisi üzerinde durulmaktadır. |
Ders Kaynakları |
English Grammar in Use-2019/5th Edition
|
Açıldığı Öğretim Yılı | 2020 - 2021 2021 - 2022 |
Yarıyıl İçi Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Ara Sınav 1 | 40 |
Toplam | 40 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Final | %60 |
Toplam | %60 |
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı | %40 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | %60 |
Toplam | %100 |
Kategori | Ders İlişki Yüzdeleri (%) |
Aktarılabilir Beceri Dersleri
|
0
|
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
|
0
|
Destek Dersleri
|
0
|
Ek Dersler
|
0
|
Kategori
|
0
|
Mesleki Seçmeli Dersler
|
0
|
Temel Meslek Dersleri
|
0
|
Uygulama Dersleri
|
0
|
Uzmanlık / Alan Dersleri
|
0
|
Ders İş Yükü | Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu | Süresi (Saat) | Sayısı | Toplam İş Yükü (Saat) |
Dinleme ve anlamlandırma | Ders | 2 | 14 | 28 |
Ara Sınav 1 | Ara Sınav 1 | 1 | 1 | 1 |
Final | Final | 1 | 1 | 1 |
Toplam İş Yükü (Saat) | 30 | |||
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) | 1,18 | |||
AKTS |
Hafta | Konu | Öğretim Metodu |
---|---|---|
1 | Hafta 1. Simple present tense Hafta 2. Present continuous tense Hafta 3. Simple present or Present Continuous Hafta 4. Simple Past Tense Hafta 5. Present Perfect Tense Hafta 6. Modal Verbs (May-Can-Could-Might) Hafta 7. Exercises and Revision of Modal Verbs Hafta 8. If and May Hafta 9. Future forms (Will-Shall-Be going to) Hafta 10. Exercises Hafta 11. So-Such Hafta 12. So-such Revision Hafta 13. Past or Present? Hafta 14. Revision class of all contents | Ders |
Ders Öğrenme Çıktısı | Ölçme Değerlendirme | Öğretim Metodu | Öğrenme Faaliyeti |
Öğrenciler İngilizce diline ait temel zamanları cümlelerdeki ip uçlarının da yardımıyla birbirinden ayırt edip, uygun olarak kullanabilir. | Yazılı Sınav Ödev / Proje | Tartışmalı Ders | Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme |
Öğrenciler modal kiplerini ve anlamlarını doğru yerde kullanabilirler. | Yazılı Sınav Ödev / Proje | Tartışmalı Ders | Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme |
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI |
PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | PÇ 11 | PÇ 12 | PÇ 13 | PÇ 14 | PÇ 15 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Öğrenciler İngilizce diline ait temel zamanları cümlelerdeki ip uçlarının da yardımıyla birbirinden ayırt edip, uygun olarak kullanabilir. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | 5 |
Öğrenciler modal kiplerini ve anlamlarını doğru yerde kullanabilirler. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | 5 |