EN
  • Anasayfa
  • REH201 İngilizce III (2025 - 2026 / 3. Yarıyıl)
  • EN
REH201 - İngilizce III
Ders Adı Kodu Yarıyıl T+U Saat AKTS Pdf
İngilizce III REH201 3 8 + 0 10,0 Pdf
Birim Bölüm
TURİZM REHBERLİĞİ
Derece Seviye Lisans - Zorunlu - Türkçe
Dersin Verilişi Yüz-yüze
EBS Koordinatörü Öğr. Gör. Çağrı ŞARLAR
Ders Veren Öğr. Gör. Dr. Kadir BERK
Amaç

Öğrencilere B1 seviyesinde İngilizce okuma, yazma, konuşma ve dinleme becerileri kazandırmak.

Ders İçeriği

İngiliz diline ait dilbilgisi kuralları, İngilizce kelimeler vb.

Ders Kaynakları Oxford English File Pre-Intermediate 4th Edition
Açıldığı Öğretim Yılı 2022 - 2023 2023-2024 2024 - 2025 2025 - 2026
Yarıyıl İçi Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Ara Sınav 1 30
Ödev (Sunum) 10
Uygulama 1 10
Toplam 50
Yarıyıl Sonu Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Final %50
Toplam %50
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı %50
Yarıyıl Sonu Çalışmalar %50
Toplam %100
Kategori Ders İlişki Yüzdeleri (%)
Aktarılabilir Beceri Dersleri
0
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
40
Destek Dersleri
30
Ek Dersler
0
Kategori
0
Mesleki Seçmeli Dersler
0
Temel Meslek Dersleri
0
Uygulama Dersleri
30
Uzmanlık / Alan Dersleri
0
Yetkinlik Tamamlayıcı Ders
0
Ders İş Yükü Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu Süresi (Saat) Sayısı Toplam İş Yükü (Saat)
Dinleme ve anlamlandırma Ders 2 14 28
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Sınıf Dışı Çalışma 2 14 28
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Tartışmalı Ders 1 14 14
Önceden planlanmış özel beceriler Rol Yapma / Drama 1 14 14
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması Beyin Fırtınası 2 14 28
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Küçük Grup Tartışması 2 14 28
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme Gösterim 2 14 28
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, Bilişim becerileri Benzetim 1 14 14
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, eleştirel düşünme, soru geliştirme, yönetsel beceriler, takım çalışması Grup Çalışması 1 14 14
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, durumları işleme, soru geliştirme, yorumlama, sunum Sözlü 1 14 14
Ara Sınav 1 Ara Sınav 1 12 1 12
Ödev 1 Ödev 1 12 1 12
Final Final 12 1 12
Ödev (Sunum) Ödev (Sunum) 12 1 12
Toplam İş Yükü (Saat) 258
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) 10,12
AKTS 10,0
Hafta Konu Öğretim Metodu
1 Konu tekrarı (zamanlar), karakter sıfatları Sözlü
2 Sorular, dönüşlülük zamirleri, soru eklentileri Grup Çalışması Sözlü
3 İngilizcede bir konuya katılma/katılmamayı ifade etme Grup Çalışması Sözlü
4 Gelecekteki planları ifade etme Rol Yapma / Drama Gösterim
5 Gelecekle ilgili tahminde bulunma, yerleri tanımlayan sıfatlar Gösterim Sözlü
6 Miktar belirleyiciler, İngilizce pazarlık yapabilme Seminer Grup Çalışması
7 Present Perfect Continuous, phrasal verbs with ‘put’ Rol Yapma / Drama Gösterim
8 Vize Sınavı Sözlü
9 İngilizce'de açıklama isteme ifadeleri Gösterim Sözlü
10 İngilizcede zorunlulukları anlatma, İşle ilgili kelimeler Gösterim Benzetim
12 İngilizcede izin isteme/izin verme Sözlü
13 Konu Tekrarı Grup Çalışması Sözlü
14 Konu Tekrarları Sözlü
15 Konuşma Alıştırmaları Rol Yapma / Drama
Ders Öğrenme Çıktısı Ölçme Değerlendirme Öğretim Metodu Öğrenme Faaliyeti
- B1 düzeyinde kendini tanıtabilecek, İngilizce diyaloglar kurabilecek
- B1 düzeyinde okuma parçalarını anlayabilecek
- B1 düzeyinde dinleme parçalarını anlayabilecek, yorumlayabilecektir
- B1 düzeyinde paragraflar yazabilecek
; ; ; ;
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI
- B1 düzeyinde kendini tanıtabilecek, İngilizce diyaloglar kurabilecek 5 - - 5 - - - - - - - 5 - -
- B1 düzeyinde okuma parçalarını anlayabilecek 5 - - 5 - - - - - - - 5 - -
- B1 düzeyinde dinleme parçalarını anlayabilecek, yorumlayabilecektir 5 - - 5 - - - - - - - 5 - -
- B1 düzeyinde paragraflar yazabilecek 5 - - 5 - - - - - - - 5 - -
Ortalama Değer 5 - - 5 - - - - - - - 5 - -