EN
  • Anasayfa
  • İMS252 Modüler Sistemler (2020 - 2021 / 3. Yarıyıl)
  • EN
İMS252 - Modüler Sistemler
Ders Adı Kodu Yarıyıl T+U Saat AKTS Pdf
Modüler Sistemler İMS252 3 3 + 0 4,0 Pdf
Birim Bölüm
İÇ MEKAN TASARIMI
Derece Seviye Ön Lisans - Seçmeli - Türkçe
Dersin Verilişi Anlatım, Gösterme, uygulama ve araştırma ödevleri
EBS Koordinatörü Dr. Öğr. Üyesi Gizem Büke ÖZTÜRK
Ders Veren
Amaç

1) Doğada var olan modülerliğin mimari tasarımda kullanımının öğretilmesi amaçlanır. 2) Endüstrileşme sürecinde ortaya çıkan tasarım sorunları, modüler çözüm süreçleri ve sonuçlarının öğretilmesi amaçlanır.

Ders İçeriği

Modülerlik, Doğada ve sanatta modülerlik, altın oran, Mısır ve antik mimaride altın oran, Endüstrileşme ile ortaya çıkan tasarım sorunları ve çözüm süreçlerinde modülerlik konuları incelenmesi ve irdelenmesi.

Ders Kaynakları ead, Sir Herbert Edward and Nigan Bayazıt. Sanat ve Endüstri: Endüstriyel Tasarımın İlkeleri. İstanbul Teknik Üniversitesi, 1973.
Wingler, Hans Maria ve Joseph Stein Bauhaus: Weimar, Dessau, Berlin, Chicago . Mit Press, 1969.
ead, Sir Herbert Edward and Nigan Bayazıt. Sanat ve Endüstri: Endüstriyel Tasarımın İlkeleri. İstanbul Teknik Üniversitesi, 1973.
Wingler, Hans Maria ve Joseph Stein Bauhaus: Weimar, Dessau, Berlin, Chicago . Mit Press, 1969.
Yarıyıl İçi Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Bu bilgi girilmemiştir.
Toplam 0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Bu bilgi girilmemiştir.
Toplam %0
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı %0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar %0
Toplam %0
Kategori Ders İlişki Yüzdeleri (%)
Aktarılabilir Beceri Dersleri
0
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
0
Destek Dersleri
0
Ek Dersler
0
Kategori
0
Mesleki Seçmeli Dersler
0
Temel Meslek Dersleri
0
Uygulama Dersleri
0
Uzmanlık / Alan Dersleri
0
Ders İş Yükü Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu Süresi (Saat) Sayısı Toplam İş Yükü (Saat)
Toplam İş Yükü (Saat) 0
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) 0
AKTS
Hafta Konu Öğretim Metodu
Ders Öğrenme Çıktısı Ölçme Değerlendirme Öğretim Metodu Öğrenme Faaliyeti
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI