EN
  • Anasayfa
  • İM6900 Seminer (2023-2024 / . Yarıyıl)
  • EN
İM6900 - Seminer
Ders Adı Kodu Yarıyıl T+U Saat AKTS Pdf
Seminer İM6900 3 + 0 7,5 Pdf
Birim Bölüm
İNŞAAT MÜHENDİSLİĞİ - DR
Derece Seviye Lisansüstü - Seçmeli - Türkçe
Dersin Verilişi Zorunlu Yüz Yüze
EBS Koordinatörü Dr. Öğr. Üyesi Hasan BOZKURT Dr. Öğr. Üyesi Yıldırım BAYAZIT Prof. Dr. Nazile URAL Dr. Öğr. Üyesi Burak GÖRGÜN Doç. Dr. Aylin ÖZODABAŞ Prof. Dr. Cenk KARAKURT Dr. Öğr. Üyesi Özlem ÇALIŞKAN Dr. Öğr. Üyesi Ali Erdem ÇERÇEVİK Dr. Öğr. Üyesi Murat ARAS
Ders Veren Prof. Dr. Cenk KARAKURT Dr. Öğr. Üyesi Özlem ÇALIŞKAN
Amaç

Öğrencinin hakim olduğu bir konuyu veya tez konuları ile ilgili güncel ve eğitim öğretim sürecine katkı sağlayacak bir çalışmayı, bilimsel araştırma yöntemlerine uygun olacak şekilde hazırlayarak, grup önünde konuşabilme, anlatabilme, tartışabilme ve iletişim yeteneğini geliştirmedir. 

Ders İçeriği

Araştırma sorusu geliştirme, kaynak tarama, araştırma yöntemi ve kuramsal çerçeve belirleme ve uygulama yapma. Akademik araştırma yapmaya ve tez yazma sürecine hazırlık.

Ders Kaynakları Bilecik Şeyh Edebali Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Tez Yazım Kılavuzu
Öğrenci seminerini hazırlarken danışmanının önerdiği kaynakların yanında internetten ve konuyla ilgili her türlü süreli yayınlardan usulüne göre kaynak göstererek yararlanabilir.
Süreli yayınlar, kongre kitapları, lisansüstü tezler, internet araştırmaları, kütüphane taramaları.
Açıldığı Öğretim Yılı 2020 - 2021 2021 - 2022 2022 - 2023 2023-2024
Yarıyıl İçi Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Toplam 0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Toplam %0
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı %0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar %0
Toplam %0
Kategori Ders İlişki Yüzdeleri (%)
Aktarılabilir Beceri Dersleri
0
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
0
Destek Dersleri
0
Ek Dersler
0
Kategori
0
Mesleki Seçmeli Dersler
0
Temel Meslek Dersleri
0
Uygulama Dersleri
0
Uzmanlık / Alan Dersleri
0
Ders İş Yükü Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu Süresi (Saat) Sayısı Toplam İş Yükü (Saat)
Toplam İş Yükü (Saat) 0
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) 0
AKTS
Hafta Konu Öğretim Metodu
1 Sunum konularının belirlenmesi Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders
2 Bireysel çalışma Sınıf Dışı Çalışma
2 Bireysel çalışma Sınıf Dışı Çalışma
2 Bireysel çalışma Sınıf Dışı Çalışma
2 Bireysel çalışma Sınıf Dışı Çalışma
2 Bireysel çalışma Sınıf Dışı Çalışma
2 Bireysel çalışma Sınıf Dışı Çalışma
2 Bireysel çalışma Sınıf Dışı Çalışma
2 Bireysel çalışma Sınıf Dışı Çalışma
2 Bireysel çalışma Sınıf Dışı Çalışma
2 Bireysel çalışma Sınıf Dışı Çalışma
2 Bireysel çalışma Sınıf Dışı Çalışma
2 Bireysel çalışma Sınıf Dışı Çalışma
2 Bireysel çalışma Sınıf Dışı Çalışma
Ders Öğrenme Çıktısı Ölçme Değerlendirme Öğretim Metodu Öğrenme Faaliyeti
Verilen bir konuyu araştırma becerisi kazanma Sunum / Seminer Seminer Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, Dinleme ve anlamlandırma, yönetsel beceriler
Verilen bir konu hakkında sunum yapabilme Sunum / Seminer Seminer Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, Dinleme ve anlamlandırma, yönetsel beceriler
konu hakkında literatür çalışması yapar Yazılı Sınav Sunum / Seminer Sınıf Dışı Çalışma Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim
konu hakkında literatür çalışması yapar Yazılı Sınav Sunum / Seminer Sınıf Dışı Çalışma Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim
konu hakkında sunum çalışması yapar Yazılı Sınav Sunum / Seminer Sınıf Dışı Çalışma Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI
Verilen bir konuyu araştırma becerisi kazanma - - - - - - - - - - - - - - - -
Verilen bir konu hakkında sunum yapabilme - - - - - - - - - - - - - - - -
konu hakkında literatür çalışması yapar - - - - - - - - - - - - - - - -
konu hakkında literatür çalışması yapar - - - - - - - - - - - - - - - -
konu hakkında sunum çalışması yapar - - - - - - - - - - - - - - - -