EN
  • Anasayfa
  • BŞÜ202 İş Yeri Uygulaması (2021 - 2022 / 4. Yarıyıl)
  • EN
BŞÜ202 - İş Yeri Uygulaması
Ders Adı Kodu Yarıyıl T+U Saat AKTS Pdf
İş Yeri Uygulaması BŞÜ202 4 0 + 20 10,0 Pdf
Birim Bölüm
OPTİSYENLİK
Derece Seviye Ön Lisans - Zorunlu - Türkçe
Dersin Verilişi Yerinde uygulama yaparak.
EBS Koordinatörü Öğr. Gör. Ömer Zahid KUBAT Öğr. Gör. Arif GÜNEL
Ders Veren Doç. Dr. Ayça KIYAK YILDIRIM Dr. Öğr. Üyesi Sümeyye BÜYÜKKAZAZ Dr. Öğr. Üyesi Sinem SİPAHİOĞLU KARA
Amaç

Öğrencilerin mesleki alanda uygulamalı olarak tecrübe kazanmasını sağlamak.

Ders İçeriği

Öğrencilerin alanlarına uygun bir işletmede yahut devlet kurumunda bir dönem boyunca çalışarak uygulamalı eğitim almaları.

Ders Kaynakları iş yerindeki edinilen bilgiler.
Açıldığı Öğretim Yılı 2020 - 2021 2021 - 2022
Yarıyıl İçi Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Uygulama 1 40
Toplam 40
Yarıyıl Sonu Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Dönem Sonu Uygulaması %60
Toplam %60
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı %40
Yarıyıl Sonu Çalışmalar %60
Toplam %100
Kategori Ders İlişki Yüzdeleri (%)
Aktarılabilir Beceri Dersleri
0
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
0
Destek Dersleri
0
Ek Dersler
0
Kategori
0
Mesleki Seçmeli Dersler
0
Temel Meslek Dersleri
0
Uygulama Dersleri
0
Uzmanlık / Alan Dersleri
0
Ders İş Yükü Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu Süresi (Saat) Sayısı Toplam İş Yükü (Saat)
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Sınıf Dışı Çalışma 8 16 128
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, eleştirel düşünme, soru geliştirme, yönetsel beceriler, takım çalışması Grup Çalışması 2 16 32
Gözlem/durumları işleme, Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma Saha / Arazi Çalışması 6 16 96
Ara Sınav 1 Ara Sınav 1 10 1 10
Ara Sınav 2 Ara Sınav 2 10 1 10
Toplam İş Yükü (Saat) 276
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) 10,82
AKTS
Hafta Konu Öğretim Metodu
1 Ders içeriğinin takdimi–3+1 modelinin tanıtımı, öğrencilerin uygulama yapacağı kuruluşun belirlenmesi ve dağılımın yapılması.
12 İlgili süreçleri yerinde inceleme ve uygulama.
12 İlgili süreçleri yerinde inceleme ve uygulama.
12 İlgili süreçleri yerinde inceleme ve uygulama.
12 İlgili süreçleri yerinde inceleme ve uygulama.
12 İlgili süreçleri yerinde inceleme ve uygulama.
12 İlgili süreçleri yerinde inceleme ve uygulama.
12 İlgili süreçleri yerinde inceleme ve uygulama.
12 İlgili süreçleri yerinde inceleme ve uygulama.
12 İlgili süreçleri yerinde inceleme ve uygulama.
12 İlgili süreçleri yerinde inceleme ve uygulama.
12 İlgili süreçleri yerinde inceleme ve uygulama.
12 İlgili süreçleri yerinde inceleme ve uygulama.
12 İlgili süreçleri yerinde inceleme ve uygulama.
Ders Öğrenme Çıktısı Ölçme Değerlendirme Öğretim Metodu Öğrenme Faaliyeti
Kamu veya özel kuruluşlardaki üretim ve hizmet süreçlerini işyerinde uygulayarak, becerilerini geliştirmek ve bilgilerini pekiştirmek.
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI
Kamu veya özel kuruluşlardaki üretim ve hizmet süreçlerini işyerinde uygulayarak, becerilerini geliştirmek ve bilgilerini pekiştirmek. - - - - - - - - - - - - - - -