Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | AKTS | |
Teknolojiyle Öğrenme | MOS114 | 3 | 2 + 0 | 2,0 |
Birim Bölüm | BANKACILIK VE SİGORTACILIK |
Derece Seviye | Ön Lisans - Seçmeli - Türkçe |
Dersin Verilişi | Sözlü ve görsel anlatım, sunum, tartışma. |
EBS Koordinatörü | Öğr. Gör. Melih ERGEN |
Ders Veren | Öğr. Gör. Murat ARTSIN |
Amaç |
Teknoloji Destekli Öğrenme, hız veya yakınlık gibi bilgi ve iletişim teknolojilerinin özelliklerini öğrenme veya bilgi gibi öğretim özellikleriyle birleştirir. Şöyle ki. öğretimin kapsamını geleneksel sınıfın ötesine genişletmeye izin verir. konuların teorik ve pratik kısımlarına yaklaşmak için yeni formüller sağlar. |
Ders İçeriği |
Uzaktan Eğitim, Uzaktan Eğitim ve Teknoloji, Teknoloji Merkezli Ağ Kuramları, Kuramsal Yaklaşımlar, Öğretim Tasarımından Öğrenme Tasarımına Doğru, Uzaktan Eğitimde İçeriğin Eşzamanlı ve Eşzamansız Sunumunda Kullanılabilecek Web 2.0 Araçları, Uzaktan Eğitimin İçeriklerinin Teknoloji Destekli Eşzamanlı Sunumu, Uzaktan Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme Sürecinde Kullanılabilecek Teknolojiler |
Ders Kaynakları |
Ders Notu
|
Açıldığı Öğretim Yılı | 2020 - 2021 |
Yarıyıl İçi Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Ara Sınav 1 | 40 |
Toplam | 40 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Final | %60 |
Toplam | %60 |
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı | %40 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | %60 |
Toplam | %100 |
Kategori | Ders İlişki Yüzdeleri (%) |
Aktarılabilir Beceri Dersleri
|
0
|
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
|
0
|
Destek Dersleri
|
0
|
Ek Dersler
|
0
|
Kategori
|
0
|
Mesleki Seçmeli Dersler
|
0
|
Temel Meslek Dersleri
|
0
|
Uygulama Dersleri
|
0
|
Uzmanlık / Alan Dersleri
|
0
|
Ders İş Yükü | Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu | Süresi (Saat) | Sayısı | Toplam İş Yükü (Saat) |
Toplam İş Yükü (Saat) | 0 | |||
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) | 0 | |||
AKTS |
Hafta | Konu | Öğretim Metodu |
---|
Ders Öğrenme Çıktısı | Ölçme Değerlendirme | Öğretim Metodu | Öğrenme Faaliyeti |
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI |
PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ |
---|