EN
  • Anasayfa
  • ENG101 İngilizce I (2024 - 2025 / 3. Yarıyıl)
  • EN
ENG101 - İngilizce I
Ders Adı Kodu Yarıyıl T+U Saat AKTS Pdf
İngilizce I ENG101 3 2 + 0 2,0 Pdf
Birim Bölüm
BİYOMEDİKAL CİHAZ TEKNOLOJİSİ
Derece Seviye Ön Lisans - Zorunlu - Türkçe
Dersin Verilişi Uzaktan Eğitim
EBS Koordinatörü Öğr. Gör. Dr. Yunus ACAR
Ders Veren
Amaç

Bu ders ile öğrencilerin Avrupa Ortak Dil Kriterleri (Common Europen Framework) A1/A2 seviyelerinde; Kendini ya da başkalarını tanıtabilmeleri, bu bağlamda, nerede oturduğu, kimleri tanıdığı, sahip oldukları ve benzeri temel sorular yoluyla iletişim kurabilmeleri sağlamak, somut gereksinimlerini karşılayabilmek adına bilinen, günlük ifadeleri ve çok temel deyimleri anlayabilmeleri ve kullanabilmeleri sağlamak, konuştuğu kişilerin yavaş ve anlaşılır bir şekilde konuşması ve yardıma hazır olması halinde basit düzeyde iletişim kurabilmeleri sağlamak ve basit bir dil kullanarak kendi özgeçmişi ve yakın çevresi hakkında bilgi vermelerini ve anlık gereksinimleri karşılayabilmelerini amaçlamaktadır.

Ders İçeriği

İngilizce'ye temel oluşturacak seviyede İngilizce dilbilgisi, kelime dağarcığı, okuduğunu anlama, sözlü anlatım ve yazma becerileri.

Ders Kaynakları Uzaktan Öğretim – Öğrenme Yönetim Sistemindeki ders malzemeleri (uzem.bilecik.edu.tr)
Teacher Resource PowerPoints. A PowerPoint Supplement by Geneva Tesh for Pearson Education, Inc. Beginning Level. http://www.azargrammar.com/materials/beg/BEG04_PowerPoint.html
Uzaktan Öğretim – Öğrenme Yönetim Sistemindeki ders malzemeleri (uzem.bilecik.edu.tr)
Teacher Resource PowerPoints. A PowerPoint Supplement by Geneva Tesh for Pearson Education, Inc. Beginning Level. http://www.azargrammar.com/materials/beg/BEG04_PowerPoint.html
Açıldığı Öğretim Yılı 2022 - 2023 2023-2024
Yarıyıl İçi Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Bu bilgi girilmemiştir.
Toplam 0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Bu bilgi girilmemiştir.
Toplam %0
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı %0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar %0
Toplam %0
Kategori Ders İlişki Yüzdeleri (%)
Aktarılabilir Beceri Dersleri
0
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
0
Destek Dersleri
0
Ek Dersler
0
Kategori
0
Mesleki Seçmeli Dersler
0
Temel Meslek Dersleri
0
Uygulama Dersleri
0
Uzmanlık / Alan Dersleri
0
Yetkinlik Tamamlayıcı Ders
0
Ders İş Yükü Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu Süresi (Saat) Sayısı Toplam İş Yükü (Saat)
Dinleme ve anlamlandırma Ders 2 14 28
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Sınıf Dışı Çalışma 2 14 28
Ara Sınav 1 Ara Sınav 1 8 1 8
Final Final 16 1 16
Toplam İş Yükü (Saat) 80
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) 3,14
AKTS 2,0
Hafta Konu Öğretim Metodu
1 Dersin Tanıtımı, Tanışma ve Selamlaşma, "To Be"-Tekil/Çoğul, Sayılar, Haftanın Günleri, Alfabe. Ders
2 Ne ve Nasıl soruları, ülkeler, milliyetler, telefon numaraları. Ders
3 Tekil/çoğul isimler, a/an, this/that/these/those, nesneler, sınıf nesneleri. Ders
4 İyelik sıfatları, iyelikler, sıfatlar, insanlar ve aile, renkler ve ortak sıfatlar. Ders
5 Geniş zaman (+) ve (-), yaygın fiil cümleleri, yiyecek ve içecek. Ders
6 Geniş zaman (?), sıklık zarfları, işler ve iş yerleri, tipik bir gün. Ders
7 Sorularda kelime sırası: olmak ve geniş zaman, serbest zaman fiilleri. Ders
8 Emir kipleri, nesne zamirleri. Ders
9 like/love/hate + fiil -ing, film türleri, Can/can’t. Ders
10 Aylar, sıra sayıları, tarihler, saatler. Ders
11 Şimdiki zaman. Şimdiki zaman ve Geniş zaman farkları, Giysiler, seyahat. Ders
12 There’s a.. /there are, some/any, Yer Edatları. Ders
13 Geçmiş zaman: be ve düzenli fiiller. Ders
14 Geçmiş zaman düzensiz fiilleri: get, go, have, do. Ders
Ders Öğrenme Çıktısı Ölçme Değerlendirme Öğretim Metodu Öğrenme Faaliyeti
Eğer kendisiyle konuşan kişi yavaş yavaş ve tane tane ve kendisine yardımcı olacak biçimde konuşuyorsa basit bir biçimde iletişim kurabilir.
Kendini veya bir başkasını örneğin oturduğu yer, ilişkileri, sahip olduğu şeyler, vb. üzerine - tanıtabilir ve bir kişiye, kendisiyle ilgili sorular sorabilir ve aynı türden sorulara yanıt verebilir.
Sıradan ve gündelik deyişlerle somut gereksinimleri karşılamayı hedefleyen son derece yalın sözceleri anlayabilir ve kullanabilir.
; ; ;
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI
Eğer kendisiyle konuşan kişi yavaş yavaş ve tane tane ve kendisine yardımcı olacak biçimde konuşuyorsa basit bir biçimde iletişim kurabilir. - - - - - - - - - -
Kendini veya bir başkasını örneğin oturduğu yer, ilişkileri, sahip olduğu şeyler, vb. üzerine - tanıtabilir ve bir kişiye, kendisiyle ilgili sorular sorabilir ve aynı türden sorulara yanıt verebilir. - - - - - - - - - -
Sıradan ve gündelik deyişlerle somut gereksinimleri karşılamayı hedefleyen son derece yalın sözceleri anlayabilir ve kullanabilir. - - - - - - - - - -
Ortalama Değer - - - - - - - - - -