EN
  • Anasayfa
  • İMS267 Sürdürülebilir Tasarım (2020 - 2021 / 3. Yarıyıl)
  • EN
İMS267 - Sürdürülebilir Tasarım
Ders Adı Kodu Yarıyıl T+U Saat AKTS Pdf
Sürdürülebilir Tasarım İMS267 3 2 + 2 4,0 Pdf
Birim Bölüm
İÇ MEKAN TASARIMI
Derece Seviye Ön Lisans - Seçmeli - Türkçe
Dersin Verilişi Yüzyüze
EBS Koordinatörü Dr. Öğr. Üyesi Gizem Büke ÖZTÜRK
Ders Veren
Amaç

Bu dersin genel amacı yeşil ve sürdürülebilir tasarım kavramını, özelliklerini ve faydalarını disiplinlerarası ,eleştirel ve felsefi bir bakış açısıyla ele almaktır.

Ders İçeriği

Ders, kaynak okumalar ve tartışmaları ile öğrencilerin sürdürülebilirlik, ekoloji ve sürdürülebilir tasarım kavramlarını disiplinlerarası bir bakış açısıyla öğrenmelerini ve sürdürülebilirliğin tasarım ve ürün geliştirme sürecindeki rolü konusunda öğrencilerde farkındalık yaratmak amaçlanmaktadır. Öğrenciler, ürünle ilgili çevresel etkiler, tasarım sürecinde enerji ve malzeme kaynaklarının sürdürülebilir kullanımı ve en az çevresel etkili ürünün nasıl tasarlanacağı ile ilgili bilgi edineceklerdir.

Ders Kaynakları Biomimicry: Innovation Inspired by Nature, by Janine Benyus, 2003
Design for Sustainability, A Practical Approach, Tracy Bhamra, Vicky Lofthouse
Yarıyıl İçi Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Bu bilgi girilmemiştir.
Toplam 0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Bu bilgi girilmemiştir.
Toplam %0
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı %0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar %0
Toplam %0
Kategori Ders İlişki Yüzdeleri (%)
Aktarılabilir Beceri Dersleri
0
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
0
Destek Dersleri
0
Ek Dersler
0
Kategori
0
Mesleki Seçmeli Dersler
0
Temel Meslek Dersleri
0
Uygulama Dersleri
0
Uzmanlık / Alan Dersleri
0
Ders İş Yükü Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu Süresi (Saat) Sayısı Toplam İş Yükü (Saat)
Toplam İş Yükü (Saat) 0
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) 0
AKTS
Hafta Konu Öğretim Metodu
Ders Öğrenme Çıktısı Ölçme Değerlendirme Öğretim Metodu Öğrenme Faaliyeti
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI