Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | AKTS | |
Modüler Sistemler | İMS252 | 3 | 3 + 0 | 4,0 |
Birim Bölüm | İÇ MEKAN TASARIMI |
Derece Seviye | Ön Lisans - Seçmeli - Türkçe |
Dersin Verilişi | Anlatım, Gösterme, uygulama ve araştırma ödevleri |
EBS Koordinatörü | Dr. Öğr. Üyesi Gizem Büke ÖZTÜRK |
Ders Veren | |
Amaç |
1) Doğada var olan modülerliğin mimari tasarımda kullanımının öğretilmesi amaçlanır. 2) Endüstrileşme sürecinde ortaya çıkan tasarım sorunları, modüler çözüm süreçleri ve sonuçlarının öğretilmesi amaçlanır. |
Ders İçeriği |
Modülerlik, Doğada ve sanatta modülerlik, altın oran, Mısır ve antik mimaride altın oran, Endüstrileşme ile ortaya çıkan tasarım sorunları ve çözüm süreçlerinde modülerlik konuları incelenmesi ve irdelenmesi. |
Ders Kaynakları |
ead, Sir Herbert Edward and Nigan Bayazıt. Sanat ve Endüstri: Endüstriyel Tasarımın İlkeleri. İstanbul Teknik Üniversitesi, 1973.
Wingler, Hans Maria ve Joseph Stein Bauhaus: Weimar, Dessau, Berlin, Chicago . Mit Press, 1969. ead, Sir Herbert Edward and Nigan Bayazıt. Sanat ve Endüstri: Endüstriyel Tasarımın İlkeleri. İstanbul Teknik Üniversitesi, 1973. Wingler, Hans Maria ve Joseph Stein Bauhaus: Weimar, Dessau, Berlin, Chicago . Mit Press, 1969. |
Yarıyıl İçi Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Bu bilgi girilmemiştir. | |
Toplam | 0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Bu bilgi girilmemiştir. | |
Toplam | %0 |
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı | %0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | %0 |
Toplam | %0 |
Kategori | Ders İlişki Yüzdeleri (%) |
Aktarılabilir Beceri Dersleri
|
0
|
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
|
0
|
Destek Dersleri
|
0
|
Ek Dersler
|
0
|
Kategori
|
0
|
Mesleki Seçmeli Dersler
|
0
|
Temel Meslek Dersleri
|
0
|
Uygulama Dersleri
|
0
|
Uzmanlık / Alan Dersleri
|
0
|
Ders İş Yükü | Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu | Süresi (Saat) | Sayısı | Toplam İş Yükü (Saat) |
Toplam İş Yükü (Saat) | 0 | |||
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) | 0 | |||
AKTS |
Hafta | Konu | Öğretim Metodu |
---|
Ders Öğrenme Çıktısı | Ölçme Değerlendirme | Öğretim Metodu | Öğrenme Faaliyeti |
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI |
PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ |
---|