Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | AKTS | |
Sosyal Politika | SAY214 | 4 | 3 + 0 | 5,0 |
Birim Bölüm | SAĞLIK YÖNETİMİ |
Derece Seviye | Lisans - Seçmeli - Türkçe |
Dersin Verilişi | Yüz Yüze |
EBS Koordinatörü | |
Ders Veren | |
Amaç |
Sosyal Politika dersinin temel amacı sosyal bilimler alanında lisans eğitimi alan öğrencilere sosyal problemlerin oluşumu ve gelişimi hakkında bilgilendirmek, sosyal problemlerin çözüm yollarını tanıtmaktır. Dünyada ve Türkiye’de sosyal politikanın gelişimini tarihi perspektif içinde aktarmak ve değişen koşullarda ortaya çıkan yeni ortaya çıkan yeni sosyal problemleri analiz edebilecek yetenekleri kazandırmaktır. |
Ders İçeriği |
Sosyal politikanın kavramsal çerçevesi ve gelişimi, sosyal politikanın hedefleri, sosyal politikanın bilimsel ve dini arka planı, sosyal risklerle mücadele açısından koruyucu sosyal politika gibi konuları içermektedir. |
Ders Kaynakları |
Meryem Koray, Sosyal Politika, İmge Kitabevi Ankara 2005
Leo Huberman, Feodal Toplumdan Yirminci Yüzyıla, İletişim Yayınları,İstanbul 2011 |
Yarıyıl İçi Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Bu bilgi girilmemiştir. | |
Toplam | 0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Bu bilgi girilmemiştir. | |
Toplam | %0 |
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı | %0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | %0 |
Toplam | %0 |
Kategori | Ders İlişki Yüzdeleri (%) |
Aktarılabilir Beceri Dersleri
|
0
|
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
|
0
|
Destek Dersleri
|
0
|
Ek Dersler
|
0
|
Kategori
|
0
|
Mesleki Seçmeli Dersler
|
0
|
Temel Meslek Dersleri
|
0
|
Uygulama Dersleri
|
0
|
Uzmanlık / Alan Dersleri
|
0
|
Ders İş Yükü | Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu | Süresi (Saat) | Sayısı | Toplam İş Yükü (Saat) |
Toplam İş Yükü (Saat) | 0 | |||
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) | 0 | |||
AKTS |
Hafta | Konu | Öğretim Metodu |
---|
Ders Öğrenme Çıktısı | Ölçme Değerlendirme | Öğretim Metodu | Öğrenme Faaliyeti |
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI |
PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | PÇ 11 | PÇ 12 | PÇ 13 | PÇ 14 | PÇ 15 |
---|