EN
  • Anasayfa
  • BSİ200 Staj (2021 - 2022 / 4. Yarıyıl)
  • EN
BSİ200 - Staj
Ders Adı Kodu Yarıyıl T+U Saat AKTS Pdf
Staj BSİ200 4 0 + 0 2,0 Pdf
Birim Bölüm
BANKACILIK VE SİGORTACILIK
Derece Seviye Ön Lisans - Zorunlu - Türkçe
Dersin Verilişi Yüz yüze Eğitim
EBS Koordinatörü Öğr. Gör. Özlem AĞDAŞ
Ders Veren
Amaç

Dersin amacı üniversite eğitiminde kazanılan bilgi ve becerilerin gerçek işyeri uygulamaları ile yapılandırılmasına fırsat sağlamak ve öğrencilerin işyeri tutumlarını geliştirmektir.

Ders İçeriği

İşyeri organizasyonu, birimler arası ilişkiler, gözlem ve uygulamalar

Ders Kaynakları İş Yeri
İş Yeri
İş Yeri
İş Yeri
Yarıyıl İçi Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Bu bilgi girilmemiştir.
Toplam 0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Bu bilgi girilmemiştir.
Toplam %0
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı %0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar %0
Toplam %0
Kategori Ders İlişki Yüzdeleri (%)
Aktarılabilir Beceri Dersleri
0
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
0
Destek Dersleri
0
Ek Dersler
0
Kategori
0
Mesleki Seçmeli Dersler
0
Temel Meslek Dersleri
0
Uygulama Dersleri
0
Uzmanlık / Alan Dersleri
0
Ders İş Yükü Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu Süresi (Saat) Sayısı Toplam İş Yükü (Saat)
Toplam İş Yükü (Saat) 0
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) 0
AKTS
Hafta Konu Öğretim Metodu
1 İşyerinin organizasyonel özellikleri Ders
2 Birimlerin işlevleri Ders
3 Yapılan işlerin tanınması, iş süreçlerinin, kullanılan araç, gereç ve malzemelerin tanınması. Ders
4 Ürünün gerçeklenmesi ve kalite kontrolü Ders
5 Yapılan işlerin tanınması, iş süreçlerinin, kullanılan araç, gereç ve malzemelerin tanınması Ders
6 Ürünün gerçeklenmesi ve kalite kontrolü Ders
5 Yapılan işlerin tanınması, iş süreçlerinin, kullanılan araç, gereç ve malzemelerin tanınması Ders
6 Ürünün gerçeklenmesi ve kalite kontrolü Ders
5 Yapılan işlerin tanınması, iş süreçlerinin, kullanılan araç, gereç ve malzemelerin tanınması Ders
6 Ürünün gerçeklenmesi ve kalite kontrolü Ders
5 Yapılan işlerin tanınması, iş süreçlerinin, kullanılan araç, gereç ve malzemelerin tanınması Ders
6 Ürünün gerçeklenmesi ve kalite kontrolü Ders
5 Yapılan işlerin tanınması, iş süreçlerinin, kullanılan araç, gereç ve malzemelerin tanınması Ders
6 Ürünün gerçeklenmesi ve kalite kontrolü Ders
Ders Öğrenme Çıktısı Ölçme Değerlendirme Öğretim Metodu Öğrenme Faaliyeti
Organizasyonun önemini kavrar. Sunum / Seminer Sınıf Dışı Çalışma Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim
İş süreçlerini açıklar. Sunum / Seminer Sınıf Dışı Çalışma Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim
Çalışma hayatıile ilgili tutum geliştirir. Sunum / Seminer Sınıf Dışı Çalışma Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim
Organizasyonun önemini kavrar. Sınıf Dışı Çalışma Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim
İş süreçlerini açıklar. Sınıf Dışı Çalışma Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim
Çalışma hayatıile ilgili tutum geliştirir. Sınıf Dışı Çalışma Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim
Organizasyonun önemini kavrar. Sınıf Dışı Çalışma Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim
İş süreçlerini açıklar. Sınıf Dışı Çalışma Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim
Çalışma hayatıile ilgili tutum geliştirir. Sınıf Dışı Çalışma Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim
Organizasyonun önemini kavrar. Sınıf Dışı Çalışma Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim
İş süreçlerini açıklar. Sınıf Dışı Çalışma Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim
Çalışma hayatıile ilgili tutum geliştirir. Sınıf Dışı Çalışma Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim
Organizasyonun önemini kavrar. Sınıf Dışı Çalışma Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim
İş süreçlerini açıklar. Sınıf Dışı Çalışma Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim
Çalışma hayatıile ilgili tutum geliştirir. Sınıf Dışı Çalışma Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim
Organizasyonun önemini kavrar. Sınıf Dışı Çalışma Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim
İş süreçlerini açıklar. Sınıf Dışı Çalışma Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim
Çalışma hayatıile ilgili tutum geliştirir. Sınıf Dışı Çalışma Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim
Organizasyonun önemini kavrar. Sınıf Dışı Çalışma Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim
İş süreçlerini açıklar. Sınıf Dışı Çalışma Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim
Çalışma hayatıile ilgili tutum geliştirir. Sınıf Dışı Çalışma Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim
Organizasyonun önemini kavrar. Sınıf Dışı Çalışma Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim
İş süreçlerini açıklar. Sınıf Dışı Çalışma Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim
Çalışma hayatıile ilgili tutum geliştirir. Sınıf Dışı Çalışma Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI
Organizasyonun önemini kavrar. - - - - - - - - - -
İş süreçlerini açıklar. - - - - - - - - - -
Çalışma hayatıile ilgili tutum geliştirir. - - - - - - - - - -
Organizasyonun önemini kavrar. - - - - - - - - - -
İş süreçlerini açıklar. - - - - - - - - - -
Çalışma hayatıile ilgili tutum geliştirir. - - - - - - - - - -
Organizasyonun önemini kavrar. - - - - - - - - - -
İş süreçlerini açıklar. - - - - - - - - - -
Çalışma hayatıile ilgili tutum geliştirir. - - - - - - - - - -
Organizasyonun önemini kavrar. - - - - - - - - - -
İş süreçlerini açıklar. - - - - - - - - - -
Çalışma hayatıile ilgili tutum geliştirir. - - - - - - - - - -
Organizasyonun önemini kavrar. - - - - - - - - - -
İş süreçlerini açıklar. - - - - - - - - - -
Çalışma hayatıile ilgili tutum geliştirir. - - - - - - - - - -
Organizasyonun önemini kavrar. - - - - - - - - - -
İş süreçlerini açıklar. - - - - - - - - - -
Çalışma hayatıile ilgili tutum geliştirir. - - - - - - - - - -
Organizasyonun önemini kavrar. - - - - - - - - - -
İş süreçlerini açıklar. - - - - - - - - - -
Çalışma hayatıile ilgili tutum geliştirir. - - - - - - - - - -
Organizasyonun önemini kavrar. - - - - - - - - - -
İş süreçlerini açıklar. - - - - - - - - - -
Çalışma hayatıile ilgili tutum geliştirir. - - - - - - - - - -