EN
İMS276 - Mekan ve Mobilya Tasarımında Kullanıcı Olarak Çocuk
Ders Adı Kodu Yarıyıl T+U Saat AKTS Pdf
Mekan ve Mobilya Tasarımında Kullanıcı Olarak Çocuk İMS276 3 2 + 1 4,0 Pdf
Birim Bölüm
İÇ MEKAN TASARIMI
Derece Seviye Ön Lisans - Seçmeli - Türkçe
Dersin Verilişi Yüzyüze
EBS Koordinatörü Dr. Öğr. Üyesi Gizem Büke ÖZTÜRK
Ders Veren
Amaç

Çocukların fiziksel,biyolojik,psikolojik durumlarına uygun olarak yapılacak bir tasarımdaki ana planlama ilkeleri anlatılacak, içmimari uygulamalar incelenecek ve örnekler üzerinden tartışılacaktır.

Ders İçeriği

Bu ders,çocuk kullanıcıların fiziksel özelliklerine göre kullanılan mobilya gruplarına yönelik tasarım kavramı, temel eylemler, tasarım modeli ve tasarım araştırması, tasarım ilkeleri ve proje oluşturma konularını içerir.

Ders Kaynakları Ching, Francis, İÇ MEKAN TASARIMI RESİMLİ, İstanbul:YEM Yayınları,
Yarıyıl İçi Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Bu bilgi girilmemiştir.
Toplam 0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Bu bilgi girilmemiştir.
Toplam %0
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı %0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar %0
Toplam %0
Kategori Ders İlişki Yüzdeleri (%)
Aktarılabilir Beceri Dersleri
0
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
0
Destek Dersleri
0
Ek Dersler
0
Kategori
0
Mesleki Seçmeli Dersler
0
Temel Meslek Dersleri
0
Uygulama Dersleri
0
Uzmanlık / Alan Dersleri
0
Ders İş Yükü Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu Süresi (Saat) Sayısı Toplam İş Yükü (Saat)
Toplam İş Yükü (Saat) 0
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) 0
AKTS
Hafta Konu Öğretim Metodu
Ders Öğrenme Çıktısı Ölçme Değerlendirme Öğretim Metodu Öğrenme Faaliyeti
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI