EN
  • Anasayfa
  • İM8000 Tez Çalışması (2025 - 2026 / . Yarıyıl)
  • EN
İM8000 - Tez Çalışması
Ders Adı Kodu Yarıyıl T+U Saat AKTS Pdf
Tez Çalışması İM8000 0 + 1 20,0 Pdf
Birim Bölüm
İNŞAAT MÜHENDİSLİĞİ - DR
Derece Seviye Lisansüstü - Zorunlu - Türkçe
Dersin Verilişi Yüz yüze
EBS Koordinatörü Prof. Dr. Cenk KARAKURT (Yıl: 2025 - 2026)
Ders Veren Prof. Dr. Cenk KARAKURT Prof. Dr. Nazile URAL Doç. Dr. Özlem ÇALIŞKAN Dr. Öğr. Üyesi Hasan BOZKURT
Amaç

Tez konusu ile ilgili yapılan çalışmaların değerlendirilmesi

Ders İçeriği

Konu ile ilgili yapılan çalışma ve araştırmaların değerlendirilmesi

Ders Kaynakları Tez konusuyla ilgili makaleler, kitaplar
Yüksek lisans teziyle ilgili makaleler ve kitaplar
Bilecik Şeyh Edebali Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü Tez Yazım Kılavuzu
Açıldığı Öğretim Yılı 2020 - 2021 2021 - 2022 2022 - 2023 2023-2024 2024 - 2025 2025 - 2026
Yarıyıl İçi Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Toplam 0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Toplam %0
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı %0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar %0
Toplam %0
Kategori Ders İlişki Yüzdeleri (%)
Aktarılabilir Beceri Dersleri
0
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
20
Destek Dersleri
0
Ek Dersler
20
Kategori
0
Mesleki Seçmeli Dersler
0
Temel Meslek Dersleri
0
Uygulama Dersleri
0
Uzmanlık / Alan Dersleri
20
Yetkinlik Tamamlayıcı Ders
40
Ders İş Yükü Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu Süresi (Saat) Sayısı Toplam İş Yükü (Saat)
Dinleme ve anlamlandırma Ders 1 14 14
Önceden planlanmış özel beceriler Problem Çözme 10 14 140
Önceden planlanmış özel beceriler Vaka Çalışması 10 14 140
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, eleştirel düşünme, soru geliştirme, yönetsel beceriler, takım çalışması Grup Çalışması 15 5 75
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Sınıf Dışı Çalışma 4 14 56
Ödev 1 Ödev 1 20 2 40
Ödev 2 Ödev 2 20 2 40
Ödev (Sunum) Ödev (Sunum) 30 1 30
Toplam İş Yükü (Saat) 535
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) 20,98
AKTS 0,0
Hafta Konu Öğretim Metodu
1 Doktora tez çalışması aşamalarının anlatımı Ders
2 Literatür taramasının anlatılması Ders
3 Literatür taraması Sınıf Dışı Çalışma Ders
4 Doktora lisans tez çalışması Sınıf Dışı Çalışma Ders
7 Tez konusu benzetim çalışmaları Sınıf Dışı Çalışma Ders
8 Tez konusu benzetim çalışmaları Ders Sınıf Dışı Çalışma Seminer Laboratuar
7 Tez konusu benzetim çalışmaları Sınıf Dışı Çalışma Ders
8 Tez konusu benzetim çalışmaları Ders Sınıf Dışı Çalışma Seminer Laboratuar
7 Tez konusu benzetim çalışmaları Sınıf Dışı Çalışma Ders
10 Tez konusu gerçekleme çalışmaları Sınıf Dışı Çalışma Laboratuar Ders
10 Tez konusu gerçekleme çalışmaları Sınıf Dışı Çalışma Laboratuar Ders
10 Tez konusu gerçekleme çalışmaları Sınıf Dışı Çalışma Laboratuar Ders
10 Tez konusu gerçekleme çalışmaları Sınıf Dışı Çalışma Laboratuar Ders
14 Doktora tez çalışması Sınıf Dışı Çalışma Ders
Ders Öğrenme Çıktısı Ölçme Değerlendirme Öğretim Metodu Öğrenme Faaliyeti
Tez konusunda araştırma yapar Ödev / Proje Sunum / Seminer Tartışmalı Ders Vaka Çalışması Beyin Fırtınası Saha / Arazi Çalışması Laboratuar Sınıf Dışı Çalışma Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Önceden planlanmış özel beceriler Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması Gözlem/durumları işleme, Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma Gözlem/durumları işleme, Bilişim, yönetsel beceriler, takım çalışması Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim
Tez konusunda edindiği bilgileri uzmanlık düzeyinde Ödev / Proje Sunum / Seminer Tartışmalı Ders Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme
Tez konusundaki uygulamalarda karşılaşacağı karmaşık durumlarda yeni yaklaşımlar geliştirebilme ve sorumluluk alarak çözebilme becerisi. Ödev / Proje Sunum / Seminer Tartışmalı Ders Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme
; ; ;
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI
Tez konusunda araştırma yapar 5 5 4 4 4 3 3 4 4 4 3 3 4 2 2 3
Tez konusunda edindiği bilgileri uzmanlık düzeyinde 5 5 4 4 4 4 3 4 4 4 3 3 5 2 2 4
Tez konusundaki uygulamalarda karşılaşacağı karmaşık durumlarda yeni yaklaşımlar geliştirebilme ve sorumluluk alarak çözebilme becerisi. 5 5 4 4 4 4 3 4 5 4 3 3 5 2 2 5
Ortalama Değer 5 5 4 4 4 3,67 3 4 4,33 4 3 3 4,67 2 2 4