EN
  • Anasayfa
  • AŞÇ213 Turizm Etiği (2020 - 2021 / 3. Yarıyıl)
  • EN
AŞÇ213 - Turizm Etiği
Ders Adı Kodu Yarıyıl T+U Saat AKTS Pdf
Turizm Etiği AŞÇ213 3 3 + 0 4,0 Pdf
Birim Bölüm
AŞÇILIK
Derece Seviye Ön Lisans - Seçmeli - Türkçe
Dersin Verilişi yüz yüze
EBS Koordinatörü Dr. Öğr. Üyesi Yusuf ÇUHADAR
Ders Veren
Amaç

Bu dersin amacı, iş etiği kavramını tanıtmak, iş etiği ve kurumsal sosyal sorumluluk kavramları hakkında bilgi vermektir.

Ders İçeriği

Etik kavramı, yönetsel açıdan etik, iş etiğinin kurumsallaşması.

Ders Kaynakları Kozak, M. A., Güçlü H. (2006). Turizmde Etik Kavramlar, İlkeler, Standartlar. Ankara: Detay Yayıncılık.
Yarıyıl İçi Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Bu bilgi girilmemiştir.
Toplam 0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Bu bilgi girilmemiştir.
Toplam %0
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı %0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar %0
Toplam %0
Kategori Ders İlişki Yüzdeleri (%)
Aktarılabilir Beceri Dersleri
0
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
0
Destek Dersleri
0
Ek Dersler
0
Kategori
0
Mesleki Seçmeli Dersler
0
Temel Meslek Dersleri
0
Uygulama Dersleri
0
Uzmanlık / Alan Dersleri
0
Ders İş Yükü Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu Süresi (Saat) Sayısı Toplam İş Yükü (Saat)
Toplam İş Yükü (Saat) 0
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) 0
AKTS
Hafta Konu Öğretim Metodu
1 Klasik ahlak felsefesi Ders
2 Ortaçağ'ın din temelli ahlak felsefesi Ders
3 Modern laik ahlak felsefesi Ders
4 Turizm ve Etik Ders
5 Etik Kavramı Ders
6 Ahlak Kavramı Ders
7 Türklerde iş ahlaki ve ahilik Ders
8 Temel Etik İlkeleri Ders
9 Etik Türleri Ders
10 Etik faktörleri Ders
11 Etik kaynakları Ders
12 Etik standartları Ders
13 İşletmede yaşanan etik sorunlar Ders
14 Etik ve müşteri şikayetleri Ders
Ders Öğrenme Çıktısı Ölçme Değerlendirme Öğretim Metodu Öğrenme Faaliyeti
İş etiği ve kurumsal sosyal sorumluluk ilişkisinin kavranılması. Yazılı Sınav Ders Dinleme ve anlamlandırma
İş etiği kurumsallaşmasının öğrenilmesi. Yazılı Sınav Ders Dinleme ve anlamlandırma
Etik kavramı öğrenilir. Yazılı Sınav Ders Dinleme ve anlamlandırma
Turizmde etik kavramı öğrenilir. Yazılı Sınav Ders Dinleme ve anlamlandırma
Müşteri hakları ve şikayetleri hakkında bilgi edinilir. Yazılı Sınav Ders Dinleme ve anlamlandırma
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI
PÇ 1 PÇ 2 PÇ 3 PÇ 4 PÇ 5 PÇ 6 PÇ 7 PÇ 8 PÇ 9 PÇ 10 PÇ 11 PÇ 12
İş etiği ve kurumsal sosyal sorumluluk ilişkisinin kavranılması. - - - - - - - - - - - -
İş etiği kurumsallaşmasının öğrenilmesi. - - - - - - - - - - - -
Etik kavramı öğrenilir. - - - - - - - - - - - -
Turizmde etik kavramı öğrenilir. - - - - - - - - - - - -
Müşteri hakları ve şikayetleri hakkında bilgi edinilir. - - - - - - - - - - - -