EN
  • Anasayfa
  • BMC113 Cihaz Kurulumu ve Sökümü (2023-2024 / 3. Yarıyıl)
  • EN
BMC113 - Cihaz Kurulumu ve Sökümü
Ders Adı Kodu Yarıyıl T+U Saat AKTS Pdf
Cihaz Kurulumu ve Sökümü BMC113 3 3 + 1 4,0 Pdf
Birim Bölüm
BİYOMEDİKAL CİHAZ TEKNOLOJİSİ
Derece Seviye Ön Lisans - Seçmeli - Türkçe
Dersin Verilişi yüz yüze
EBS Koordinatörü Öğr. Gör. Abdülkadir AYDOĞAN
Ders Veren Öğr. Gör. Yunus ARIKAN
Amaç

Cihaz Kurulum ve sökümü yapabilmek

Ders İçeriği

Kurulum yeri keşfi Kurulum ile ilgili iletişim kurma Kurulum ortamının tesisat/donanım ihtiyaçlarını giderme Cihaza özel ortam ihtiyaçlarını belirleme Kullanılacak araç gereci hazırlama Sistemin/cihazın kurulum yönergelerini hazırlama Sistemin/cihazın kurulum yönergelerini uygulama Sistemin/cihazın çevre birim bağlantılarını hazırlama Kullanıcı için cihaz kullanım eğitimi Cihazın söküm tekniklerini belirleme Cihazın söküm yönergeleri

Ders Kaynakları Ders Notları
Açıldığı Öğretim Yılı 2022 - 2023 2023-2024
Yarıyıl İçi Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Ara Sınav 1 30
Ödev (Sunum) 20
Toplam 50
Yarıyıl Sonu Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Final %50
Toplam %50
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı %50
Yarıyıl Sonu Çalışmalar %50
Toplam %100
Kategori Ders İlişki Yüzdeleri (%)
Aktarılabilir Beceri Dersleri
0
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
0
Destek Dersleri
0
Ek Dersler
0
Kategori
0
Mesleki Seçmeli Dersler
0
Temel Meslek Dersleri
0
Uygulama Dersleri
0
Uzmanlık / Alan Dersleri
0
Ders İş Yükü Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu Süresi (Saat) Sayısı Toplam İş Yükü (Saat)
Dinleme ve anlamlandırma Ders 4 14 56
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Tartışmalı Ders 1 14 14
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması Beyin Fırtınası 1 12 12
Gözlem/durumları işleme, Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma Saha / Arazi Çalışması 2 10 20
Ara Sınav 1 Ara Sınav 1 1 1 1
Final Final 1 1 1
Toplam İş Yükü (Saat) 104
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) 4,08
AKTS
Hafta Konu Öğretim Metodu
1 Kurulum yeri keşfi Ders Tartışmalı Ders
2 Kurulum ile ilgili iletişim kurma Ders Tartışmalı Ders
3 Kurulum ortamının tesisat / donanım ihtiyaçlarını giderme Ders Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası
4 Cihaza özel ortam ihtiyaçlarını belirleme Ders Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası
5 Kullanılacak araç gereci hazırlama Ders Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası
6 Sistemin/Cihazın kurulum yönergelerini uygulama Ders Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası
6 Sistemin/Cihazın kurulum yönergelerini uygulama Ders Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası
8 Ara Sınav Problem Çözme
9 Sistemin/Cihazın çevre birim bağlantıları Ders Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası
10 Kullanıcı için cihaz kullanım eğitimi Ders Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası
11 Cihazın teslim kabul işlemleri Ders Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası
12 Cihazın söküm tekniklerini belirleme Ders Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası
13 Söküm için ortam şartlarını düzenleme Ders Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası
14 Cihazın Söküm yönergeleri Ders Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası
15 Sökülen parçaları depolama Ders Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası
16 Final sınavı Problem Çözme
Ders Öğrenme Çıktısı Ölçme Değerlendirme Öğretim Metodu Öğrenme Faaliyeti
Kurulum öncesi ortamı hazırlayabilme. Yazılı Sınav Ders Tartışmalı Ders Problem Çözme Beyin Fırtınası Dinleme ve anlamlandırma Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Önceden planlanmış özel beceriler Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması
Kurulum yapabilme. Yazılı Sınav Ders Tartışmalı Ders Problem Çözme Beyin Fırtınası Dinleme ve anlamlandırma Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Önceden planlanmış özel beceriler Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması
Cihazı işletmeye alabilme. Yazılı Sınav Ders Tartışmalı Ders Problem Çözme Beyin Fırtınası Dinleme ve anlamlandırma Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Önceden planlanmış özel beceriler Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması
Söküm yapabilme. Yazılı Sınav Ders Tartışmalı Ders Problem Çözme Beyin Fırtınası Dinleme ve anlamlandırma Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Önceden planlanmış özel beceriler Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması
Cihazın teslim kabul işlemlerini hazırlayabilme. Yazılı Sınav Ders Tartışmalı Ders Problem Çözme Beyin Fırtınası Dinleme ve anlamlandırma Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Önceden planlanmış özel beceriler Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI
Kurulum öncesi ortamı hazırlayabilme. 5 2 - - - - 5 - 5 -
Kurulum yapabilme. 5 2 - 5 - - 5 - 5 -
Cihazı işletmeye alabilme. 5 2 - 5 - - 5 - 5 -
Söküm yapabilme. 5 - - - - - 5 - 5 -
Cihazın teslim kabul işlemlerini hazırlayabilme. 5 - - - - - - - 5 -