Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | AKTS | |
Acil Durumlar | ISG5501 | 3 + 0 | 7,5 |
Birim Bölüm | İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ - YL İÖ |
Derece Seviye | Lisansüstü - Seçmeli - Türkçe |
Dersin Verilişi | Yüzyüze |
EBS Koordinatörü | Doç. Dr. Özlem ÇALIŞKAN |
Ders Veren | Doç. Dr. Özlem ÇALIŞKAN |
Amaç |
Acil durum ve yönetimi ile ilgili gerekli bilgilerin verilmesi |
Ders İçeriği |
Tanımlar, acil durum planları, acil durum teçhizat, deprem, sel, yangın, sabotaj, kimyasal ve radyoaktif sızıntı, patlamalarda yapılması gerekenler. |
Ders Kaynakları |
Acil Durum Yönetimi
|
Açıldığı Öğretim Yılı | 2020 - 2021 2021 - 2022 |
Yarıyıl İçi Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Ara Sınav 1 | 40 |
Ödev 1 | 20 |
Toplam | 60 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Final | %40 |
Toplam | %40 |
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı | %60 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | %40 |
Toplam | %100 |
Kategori | Ders İlişki Yüzdeleri (%) |
Aktarılabilir Beceri Dersleri
|
0
|
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
|
0
|
Destek Dersleri
|
0
|
Ek Dersler
|
0
|
Kategori
|
0
|
Mesleki Seçmeli Dersler
|
0
|
Temel Meslek Dersleri
|
0
|
Uygulama Dersleri
|
0
|
Uzmanlık / Alan Dersleri
|
0
|
Ders İş Yükü | Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu | Süresi (Saat) | Sayısı | Toplam İş Yükü (Saat) |
Toplam İş Yükü (Saat) | 0 | |||
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) | 0 | |||
AKTS |
Hafta | Konu | Öğretim Metodu |
---|---|---|
1 | Tanımlar | Ders |
1 | Tanımlar | Ders |
3 | Acil durum planları | Ders |
3 | Acil durum planları | Ders |
3 | Acil durum planları | Ders |
6 | Acil durum techizatları | Ders |
7 | Acil durum: Deprem | Ders |
7 | Acil durum: Deprem | Ders |
9 | Acil durum: Sel | Ders |
10 | Acil durum: Yangın | Ders |
11 | Acil durum: Sabotaj | Ders |
12 | Acil durum: Kimyasal ve radyoaktif sızıntı | Ders |
13 | Acil durum yönetmeliği | Ders |
13 | Acil durum yönetmeliği | Ders |
Ders Öğrenme Çıktısı | Ölçme Değerlendirme | Öğretim Metodu | Öğrenme Faaliyeti |
Acil durum planı | Ödev / Proje | Sınıf Dışı Çalışma | Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim |
Ara sınav | Yazılı Sınav | Sınıf Dışı Çalışma Öğrenci Topluluğu Faaliyetleri / Projeleri | Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması, Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, yönetsel beceriler, Önceden planlanmış özel beceriler |
Final sınavı | Yazılı Sınav | Sınıf Dışı Çalışma Öğrenci Topluluğu Faaliyetleri / Projeleri | Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması, Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, yönetsel beceriler, Önceden planlanmış özel beceriler |
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI |
PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ 1 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Acil durum planı | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Ara sınav | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Final sınavı | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |