Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | AKTS | |
Teknoloji Mimari ve Tasarım | İMS279 | 3 | 2 + 1 | 4,0 |
Birim Bölüm | İÇ MEKAN TASARIMI |
Derece Seviye | Ön Lisans - Seçmeli - Türkçe |
Dersin Verilişi | |
EBS Koordinatörü | Dr. Öğr. Üyesi Serdar KASAP |
Ders Veren | |
Amaç |
19. yy’dan günümüze kadarki teknolojik gelişmelerin irdelenmesi ile sanat ve tasarım dünyasının dönüşümüne tanıklık etmek, bu üç alanın nasıl birbirinden beslendiğini, günümüz tasarım odaklı düşünme kavramının nasıl ortaya çıktığı konularının kavranması ile öğrencilere sanat ve tasarım süreçleri hakkında bilgi kazandırmak amaçlanmaktadır. |
Ders İçeriği |
Bilgi çağı, sanat ve tasarım ilişkisi |
Ders Kaynakları |
20.Yüzyıl Batı Sanatında Akımlar, Ahu Antmen, 2010, Sel Yayınları.
Art of the 20th Century, Ed. Ingo F. Walther Vol II, 2005, Taschen. Sanatın Öyküsü, Ernst Hans Josef Understanding Design, Kees Dorst, 2006, BIS Publishers. |
Yarıyıl İçi Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Bu bilgi girilmemiştir. | |
Toplam | 0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Bu bilgi girilmemiştir. | |
Toplam | %0 |
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı | %0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | %0 |
Toplam | %0 |
Kategori | Ders İlişki Yüzdeleri (%) |
Aktarılabilir Beceri Dersleri
|
0
|
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
|
0
|
Destek Dersleri
|
0
|
Ek Dersler
|
0
|
Kategori
|
0
|
Mesleki Seçmeli Dersler
|
0
|
Temel Meslek Dersleri
|
0
|
Uygulama Dersleri
|
0
|
Uzmanlık / Alan Dersleri
|
0
|
Ders İş Yükü | Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu | Süresi (Saat) | Sayısı | Toplam İş Yükü (Saat) |
Toplam İş Yükü (Saat) | 0 | |||
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) | 0 | |||
AKTS |
Hafta | Konu | Öğretim Metodu |
---|
Ders Öğrenme Çıktısı | Ölçme Değerlendirme | Öğretim Metodu | Öğrenme Faaliyeti |
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI |
PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ |
---|