EN
  • Anasayfa
  • SHB262 Ekip Çalışması (2020 - 2021 / 4. Yarıyıl)
  • EN
SHB262 - Ekip Çalışması
Ders Adı Kodu Yarıyıl T+U Saat AKTS Pdf
Ekip Çalışması SHB262 4 2 + 0 3,0 Pdf
Birim Bölüm
SOSYAL HİZMET
Derece Seviye Lisans - Seçmeli - Türkçe
Dersin Verilişi Yüz Yüze
EBS Koordinatörü
Ders Veren Doç. Dr. İnci ERDOĞAN TARAKÇI
Amaç

Ekip çalışmasının amacı, etkinliği, işleyişi, oluşum süreci, liderlik ve performans ölçütleri konularında detaylı bilgi sahibi olmak. Uygulama ile öğrenilenleri pekiştirmek.

Ders İçeriği

1. EKİP ÇALIŞMASI (GİRİŞ) 2. EKİPTE AMAÇ 3. NEDEN EKİP ÇALIŞMASI? 4. EKİP ÇALIŞMASI NASIL YAPILIR? 5. EKİP ÜYELERİNİN ÖZELLİKLERİ VE JOHARİ PENCERESİ 6. EKİBİN ÖZELLİKLERİ 7. EKİBİN OLUŞUM SÜRECİ 8. VİZE SINAVI 9. EKİP ORGANİZASYONU 10. LİDERLİK VE EKİP LİDERİNİN ÖZELLİKLERİ 11. BAŞARILI EKİP ÜYELERİNİN ÖZELLİKLERİ 12. EKİP ÇALIŞMASININ GEREKTİRDİĞİ TUTUM VE BECERİLER 13. EKİP ÇALIŞMASINDA ETKİNLİK 14. EKİP MODELLERİ VE PERFORMANS ÖLÇÜTLERİ 15. FİNAL SINAVI

Ders Kaynakları Ders Notları ve Internet Kaynakları
Ders Notları
Alan Araştırmaları
Serdal Koçyiğit. Ekip çalışması ve Temel Öğeleri.
Açıldığı Öğretim Yılı 2020 - 2021
Yarıyıl İçi Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Ara Sınav 1 40
Toplam 40
Yarıyıl Sonu Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Final %60
Toplam %60
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı %40
Yarıyıl Sonu Çalışmalar %60
Toplam %100
Kategori Ders İlişki Yüzdeleri (%)
Aktarılabilir Beceri Dersleri
0
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
100
Destek Dersleri
0
Ek Dersler
0
Kategori
0
Mesleki Seçmeli Dersler
0
Temel Meslek Dersleri
0
Uygulama Dersleri
100
Uzmanlık / Alan Dersleri
0
Ders İş Yükü Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu Süresi (Saat) Sayısı Toplam İş Yükü (Saat)
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Tartışmalı Ders 2 16 32
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Küçük Grup Tartışması 16 1 16
Ara Sınav 1 Ara Sınav 1 1 1 1
Final Final 1 1 1
Ödev 1 Ödev 1 16 1 16
Uygulama 1 Uygulama 1 16 1 16
Ödev (Sunum) Ödev (Sunum) 5 1 5
Toplam İş Yükü (Saat) 87
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) 3,41
AKTS
Hafta Konu Öğretim Metodu
1 1. EKİP ÇALIŞMASI (GİRİŞ) Ders Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders
2 2. EKİP ÇALIŞMASINDA AMAÇ Ders Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders
3 3. NEDEN EKİP ÇALIŞMASI? Ders Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders
4 4. EKİP ÇALIŞMASI NASIL YAPILIR? Ders Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders
5 5. EKİP ÜYELERİNİN ÖZELLİKLERİ VE JOHARİ PENCERESİ Ders Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders
6 6. EKİBİN ÖZELLİKLERİ Ders Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders
7 7. EKİBİN OLUŞUM SÜRECİ Ders Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders
8 8. VİZE SINAVI Ders Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders
9 9. EKİP ORGANİZASYONU Ders Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders
10 10. LİDERLİK VE EKİP LİDERİNİN ÖZELLİKLERİ Ders Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders
11 11. BAŞARILI EKİP ÜYELERİNİN ÖZELLİKLERİ Ders Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders
12 12. EKİP ÇALIŞMASININ GEREKTİRDİĞİ TUTUM VE BECERİLER Ders Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders
13 13. EKİP ÇALIŞMASINDA ETKİNLİK Ders Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders
14 14. EKİP MODELLERİ VE PERFORMANS ÖLÇÜTLERİ Ders Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders
15 15. FİNAL SINAVI Ders Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders
Ders Öğrenme Çıktısı Ölçme Değerlendirme Öğretim Metodu Öğrenme Faaliyeti
Yeni kişisel iletişim becerileri geliştirir Ödev / Proje Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders Problem Çözme Beyin Fırtınası Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Önceden planlanmış özel beceriler Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması
Ekip çalışması ve işbirliğine uygunluk, yatkınlık kazanır. Ödev / Proje Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders Problem Çözme Beyin Fırtınası Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Önceden planlanmış özel beceriler Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması
Kişilerarası problem çözme becerileri kazanır. Ödev / Proje Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders Problem Çözme Beyin Fırtınası Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Önceden planlanmış özel beceriler Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması
Planlama ve örgütleme yapabilme yetkinliği kazanır. Ödev / Proje Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders Problem Çözme Beyin Fırtınası Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Önceden planlanmış özel beceriler Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması
İş ve süreç tasarımı yapabilme yetkinliği kazanır. Ödev / Proje Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders Problem Çözme Beyin Fırtınası Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Önceden planlanmış özel beceriler Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI
PÇ 1 PÇ 2 PÇ 3 PÇ 4 PÇ 5 PÇ 6 PÇ 7 PÇ 8 PÇ 9 PÇ 10 PÇ 11 PÇ 12 PÇ 13 PÇ 14 PÇ 15 PÇ 16
Yeni kişisel iletişim becerileri geliştirir 3 3 5 5 5 4 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5
Ekip çalışması ve işbirliğine uygunluk, yatkınlık kazanır. 5 3 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5
Kişilerarası problem çözme becerileri kazanır. 5 3 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5
Planlama ve örgütleme yapabilme yetkinliği kazanır. 5 3 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5
İş ve süreç tasarımı yapabilme yetkinliği kazanır. 5 3 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5