Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | AKTS | |
Reklamcılığa Giriş | REK105 | 1 | 3 + 1 | 5,0 |
Birim Bölüm | REKLAMCILIK |
Derece Seviye | Ön Lisans - Zorunlu - Türkçe |
Dersin Verilişi | Yüz yüze, sözel |
EBS Koordinatörü | Doç. Dr. Ali ARICI |
Ders Veren | Doç. Dr. Ali ARICI |
Amaç |
Bu dersin temel amacı reklamcılık literatüründe önemli yer tutan ve sektörel karşılığı bulunan reklam ile ilgili temel kavramları anlaşılır kılmaktır. |
Ders İçeriği |
Ders kapsamında pazarlama ve reklam arasındaki ilişki açıklanarak reklam ile ilgili temel kavramlar örnekler eşliğinde açıklanmaktadır. |
Ders Kaynakları | |
Açıldığı Öğretim Yılı | 2019 - 2020 2020 - 2021 2021 - 2022 |
Yarıyıl İçi Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Ara Sınav 1 | 40 |
Toplam | 40 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Final | %60 |
Toplam | %60 |
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı | %40 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | %60 |
Toplam | %100 |
Kategori | Ders İlişki Yüzdeleri (%) |
Aktarılabilir Beceri Dersleri
|
0
|
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
|
0
|
Destek Dersleri
|
0
|
Ek Dersler
|
0
|
Kategori
|
0
|
Mesleki Seçmeli Dersler
|
0
|
Temel Meslek Dersleri
|
0
|
Uygulama Dersleri
|
0
|
Uzmanlık / Alan Dersleri
|
0
|
Ders İş Yükü | Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu | Süresi (Saat) | Sayısı | Toplam İş Yükü (Saat) |
Toplam İş Yükü (Saat) | 0 | |||
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) | 0 | |||
AKTS |
Hafta | Konu | Öğretim Metodu |
---|
Ders Öğrenme Çıktısı | Ölçme Değerlendirme | Öğretim Metodu | Öğrenme Faaliyeti |
Reklam türleri, medyaları ve modelleri hakkında bilgi sahibi olma | |||
Reklamcılık tarihi ve günümüz reklamcılığı arasında bağ kurabilme | |||
Reklam, iletişim ve pazarlama arasındaki ilişkiyi değerlendirebilme | |||
Temel düzeyde reklam tasarlama adımlarını bilerek uygulayabilme | |||
Reklamcılıkla ilgili temel kavramları tanımlayabilme |
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI |
PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | PÇ 11 | PÇ 12 | PÇ 13 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Reklam türleri, medyaları ve modelleri hakkında bilgi sahibi olma | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Reklamcılık tarihi ve günümüz reklamcılığı arasında bağ kurabilme | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Reklam, iletişim ve pazarlama arasındaki ilişkiyi değerlendirebilme | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Temel düzeyde reklam tasarlama adımlarını bilerek uygulayabilme | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Reklamcılıkla ilgili temel kavramları tanımlayabilme | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |